Teraz jest 19 lis 2024, 19:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 19:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
Nie ma ani jednego serwera a nowa mapa to miejska bez cheli i samolotów ja wracam do 1.3

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 5 lip 2006, 20:02 przez darekw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2006, 15:34
Posty: 217
Lokalizacja: Łuków
A jakiś changelog?

_________________
'Cause You Know That I Can!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:07 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2005, 19:01
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
The changelog of Patch 1.4 is:

===================
Battlefield 2™: V1.4
ReadMe File
June 30, 2006
===================

Patch v1.4
===================

GAMEPLAY TWEAKS

- The vehicle drop has been modified to help prevent exploits such as blocking enemy vehicles, destroying vehicles and commander assets, or as an alternative to artillery.
- C4 tossing distance has been reduced.
- A prone->crouch delay has been added.

BUG FIXES

- Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op map.
- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.
- Fixed the missing server info on the map briefing screen.
- Fixed the server browser issues with updating info.
- Fixed the filter by maps size option in the server browser.
- Fixed a low reproducibility crash bug related to the vehicle drop.
- Fixed a crash in Co-op after a player is revived without a kit.
- Fixed a server crash on Linux 32 when trying to rotate maps in Coop Mode.
- Fixed the occasionnal red distance marker appearing on the ground.
- Fixed the bug that caused the player's arms to become invisible when switching weapons.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:13 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Wkoncu admin ma do wyboru: Infatry / Conquest :P

Zarazm oblukam, jeszcze pare procent ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hmm skad ten changelog? Szukalem na oficjalnym forum i lipa :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
st3f4n napisał(a):
The changelog of Patch 1.4 is:

===================
Battlefield 2™: V1.4
ReadMe File
June 30, 2006
===================

Patch v1.4
===================

GAMEPLAY TWEAKS

- The vehicle drop has been modified to help prevent exploits such as blocking enemy vehicles, destroying vehicles and commander assets, or as an alternative to artillery.
- C4 tossing distance has been reduced.
- A prone->crouch delay has been added.

BUG FIXES

- Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op map.
- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.
- Fixed the missing server info on the map briefing screen.
- Fixed the server browser issues with updating info.
- Fixed the filter by maps size option in the server browser.
- Fixed a low reproducibility crash bug related to the vehicle drop.
- Fixed a crash in Co-op after a player is revived without a kit.
- Fixed a server crash on Linux 32 when trying to rotate maps in Coop Mode.
- Fixed the occasionnal red distance marker appearing on the ground.
- Fixed the bug that caused the player's arms to become invisible when switching weapons.



:mrgreen:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wielu z zapowiedzianych usprawnien oraz oczekiwanych zmian w tym changelogu nie ma. Mam nadzieje, ze to jednak nieoficjalna wersja ^_^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
A mi bardzo spodobalo sie zredukowanie zrzutu jeepka z nieba :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
bardzo sie ciesze ze poprawili cos z trybem coop ktorego 99% graczy nigdy nie uzywa.
blahostek typu rakiety przelatujace przez cele nie zauwazyli nadal.
gj ea :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Hostuje to ktoś w polsce?

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:43 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Śmieszna ta mapka i ten tryb commandera z zakazem wjazdu ( jak to Maniac okreslił ) :D

Acha. Jeszcze jedno. Ten prone spamming został totalnie zredukowany. Jest blokada skoku po czołganiu sie oraz blokada padania na ziemie po wstaniu. OMG :shock:

Kolejne co znalazłem to bug umożliwiający strzelanie pojedynczymi na burscie z m16...


Ostatnio edytowano 5 lip 2006, 20:50 przez Meewosh47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Meewosh47 napisał(a):
Śmieszna ta mapka i ten tryb commandera z zakazem wjazdu ( jak to Maniac okreslił ) :D

Acha. Jeszcze jedno. Ten prone spamming został totalnie zredukowany. Jest blokada skoku po czołganiu sie oraz blokada padania na ziemie po wstaniu. OMG :shock:
Dobrze ze nie zredukowali możliwosc skoku po skoku :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 20:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Osobiście najbardziej mi się to podoba:

- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.

;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 21:00 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Ciekawą rzecz zauważył Maniac gdy wykonałem na nim TK. Nie mógł mnie zpunishować ponieważ to ja założyłem server :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2006, 21:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2006, 08:43
Posty: 24
Lokalizacja: Festung Breslau
Mam pytanie czy opłaca się ściągać patcha 1.4 beta? Czy po instalacji można grać na serwerach 1.3?

Dołączam linki jak ktoś chce ściągać:

Incremental:
http://files.bf2s.com/details.php?file=440

Full:
http://files.bf2s.com/details.php?file=439


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL