Teraz jest 24 lut 2025, 12:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 597 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 20:39 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2004, 00:22
Posty: 66
Czy ktoś mi powie według polskiego czasu kiedy 1.4 wyjdzie ?
Znając EA pewni będzie poślizg...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:46
Posty: 705
Lokalizacja: Zielona Góra
Też jestem ciekaw kiedy będzie można zasssysac :P

_________________
Tylko Battlefield! www.linkinpark.com & www.fortminor.com
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2006, 15:46
Posty: 26
Pewnie lada moment :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 21:14 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2006, 17:49
Posty: 8
Lokalizacja: Jelenia Góra
Hmmm.... Mówią że w ciągu 24 godzin, ale znając EA będzie jutro około wieczora... chyba że znów wykryją "small bug" :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2006, 15:46
Posty: 26
Bądźmy dobrej myśli...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Changelog:

Cytuj:
1.4 Patch – New content

· New level: Road to Jalalabaad (Conquest 16-32-64, Singleplayer, Co-op)
· New Server Option: No Vehicles mode

1.4 Patch – Fix List

Front End:

· Front end - Fixed server browser issues with updating info
· Front End - Multiplayer & Co-op - Players on server list can include Bots instead of human players
· Multiplayer Server filter “maps size” will now work
· Fixed an issue in the front end where pressing tab twice in the IP window would cause the cursor to skip to wrong box

Game Server

· Increased server stability
· All levels - Co-op – Fixed a crash after reviving player without a kit- 1st attempt
· Server - Linux 32 Dedicated – Fixed the server crash when trying to rotate maps in Special Forces Co- op Mode (fixed on SUSE only. Still present in Red Hat and Fedora)
· Adjusted the minimum number of players to start the round. The new values for 16, 32 and 64 players are 6, 6 and 8 respectively.
· Unlocks are once available on unranked servers.
· Ranked server have to have unlocks activated.
· Fixed Issue with the local coop server - If Server Host is kicked and banned although they do not actually get kicked, no other players may join the server after that point.
· Fixed a dedicated server crash which was occurring when the user held "CTRL" and "SHIFT" while selecting a map.
· Fixed a crash which would occur when c4 was placed on a flag pole and the server rotated maps.
· Fixed a Vehicle drop crash related bug (missing icon).
· Co-Op bot console commands do not function on local servers.

Client / Gameplay:

· Increased client stability
· Red/Blue nametag bug – Fix to the issue where players would show up with the wrong color name tag
· Introduced a delay from proning to standing to help reduce exploiting
· Adjusted C4 to make throwing more difficult
· Fixed the issue where a red distance marker appears on the ground
· Fixed the issue that caused players arms to become invisible after switching weapons when using throwable items
· Made adjustments to reduce the damage taken by vehicles when driving
· Commander options will no longer available whilst dead.
· Fixed the issue with a spawn point showing up as selected when a player has spawned in during preview round
· Fixed the issue that would cause infantry players to be revived with no kit.
· Fixed several rare graphics crashes.
· Fixed issue with players crashing while clicking "Join Game" in the front end
· Car-Drop: Made adjustments to the car drop feature to help prevent players from exploiting into buildings.
· Fixed an issue tied to projectiles which would sometimes allow tanks to fire two shells, support to fire multiple rounds, and other issues (all maps).
· Fixed bug where after 2 rounds on the same map, the top player stars are awarded to the wrong people in the menu
· Transport Helicopters – Increased the armor of all transport helicopters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 22:12 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2006, 17:49
Posty: 8
Lokalizacja: Jelenia Góra
Lailonn napisał(a):
New Server Option: No Vehicles mode

No to będzie nawet fajna opcja :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 22:17 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2006, 19:41
Posty: 60
wszyscy na to czekają bo wreszcie nie bedzie tak że jak na serwerze infantry only admina nie bedzie to wszyscy w czołgach :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ale przeciez byly serwery, ktore mialy zmodyfikane pliki i chociaz nie musiales nic sciagac to pojazdow a nawet czesci broni nie bylo. Sekret w zainteresowaniu wiec oficjalnej opcji tkwi w tym, ze teraz bedzie mozna tak grac jednoczesnie nie rezygnujac z punkcikow i statystyk :twisted: :lol:


Ostatnio edytowano 15 sie 2006, 22:44 przez Lailonn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 22:29 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2006, 19:41
Posty: 60
no właśnie a ja to statsiarz jestem :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sie 2006, 22:53 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Kod:
· Fixed the issue that would cause infantry players to be revived with no kit.


Szkoda, pobiegałbym troche zombiakami :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 07:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
jestem pod wrazeniem... na liscie fixow znalazly sie w koncu jakies rzeczywiste bugi, nie tak jak wczesniej gdy naprawiali jakies rzeczy o ktorych nikt nie slyszal :)
jezeli zrobi sie stabilniej, to bedzie mozna pyknac w jakiegos USI lub innego moda co jakis czas-polatalbym czasem jakims heli, w Red Orchestra jedyne co lata to granaty i ciała po artylerii :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 09:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
tia tylko czy napewno wyeliminowali je ...

protesty po patchu 1.3 ucichly i juz nie ma zapowidzi o opcji serwerowej squad jumping .. :)

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Bo wszyscy sie przyzwyczaili do takiego dzialania jakie jest teraz. Tak samo bedzie z nowym infantry. % graczy "mega skoczkow" byl dosc znikomy bo nawet wielu klanowcow az tak tego nie robilo. Wiec raczej zadnej rewolucji nie bedzie tym razem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2006, 10:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
taaaaa połowa znanych bugów od wersji 1.0 są poprawiane jak np red/blue tags ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 597 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 40  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL