Cytuj:
Jedno trochę mnie razi:
Nasz bohater mada-paka comando mimo ran biega spokojnie i ma na dodatek Garand`a i Thompson`a
nasz "mada-pakacommando" ma włączonego god'a...

tak na potrzeby nakrecenia filmiku...
a co do skryptów:
IMO zrobienie CIEKAWEJ gry bez skryptów jest niemożliwością. Wiedzą o tym na przykład ci którzy robili misje do Flashpointa. Tam MOZNA po prostu postawic jednotki "dobre" i "zle" i cel misji dojdz tu. ale wtedy misja ssie.
W BiA:HH tez beda skrypty tak jak w KAZDEJ innej grze, ale
ale w BiA:HH bedziemy mieli tez Bro-Mo'sy (Brotherhood-Momemnts). Tylko polowicznie skryptowane scenki. Na przykład ta z filmiku, kiedy jeden z żołnierzy się potyka, a drugi po niego wraca. On wcale nie musiał się potknąć, a ten drugi wcale nie musiał po niego wracać. To sie mogło zdażyć w każdym innym levelu albo mogło nas to po prostu ominać. To samo z tym łapaniem postrzelonego kumpla w innym filmiku. Przecież on mógł nie oberwać, a ty mogłes pobiec w inną stronę. To własnie Bro-Mosy. Takie scenki, nieprzypożądkowane do konkretnego miejsca w grze, które mają dodać trochę filmowości do gry. W tych filmikach widzieliśmy tylko 2, a ma być ich cale mnostwo!
i raz jeszcze przypominam - w filmikach widzimy baaaaardzo wczesne wersje gry.
EDIT:
co do garanda i thompsona. Fakt a też bym wolał by Baker ograniczył się do jednej broni + może colta i bagnet. ale co tworcy gry moga tu zrobic? Jakby dali mu tylko 1 bron to by nie zarobili. glupio to brzmi, ale to prawda. takie upodobania jak my niewielu ma. Wiekszosc woli miec bronie od 1 do 9, a jeszcze jepiej do +
