EA mając na uwadze 'dobro' swych klientów oferuje nowość do zbliżających się gier. m.in. BF2142
Cytuj:
Wirtualnym autem miniemy planszę z chrupkami, a na polu walki być może znajdziemy plakat ze znanymi napojami. Największy ze światowych wydawców gier podpisuje umowy dotyczące reklam umieszczanych w swoich programach. Electronic Arts podpisało stosowną umowę z firmą Massive (zakupioną w tym roku przez Microsoft). Dzięki niej efekty współpracy obu firm będzie można oglądać w nawet czterech grach. Pierwszą z nich ma być "Need for Speed: Carbon". Program ma pokazać się w październiku tego roku.
Druga z firm, która będzie współpracować z EA przy reklamach online to IGA Worldwide, za pośrednictwem której materiały reklamowe mogą trafić do trzech tytułów. W tym wypadku pierwszym z nich ma być gra "Battlefield 2142", zapowiadana na połowę października. Reklamy w grach będą pojawiać się na monitorach graczy w Europie oraz Stanach Zjednoczonych.
Electronic Arts nie przedstawiło finansowych warunków nowych umów. Wydawca zapowiedział jednocześnie kolejne tego typu umowy w przyszłości. Według analityków firmy Yankee Group reklamy w grach mogą w 2010 roku przynosić około 730 mln dolarów. W minionym roku rynek ten oceniano, pisze agencja Reuters za specjalistami, na 55 mln dolarów.
źródło:
http://pclab.pl/
a ceny nadal wygórowane...
_________________
'battlefield' in future - only with
Quakewars.com.pl