Teraz jest 28 lis 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bronie
PostNapisane: 23 lip 2006, 21:53 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2006, 13:47
Posty: 28
Cytuj:
Alan Kertz, człowiek odpowiedzialny za bronie występujące w nadchodzącej grze FPS Battlefield 2142 na łamach serwisu IGN opowiada o nich w szczegółowy sposób, zdradzając także tajemnice wybalansowania sił rażenia między nimi. Dowiecie się również, w jaki rodzaj uzbrojenia wyposażony zostanie dany typ żołnierza walczącego na futurystycznym polu walki.


Źródło: gry.wp.pl

A tutaj znajduje się artykuł o broniach - http://pc.ign.com/articles/720/720219p1.html

Miło by było jak każdy kto zna dobrze angielski postarałby sie przetłumaczyć chociaż pewne fragmenty z tego artykułu :)


Ostatnio edytowano 23 lip 2006, 22:36 przez Shaun, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Planowalem przetlumaczyc go calego ale wlasciwie poza reklamowa papka nie ma tam nic ciekawego :P Jak zwykle ma byc cacy i pieknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 22:28 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Też bym się pobawił w tłumaczenie, ale faktycznie... "poza reklamową papką nie ma nic ciekawego"

Podoba mi się w każdym razie ostatni fragment dotyczący Network Battlefield:
"Snajper z zespołu PAC zlokalizował wrogiego snajpera na wieży i celując do niego przekazał informacje poprzez Network Battlefield do całego składu. Skład automatycznie został zaalarmowany, a ikona wroga pojawiła się na ich mapie 3d. Support użył swojego karabinu do zaskoczenia wrogiego snajpera, poprzez zmuszenie go do ukrycia się (tzw. ogień zaporowy) ostrzeliwując jego pozycję. Taki sam manewr wykonał Squad Leader poprzez rozstawienie działka automatycznego ostrzeliwującego pozycję wrogiego snajpera. W tym momencie wkracza do akcji Assault ze swoim PK-74 AR-Rocket. Rakieta wybuchła tuż nad kryjówką snajpera, zabijając go. Skład wyeliminował przeciwnika i poszedł na zimne piwo ciesząc się w międzyczasie z tego, że rakiety przelatują także przez ściany, a nie tylko czołgi jak to miało miejsce w BF2..."
Takie luźne tłumaczenie z małą puentą :lol: :lol:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 22:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tom@s napisał(a):
Też bym się pobawił w tłumaczenie, ale faktycznie... "poza reklamową papką nie ma nic ciekawego"

Podoba mi się w każdym razie ostatni fragment dotyczący Network Battlefield:
"Snajper z zespołu PAC zlokalizował wrogiego snajpera na wieży i celując do niego przekazał informacje poprzez Network Battlefield do całego składu. Skład automatycznie został zaalarmowany, a ikona wroga pojawiła się na ich mapie 3d. Support użył swojego karabinu do zaskoczenia wrogiego snajpera, poprzez zmuszenie go do ukrycia się (tzw. ogień zaporowy) ostrzeliwując jego pozycję. Taki sam manewr wykonał Squad Leader poprzez rozstawienie działka automatycznego ostrzeliwującego pozycję wrogiego snajpera. W tym momencie wkracza do akcji Assault ze swoim PK-74 AR-Rocket. Rakieta wybuchła tuż nad kryjówką snajpera, zabijając go. Skład wyeliminował przeciwnika i poszedł na zimne piwo ciesząc się w międzyczasie z tego, że rakiety przelatują także przez ściany, a nie tylko czołgi jak to miało miejsce w BF2..."
Takie luźne tłumaczenie z małą puentą :lol: :lol:

Buehehe to żeś pojechał :lol: :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Noo caly squad niech walczy z 1 snajperem. Postep tak zwany... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Lailonn napisał(a):
Noo caly squad niech walczy z 1 snajperem. Postep tak zwany... :lol:

W następnym Batku cała jedna armia będzie wykańczać przykampionego snipera :lol:

Swoją drogą jak ten sniper z tego squadu celował do tego drugiego snajpera to mógł go już zabić :lol: :twisted: :roll: :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2006, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Szczerze mowiac bardzo mi sie to nie podoba. Udostepnienie tylko 4 klas. Polaczenie snajpera ze specopsem(recon), medyka z asfaltem(assault) inzyniera z grenadierem(inzynier) to po prostu ograniczanie mozliwosci i jednoczesnie zmuszanie klanowcow do uzywania unlockow. Najwidoczniej irytuje ich to, ze w ligach nie uzywa sie tego shitu to teraz zmusza nas. Defibrylator jako unlock(a kto na FFA wybierze defibrylator zamiast nwoe hiper-duper spluwy?) i inne tego typu atrakcje ;/

Moze jakims cudem bedzie to wszystko na tyle zbalansowane, ze w klanowkach zostanie dopuszczone ale pytanie. Skoro mialy by byc dozwolone to jak je zdobyc? Nabic punktow, tak? Czyli kazdy klanowiec kariere zacznie od statszenia...git ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 08:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Lailonn, zawsze mogą udostępniać wszystkie unlocki na klanóki (jakiś taki "config" na klanówki może zrobią;p )

Co do jednego snajpera i całej armii, to kiedyś było takie opisanie snajpera w wojsku: " Jeden dobrze ulokowany snajper mnoży siłe uderzenia oddziału, szczególnie gdy jest uzbrojony w nowy typ broni", co do broni to chodzi tu o takie cacuszka jak unlock nr 1 w bf2 dl asnajpera (niepamietam aktualnei nazwy), tylko ze w bf2 jest do dupy, a w realu można zestrzelić wroga z odległości 2 kilometrów, nie mówiąc już o uszkodzeniu ciężkiego sprzętu.

A co do tych "jedynych" 4 klas, pamietaj ze każdą można modyfikować i tak np, będziesz mieć supporta medyka, supporta ammunicyjnego ( ;p ), snajpera na dalekie odległości, snajpera wywiadowce, itp itd.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 11:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ale to wlasnie jest minus kolejny. Wierzysz w to, ze na FFA lamki odblokuja defibrylator by cie wskrzeszac zamiast "jadrowej wyrzutni rakietowej" ?

Wyobraz sobie klanowke gdzie non stop siedzisz i manipulujesz dobierajac unlocki do danej sytuacji. Troche nie bardzo, nie? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2004, 17:48
Posty: 1083
Lokalizacja: Gliwice
Lailonn napisał(a):
Ale to wlasnie jest minus kolejny. Wierzysz w to, ze na FFA lamki odblokuja defibrylator by cie wskrzeszac zamiast "jadrowej wyrzutni rakietowej" ?

Wyobraz sobie klanowke gdzie non stop siedzisz i manipulujesz dobierajac unlocki do danej sytuacji. Troche nie bardzo, nie? :/


Poczekamy do beta testów - wtedy zobaczymy jak to rozwiązali ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
ale nawet jak na klanówkach udostępniane będą wszystkie unlocki to i tak najpierw trzeba je opanować...jak? na FFA, a żeby je tam mieć trzeba będzie je odblokować...jak? statsząc :D

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 12:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Albo trzeba bezie ustalać przed meczem "zasady użycia broni" :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 13:51 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Pisałem już o tym w innym poście. Assult moze sobie dobrac medpacka ( a ammo juz nie ) i może oblokowac defilbyrator. Czyżby czekała nas era klanówek z unlockami które będą dopuszczane przez CB, ESL i inne ligi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 13:58 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Mi to tam wisi czy będą klanówki z unlockami czy nie... mam tylko nadzieję, że zrobią jakieś porządne narzędzie do operowania serwerem, coś takiego jak było przy BF'42 i BF:V

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2006, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
a co bf2cc nie odpowiad, przecież to się prawie wcale nie wiesza :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL