Teraz jest 29 wrz 2024, 10:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2006, 18:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
Armed Assault jeszcze nie wyszedl ale i 2142 i QW nie wyszly, prawda? :}

Dlatego poczekam na AA...latajace czolgi i potworki z kosmosu mnie nie interesuja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 16:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Ludzie... gra przypomina Quake'a bo bazuje na wydarzeniach z Quake2 oraz silniku graficznym Quake4/DOOM3... trudno by mogło to inaczej wyglądać :D

WiecejMocy to już bardziej sprawa gustów, ale grę wpierw trza ocenić pod względem gameplay'a, grywalności, możliwości, grafiki i ilości bugów - dopiero potem myśleć o grze (najlepszy przykład BF2).

Zastanawia mnie tylko model strzelania - zakładając że nie będzie pistoletów na wode jak to jest w wersji drugiej Battlefield'a czy zbliżą to do realistycznego CS'a bądź RedOrchestry czy do arcadowych tytułów.

Imo zastosowanie silnik'a HL2 do większych przestrzeni bez wsparcia technicznego (jak technologia MegaTexture do silnika Q4) nie byłoby wydajne. Wiadomo, że komputery mają coraz większą moc obliczeniową, ale nie każdego na to stać nawet w krajach Europy Zachodniej.

Wygenerowanie mapy 1km na 1km bez ograniczniczenia tego mgłą czy jakimiś innymi 'cudami' wraz z możliwością swobodnego przemieszczania się po mapie bez dodatkowego 'dogrywania' nie udałoby się na engine HL2. Większość grała w HL2 albo Sin Episodes i wie o czym mówie. W CS:S oraz DoD:S mamy zamknięte mapy, a niestandardowe duże otwarte oraz niezjadające znacznej ilości fps sa żadkością.

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Apos napisał(a):
Imo zastosowanie silnik'a HL2 do większych przestrzeni bez wsparcia technicznego (jak technologia MegaTexture do silnika Q4) nie byłoby wydajne. Wiadomo, że komputery mają coraz większą moc obliczeniową, ale nie każdego na to stać nawet w krajach Europy Zachodniej.


Nie wiesz tego gdyż nigdy nei były takie stworzone, a dla informacji w nowym "dodatku" Episode Two będą większe przestrzenie i wtedy będziesz mógł mówić czy było by czy nie było by wydajne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Apos napisał(a):
Zastanawia mnie tylko model strzelania - zakładając że nie będzie pistoletów na wode jak to jest w wersji drugiej Battlefield'a czy zbliżą to do realistycznego CS'a bądź RedOrchestry czy do arcadowych tytułów.
Mam nadzieje, że stwierdzenie "realistyczny CS" to była czysta ironia :) już bf2 ze swoim modelem strzelania i modelami broni (pomijam tu błędy w nazewnictwie jak i działaniu ów modeli) jest bardziej "realistyczny" choć i tak mu daleko do poziomu "realizmu" np. z AAO czy OFP.
Wracając do właściwej dyskusji to nie ma co dzielić skóry na niedźwiedziu. BF2 też zapowiadał się ciekawie na początku, a wszyscy wiedzą teraz jak bardzo można zepsuć dobry tytuł. Tu QW ma przewage bo robią go ludzie, którzy grają i chcą zrobić dobrą grę i troche przy tym zarobią, a nie jak w przypadku gdzie zrobienie bf2 nie pociągneło za sobą właściwego procesu "konserwacji" tutułu.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 19:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
PotulnY napisał(a):
Apos napisał(a):
Zastanawia mnie tylko model strzelania - zakładając że nie będzie pistoletów na wode jak to jest w wersji drugiej Battlefield'a czy zbliżą to do realistycznego CS'a bądź RedOrchestry czy do arcadowych tytułów.
Mam nadzieje, że stwierdzenie "realistyczny CS" to była czysta ironia :) już bf2 ze swoim modelem strzelania i modelami broni (pomijam tu błędy w nazewnictwie jak i działaniu ów modeli) jest bardziej "realistyczny" choć i tak mu daleko do poziomu "realizmu" np. z AAO czy OFP.

hmm, porównajmy.
Counter-Strike-jedna z pierwszych gier FPP w ktorych nie bylo apteczek (lub ich odpowiednikow)
vs BF w ktorym co drugi gracz ma moc J. Ch. i potrafi leczyc rany od granatow, wybuchow i kul, w sekunde. dodatkowo sprytnym defibrylatorem potrafi ozywic zwloki poszarpane przez artylerie lub przejechane przez czolg.

Counter-Strike, postac moze byc wyposazona w kevlar, lub kevlar+helm. dobrze wycelowany strzal w twarz z jakiekolwiek pistoletu konczy sie zabiciem
vs BF2 gdzie 3 pociskowy burst z karabinu (!) M-16 w glowe generuje obloczek kurzu.

tiaaa.... rzeczywiscie ten cees to kupa przy realizmie beefa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
E tam to już zagłębianie się w szczegóły :P troche na piętce pisałem może dlatego tak wyszło :) W csa nie grałem już ze 2 lata więc coś się mogło pozmieniać :) pisałem głównie w oparciu o wrażenia audio wizualne posiadanego w obu arsenału jako osoba "wrażliwa" na zjawisko odwzorowania w grach broni palnej, ale i tak uważam, że obu do OFP daleko tyle, że na tamte czasy tylko na lanie można było się nieźle pobawić :) a teraz tssshhh z tymi OT bo jeszcze nam ktoś zwróci uwage.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 01:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
V3sper, mozna powiedziec ze hl2 tez mial duze przestrzenie - jazda samochodem, plywanie lodka. Ale to jest zludne, w bf2 mozesz wiele na mapkach tj. sa duze, w Episode two na pewno nie beda wieksze niz ktoras z mapek bf2, a nawet w polowie nie beda tak duze.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:26
Posty: 226
Lokalizacja: Józefów
W CS mail jedna wade mimo iz przez kamizelke i helm mozna bylo zabic 1 strzalem to mial on troszke za szeroki hitbox czasem celowales w brzuch a koles wyrywal heda bo ten od glowy go zaslonil. Najleprze hitboksy sa chyba w RO na dana chwile, podzial na czesci ciala jak "bark, ramie, przedramie,dlon, udo, piszczel, stopa". Co skutkoje w zaleznosci od tafienia ruznymi reakcjami, przez pewein czas obrywajac w dlon wypada nam karabin z reki, obrywajac w ramie nie mozemy przycelowac, dostajac w noge zwalniamy nasze poruszanie sie i to dosc mocno.
Grafika w HL2 faktycznie jest ladniejsza niz ta w Doom3/Quake4 ale to ze wzgledu an to ze w D3 i Q4 poruszmy sie glownie po zamknietych przestrzeniach statkow kosmicznych lub bazach gdzie nie dochodzi slonce, obie gry sa dosc mroczne. W HL2 mamy co prawda otwarte przestrzenie ale tak naprawde jest to faktycznie zludne wrazenie bo nie mozemy pujsc tam gdzie nie przewidzieli tego tworcy. A bitwa BF2142 VS ET:QW
zostanie rozstrzygniete w dniu premier jednej i drogiej gry i wtedy sie zobaczy co jest leprze choc i tak zwolennicy Bf2142 zostana przy swoim a zwolennicy ET:QW przy swoim ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 11:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hitboxy w cs:s juz dawno zostaly poprawione. Strzelanie jest tam duzo lepiej zrobione niz w bfie gdzie jest to totalnie losowe.

To, ze gra jest mroczna nie oznacza, ze moze byc brzydsza. A teraz ide instalowac feara ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
w CS miałem na myśli to co koledzy wyżej plus właśnie hitboxy. Gdy wystrzelisz 4 kulki prosto w głowy 4ech przeciwników to ZAWSZE dostaną oni w ten sam sposób w głowe. A nie że jednemu zgarnie 1/3 hp, drugiemu nic, trzeciemu tylko pokaże sie animacja na kasku że dostał, a czwartego wykopie z gry do pulpitu...

I przypominam co do HL2 - też miał duży przestrzenie jak dobrze zauważył Zuaw_Smierci, ale co 100-200 metrów był 'Loading...' Nie było swobody przemierzania terenu bez dogrania czegos.

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
sry, jezeli pisalem o csie, to o PRAWDZIWYM czyli, cs 1.6 do ktorego od 6 lat wracam bo jest grą bardzo udaną. jezeli chodzi o css to podzielam wasze niektore opinie (nawet co do obecnej wersji) ze strzaly sa dosc "niesamowite", dlatego w to prawie nie gram.
---
a teraz cos o ETQW-dla tych co nie czytali, polecam wywiad z Kevinem Cloud (id Software) i Paulem Wedgwood (Splash Damage). Nie jest to to samo co bylo na filmie, jest sporo szczegółowych informacji na tematy takie jak gra tzw. pr0 ;) turniejowa i wsparcie dla niej, model latania - czy bedzie faworyzowal dzojstikowcow, troche o wymaganiach sprzetowych.
Wywiad http://www.atomicgamer.com/article.php?id=250&page=1
a to kawalek ktory wg mnie dla wielu moze byc wazny, zwlaszcza 2 akapit:

Cytuj:
The objective system is more than just focused [combat]. Because they work out sort of like military missions, once they're accomplished, there's no return from that. So, like Capture the Flag, that's very focused and you go get this flag, you go get this flag, but if I take your flag you can always take another flag back and it's basically like a sporting game. The way the objective system works is that there's a huge amount of intensity and focus on supporting that location. And so the battles work out where when it's five on five, what happens is that those five people just begin to close in more around that centralized objective, to protect that area.

I will say that in your five-on-five match, or six-on-six, that's where your clan matches and your tournament-level matches would be; your players have to be.. GOOD. If there's an engineer who's not setting down vehicle turrets, [there's going to be a problem]. As far as a public server or the average guy getting into the game, that doesn't really know how to play, six-on-six is going to be a difficult challenge, but our balance for public games is twelve-on-twelve.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
CS:S jest tym prawdziwym i jedynym slusznym bo nowszym i wciaz porpaiwanym ;] Grasz w 1.6 6 lat juz? :D Respect ;] Tez gram okolo 6 lat ale ogolnie w csa. Przy wychdozeniu KAZDEJ wersji byly placze i lamenty jak to jest do dupy.

1.6 jest wciaz popularny tylko dlatego, ze ma malutkie wymagania a 80% graczy csa ma komp sprzed potopu. Wystarczy spojrzec na byle jakie forum i sie okazuje, ze nawet w 1.6 jest full topicow "jak miec wiecej fps" itp :} Kto ma kompa pozwalajcego normalnie grac w source'a ten gra wlasnie w niego.

Dyskusja 1.6 vs CS:S trwa od dawna. Przeciwnicy S poza "jest fe" nie potrafia nic innego powiedziec :D Jednak ilosc graczy S powoli ale jednak rosnie...

Sry za OT :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 15:23 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Cytuj:
but our balance for public games is twelve-on-twelve.

czylia zabawa w pudelku po butach/piaskownicy,
mamy juz 21 wiek, a jedyne do czego sa niektore firmy zdolne to "nowa lepsza grafika" w grze ktora bedzie wylacznie multi, pfft.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
hmm 24 online to faktycznie nie za duzo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2006, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ech gdzie się podziały odważne pomysły :P czego nikt się nie porwie zrobić gre 100/100 :P No ale zobaczymy może jakoś tych 12online czy ba nawet 16 będzie ciekawsze niż bfowe 32/32.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL