Teraz jest 29 wrz 2024, 10:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2006, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Vesp3r napisał(a):
przsoi napisał(a):
tak czy siak mam nadzieje ze bf2142 wchlonie ten kawalek tzw "sceny" ktorego nie chcialbym spotykac w ETQW ;)


Znaczy się tych co by cie ciągle bili tam ?:P

widze ze niektorym trzeba w prostszy sposob wyjasnic, bez aluzji i aronii. tak wiec specjalnie dla Vesp3ra:
mam nadzieje ze scene bf2142 zasila te rzesze lamerow, wiecznych noobow, prostakow, chamow i idiotow ktorych jest pelno w "swiatku" BF2. poinformuj mnie jesli dalej czegos nie rozumiesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2006, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
przsoi napisał(a):
Vesp3r napisał(a):
przsoi napisał(a):
tak czy siak mam nadzieje ze bf2142 wchlonie ten kawalek tzw "sceny" ktorego nie chcialbym spotykac w ETQW ;)


Znaczy się tych co by cie ciągle bili tam ?:P

widze ze niektorym trzeba w prostszy sposob wyjasnic, bez aluzji i aronii. tak wiec specjalnie dla Vesp3ra:
mam nadzieje ze scene bf2142 zasila te rzesze lamerow, wiecznych noobow, prostakow, chamow i idiotow ktorych jest pelno w "swiatku" BF2. poinformuj mnie jesli dalej czegos nie rozumiesz.


Zrozumiałem to odpoczatku, lecz to twoje nadzieje są tak samo mało prawdopodobne jak trafienei 6 w lotto.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2006, 21:13 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2004, 21:45
Posty: 13
Lokalizacja: Bytom
przsoi, vesp3r ma racje - mimo ze czesc lamierii z bf2 przezuci sie na 2142 to i tak obecnie na scenie ET jest jeszcze wieksza rzesza prostakow lamerow - a przede wszystkim - czitow ktora przejdzie na QW. Dzieki tym ldkom wile klanow odchodzi ze sceny mimo ze nikt Et juz nie psuje tak jak obecnie EA psuje BF2 - dlatego ja osobiscie na QW patrze z letnim entuzjazmem, a duze nadzieje klade w RO :)

_________________
siemka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2006, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
kluczmen napisał(a):
przsoi, vesp3r ma racje - mimo ze czesc lamierii z bf2 przezuci sie na 2142 to i tak obecnie na scenie ET jest jeszcze wieksza rzesza prostakow lamerow - a przede wszystkim - czitow ktora przejdzie na QW. Dzieki tym ldkom wile klanow odchodzi ze sceny mimo ze nikt Et juz nie psuje tak jak obecnie EA psuje BF2 - dlatego ja osobiscie na QW patrze z letnim entuzjazmem, a duze nadzieje klade w RO :)

Tyle ze et jest darmowa i jakos nie widac, zeby lameriada et chciala sie przesiadac na platna gre, takze moze nie bedzie tak zle.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2006, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
spora część lameriady z et czeka też na rtcw 2, które to wyjdzie nie wiadomo kiedy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2006, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Trochę konkretów o ET:QW

Wywiad z twórcami z Quakecon06

http://www.filecloud.com/file/3653/Quak ... ars+Video/

38 pokaz gry wraz z opisem.

Streszczenie dla leniwych:

Up to 12 minutes:
-Overview map and class selection screen
-Live demonstration of the game
-Build-system (looks like Battlezone in a way, only in 3rd person)

12 mins:
-Explanation of megatexture
-Geometric texture distribution

I don't see the difference between this and the way terrain is handled in BF2?

15 mins:
-More gameplay descriptions

19 mins:
-Covert Ops class
-Run Speed
-Hacking

23 mins:
-Vehicle physics (fewkin great)
-Shooting off individuall wheels off vehicles

28 mins:
-"How the game got going"

31 mins:
-Back to vehicle physics

33 mins:
-Field Ops class
-Artillery

imo warto zwrócić uwagę na uszkodzenia pojazdów, poprostu super są zrobione motywy że możemy odstrzelić lub przedziórawić opony itp.

a co tu bede dużo pisał -> ściągać ^^

ps. podczas filmiku kupa śmiechu :D

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2006, 14:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
Heh...widziałem filmik...kapitalny :D

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2006, 15:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Robi wrazenie. Ciekawe tylko jak bedzie to wygladac z np 20-30(nie wiem ile max bedzie). Zrobili system powodujacy, ze nawet przy 8 ludziach da sie grac. Ale ten sam system moze spowodowac, ze przy wiekszej ilosci graczy bedzie zwykla rzez i to malo ciekawa ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Defaultowo mapy bedą zaprojektowane na 24 graczy. Prócz tego gra ma wyznaczać poszczególnemu graczowi cel.

Warto wspomnieć że Paul zapewniał ze gra jest już gotowa, lecz zainwestowali dodatkowy czas i fundusze (przeciwieństwo EA/Dice) na maxymalne zbalansowanie map, broni itp oraz 'stworzenie gry perfekcyjnej'.

Poczekamy zobaczymy, ale już na filmie widać że pod względem możliwości Quakewars bije na głowę BF2142.

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 21:10 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Apos napisał(a):
Defaultowo mapy bedą zaprojektowane na 24 graczy


malo, tyle moze wystarczac klanom. zwykli ludzie chca wiecej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Maaalooo! 32 powinno byc minimum.
Co do samej gry to mi sie wydaje ze postacie za szybko biegaja i walka piechot bedzie chyba podobna do quake3 :loL:.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
A ja myślałem że do CS... :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Defaultowo jako że u nas w BF2 jest 'defaultowo' przyjmijmy 32 (a jest tez 16" i 64" co nie? :P). W innym wywiadzie Paul informował że jedynym ograniczeniem liczby graczy będzie łącze oraz możliwości serwera...

Co z tego wyniknie ? Zobaczymy, wiadomo że inaczej wygląda gameplay 4/4 jak było w filmiku a np 32/32 czy 50/50.

Quake to zupełnie inny typ gry, skakanie napieprzanie wokoło...

A jak do CS to chyba bardzo dobrze - w końcu najlepszy shooter obecnych lat.

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 22:09 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Apos napisał(a):
A jak do CS to chyba bardzo dobrze - w końcu najlepszy shooter obecnych lat.

taa jasne, co najwyzej najpopularniejszy. podobnie jak vhs byl lepszy od beta, albo jak w tym powiedzonku o muchach i kupie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 17:11
Posty: 1347
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
jeżeli wszystko będzie wyglądało tak jak ma wyglądać to będzie to jedna wielka młucka w stylu Halo... :lol:

:arrow: :wink: :arrow:

_________________
|RedDevil|


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL