Teraz jest 15 sty 2025, 16:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2006, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
A za co właściwie odpowiada ta geometria :?: :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2006, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem, ale jak jest na high widać więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2006, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:48
Posty: 13
Lokalizacja: ZS
jestem juz po testach i powiem ze rzeczywiscie wynik jest oszalamiajacy :O FOV naprawde kopie po jajkach :P thx jabbusiu :* masz u mnie flache

_________________
don't run from me

you will only die tired


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2006, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
A jak sie ma ta cala geometrie na high to podczas lotu helim np. na dragonie lepiej widac czy tak samo jak na low ? :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2006, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:48
Posty: 13
Lokalizacja: ZS
z tego co zauwazylem na omanie to widac bardzo daleko. dalej niz z geometria na low

_________________
don't run from me

you will only die tired


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2006, 23:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
FOV to field of view i określa kąt widzenia kamery a nie odległość ;)

Z tego co mi się wydaje geometry przełącza LODy na niższe i szybciej wycina obiekty z widoczności. Ale chyba tylko przeciwników. Terrain na high też warto mieć bo czasem strzela się w ziemie i nawet o tym nie wie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2006, 00:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
No wziąłem na high i jakby gra mi plynniej chodzila ,mam o jakieś 3-5 FPSów więcej :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2006, 11:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, 09:52
Posty: 596
Lokalizacja: Koszalin
Ale za to lepiej widać sniperów na górkach z terrain na medium :wink:

_________________
Obrazek
America's Army clan-zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gf6600
PostNapisane: 24 sie 2006, 03:54 
Offline

Dołączył(a): 18 lis 2005, 23:11
Posty: 42
cze,
dobry temat,
niedawno też zacząłem testować opcję |GEOMETRIA|. Przy ustawieniu |100% SKALA ZASIĘGU WIDZENIA| i |GEOMETRA-WYSOKA JAKOŚĆ| w praktyce zasięg widzenia jest znacznie większy niż przy ustawieniu |GEOMETRIA-NISKA JAKOŚĆ| . Niestety niekumam jakie wzajemne zależności odpowiadają za taki wynik. W innych grach zmiana parametru LOD ma inny cel (przynajmniej w tych co grałem).
Prośba: czy ktoś z Was wie jak się ma do tego wszystkiego opcja dostępna w grafikach GF |Ustawienia wydajności i jakości=>Ujemna kompensacja poziomu szczegółów|. Możliwe są dwa warianty :
a)Naklejka,
b)Zezwól .
Którą wybrać dla geometrii high a którą dla low?
Ps. opis tej opcji dostepny z "kontekstu" czytałem ale jest lakoniczny i dla mnie to on nic niewyjaśnił :cry:

pozdr.all


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL