Teraz jest 19 lis 2024, 07:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 186 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lip 2006, 18:56 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Jak komuś chce sie bawić tym syfem to prosze bardzo:

ftp://159.153.197.99/pub/patches/BF2/BE ... ull_v2.zip 521.64 MB
ftp://159.153.197.99/pub/patches/BF2/BE ... ncr_v2.zip 137.50 MB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Incremental jest z 1.3 do beta 2. Nalezy wiec beta 1 wykasowac(calkowicie)

Tyle co podali changeloga:

Cytuj:
Road to Jalalabad

- Tickets adjustements
- Removal of 1 US tank to help address balance issues.

No Vehicles Option

- Added a new Server Browser Filter option for No Vehicles
- Return Health to default BF2 level
- Return Medic pack and Revive values to Default BF2
- Default spawn times to Default BF2 setting.
- No Vehicles is now a ranked server option!

We kept:

- Keep the current sprint bar setting (I.e. 2x sprint)
- Keep the current Vehicle exclusion list (i.e. we are not introducing light jeeps etc, just keeping the boats on Carrier levels).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
to jest do bety 1

właśnie wszystkie serwery na 1,4 przeszły na tego nowego patcha

osobiście go polecam bo się serwy nie wieszają
G36 i Ak juz nie są takie mocne
zmieniono też rakiety TV w heli
tak samo samoloty F ładnie chwyta rakiety.

Tylko szkoda że same lamki grają na tych serwach.
no ale lepsze to niż cały czas się wściekać jak serwer wywala.

ja pogram bo gra się znów zupełnie inaczej niż na patchu 1,3

dzięki Miłosz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 19:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ja bym jednak byl bardzo happy gdyby tak jak w porpzednich Bfach DICE podawalo dokladne changelogi. Co patch gracze wylapuja sporo zmian, ktorych niby nie ma...

bety 1 nie sciagalem bo nie chcialem sie denerwowac ale 2 juz ssam :P Zastanawia mnie tylko po co opcja "No vehicles" skoro mamy juz "Infantry Only" chyba, ze zamienieli je


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 19:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Znaczy samoloty sie latwiej straca? W sumie lepiej, ale znowu sie trzeba bedzie uczyc latac :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Powiem wam że ten patch jest dobry.
Po raz pierwszy mówię że dobry patch zrobili
choć nie jest on wolny od bugów
i zdarzyło mi się na 1.4 że serw się wysypał i to kilkakrotnie no ale wiadomo to tylko EA.

Są ciekawe zmiany np rozdajemy dwa jeepki naraz
jest zablokowana opcja prośby o niego gdy zostały oba zrzócone
nie wszędzie można je dać.lotniskowce i bazy są zablokowane.
nie można strzelać kucając i kładąc się jednocześnie.
no i tryb infrantry gdzie dwa granaty kolesia nie zabiją.
nie miałem przyjemności pograć i sprawdzić jak to wygląda
ale nie bardzo mi się to widzi.

Aaa i APC strzelając do heli szybciej mu pancerz ściąga
Tak samo jeden strzał z czołgu i Śmigla nie ma.

No a z bugów
To np. apteczki znikają,można biec i rzucić jedną by się uleczyć a tu dupa nie ma jej.
Poza tym granaty się wieszają i trzeba uważać gdy się przełącza z karabinu na granaty i z powrotem
Lubi się zamotać.

ps.cały czas mowie o beta1 :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 lip 2006, 20:22 przez 90s, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
90s napisał(a):
Aaa i APC strzelając do heli szybciej mu pancerz ściąga
Tak samo jeden strzał z czołgu i Śmigla nie ma.


Szkoda, że śmigło w ogóle ma jeszcze jakieś uzbrojenie. Z pistoletu też powinno go się ściągać w 3 sekundy, a latać powinno się jeszcze trudniej. Rakiety sterowane telewizyjne - wywalić! Acha, jedna przeciwlotnicza powinna załatwiać sprawę i żadnych flar!
To co wyrabiają ze śmigłem już od dłuższego czasu to żenada :x


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2005, 22:47
Posty: 49
Hehe bardzo dobrze że pogarszają śmigło, bo jak na razie "Armored fury" to "Air fury"...powinni jeszcze urąbać ZNACZĄCO samoloty, cały czas są przegięte na maxa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Heli w 1.3 nie sa juz za mocne. Jedynym problemem jest przepakowanie samolotow. Wystarczyloby aby lataly wolniej :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Szwejos napisał(a):
Hehe bardzo dobrze że pogarszają śmigło, bo jak na razie "Armored fury" to "Air fury"


Ciekawe w którym miejscu i kiedy. Byle leszcz, który wczoraj kupił sobie grę wsiada na AA i strąca weteranów, którzy uczyli się latać miesiącami. To nazywacie dobrym zbalansowaniem gry? Owszem, śmigło było dawniej bardzo potężne, ale tylko wtedy gdy miało dobrych dwóch pilotów, co na początku było rzadkością ze względu na stopień trudności obsługi tej maszyny (wg mnie najtrudniejszy do obsługi sprzęt w BF2). Nawet teraz grając kilka godzin z rzędu tylko na "Operation Smoke Screen" i non-stop latając śmigłem może w dwóch rozgrywkach udało mi się znaleźć kogoś sensownego do spółki. Poza tymi przypadkami dla każdego kto wsiadł w AA byliśmy dwoma latającymi fragami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 20:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Lailonn napisał(a):
Wystarczyloby aby lataly wolniej


A co to da? :) Dwie rakiety z aa i tak nie rozwalą samolotu, chociaz sie zdazalo przez bugi, ze zostawały dwie kreski, które same spadały :roll: Mogliby zrobic tak, zeby dwie rakiety rozwalały samolot, ale zeby flary były skuteczniejsze, a nie tak, ze f35 działa jak magnes na rakiety :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2006, 14:38
Posty: 478
Lokalizacja: Sulęcin
a J10 jakos swoim dziwnym promieniowaniem omija Wiekoszsosc rakeit :F
A tak ogólnie to zgadzam sie z przedmówcami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 22:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Tak jest głupio napisane, na ffa jest do stracenia bo tam w wiekszosci lataja lamy :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 22:25 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 21:02
Posty: 47
Lokalizacja: Łódź
Szwejos napisał(a):
Hehe bardzo dobrze że pogarszają śmigło, bo jak na razie "Armored fury" to "Air fury"...powinni jeszcze urąbać ZNACZĄCO samoloty, cały czas są przegięte na maxa

To chyba graliśmy w dwie różne gry :D
Bo mnie sie wydaje, że samoloty w AF to raczej jakieś nieporozumienie.
Wolne, mało zwrotne, a ich "potężne" działka wysoce nieskuteczne. Przez dwie swoje pierwsze wady nie mają zbyt dużych szans w starciu z AA.
Jedyne co mi się w tym dodatku podoba to śmigłowce rozpoznawcze. Szczególnie amerykańskie "latające jajko" 8).
W każym razie z niecierpliwością wyczekują patcha 1.4 bo to wywalanie do windy jest wysoce upierdliwe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2006, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2005, 22:42
Posty: 133
Lokalizacja: Zory
Aaaa.. takie malutkie pytanko z mojej strony..:)
Załatali na Strike At Karkand na holetu ten budyneczek?? zawsze byl taki bug ze ludzie tam umieli wchodzic i strzelali z niego.. a ty nic nie mogles zrobic :evil: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 186 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL