Teraz jest 30 lis 2024, 03:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 17:33 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2006, 18:51
Posty: 67
Prawo polskiego internetu:
kiedy grasz i idzie Tobie nadzwyczaj dobrze w najmniej spodziewanym momencie zostajesz odłączony od serwera. Telekomunikacja Polska SA w trosce o zdrowie naszych graczy nie pozwala im grać zbyt długo, regularnie odcinając dostęp do netu.

Prawo snajpera:
kiedy przemierzysz już pół mapy w celu znalezienia idealnej kryjówki, podłożysz oba claymory aby nikt nie zaszedł Cię od tyłu giniesz trafiony przez wrogiego snajpera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 17:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2005, 13:58
Posty: 289
Lokalizacja: Wawa
Prawo respawn'u

Im bardziej ci zależy by wziąć jakiś pojazd który stoi pusty w bazie czy na fladze, tym dalej sie od niego respawnujesz - dzieki temu ktoś zawsze dobiegnie wcześniej od ciebie i zakosi pojazd z przed nosa a ty zostajesz z niczym.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 18:34 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2005, 19:17
Posty: 21
Lokalizacja: Podziemie (Underground)
Dużo tutaj dziwnego humoru. Te sytuacje sie zdarzaja (np. przed ostatnim patchem sam sie rozwalalem na swoich minach, i nie moglem pojac dlaczego. Wkoncu wymyslilem:D. A 2 to przed ost. patchem rowniez byl blad, ze byly inne kolory nickow. A ze kamizelki podobne to czasem walilem do kogos i sie zastanawialem czy ja jestem idiota i strzelam do swojego czy on jest idiota ze sie pcha pod moje kule:P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 19:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Rozszerzenie Prawa Komandera
Gdy poprosisz o zaopatrzenie, albo go nie dostaniesz, albo zostanie zrzucone prosto w rece wroga.
Prawo Naprawiania Pojazdu
Gdy wysiadasz z pojazdu by go naprawic piechociaz, ktory jest najblizej Ciebie zabiera Ci go.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 21:12 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2005, 19:17
Posty: 21
Lokalizacja: Podziemie (Underground)
Prawo wchodzenia na serwer
Gdy wchodzisz na serwer zazwyczaj musisz doczytywać po raz drugi, bo akurat zmienia się mapa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Prawo pilota smigłowca/samolotu
Wejscie do w/w pojazdu przyciąga w czasie t, gdzie t< od czasu potrzbnego na wystartowanie, kule M95, ze snajperki gracza znajdujacej się po twojej strone.

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 21:58 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2006, 18:51
Posty: 67
Prawo przegranego
Jeśli w czasie rozgrywki serwer przerzuci Cię do drugiej drużyny zawsze jest to drużyna przegrywająca.

Prawo pechowca

Jeśli na serwerze nikt nie przestrzega zasad, administrator zabanuje właśnie Ciebie, a tych co robili 100 razy gorsze rzeczy zostawi w spokoju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 22:26 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2006, 12:19
Posty: 82
Rozszerzenie prawa wchodzenia na serwer
Gdy wchodzisz na serwer zazwyczaj musisz doczytywać po raz drugi, bo akurat zmienia się mapa, a Ty wlasnie sie dowiedziales ze byles w przegranej druzynie

Prawo gry na lamerskich serwerach klanowych
Jak grasz na serwerze jakiegos nieznanego klanu, i jestes kilka razy z rzedu w pierwszej trojce, dostaniesz bana

Prawo nazwania cheaterem
Jak kilka razy z rzedu zabijesz jakiegos nooba, bo:
- widziales jak sie chowal w "zasadzce"
- uslyszales na Team Speaku gdzie jest
- commander go zespotowal
- widzisz go na UAV
to na pewno nazwie Ciebie CHEATER!!!

Prawo pilota heli
Jak latasz z nieznanym blizej pilotem heli jako gunner, to oczywiscie bedzie sie on staral zdjac jadacy kolo was jeep rakietami unguided i nie zauwazy (mimo twoich krzykow) wrogiego heli celujacego w was z TV

Prawo braku supporta
Jak jestes ATekiem, i juz wywaliles caly zapas rakiet we wrogi sprzet opancerzony, a ostatni wlasnie sie dymi, to najblizszy support bedzie co najmniej flage dalej

Prawo pustego magazynka
Jak podnosisz bron po jakimkolwiek zabitym, zeby szybciej zabic nacierajace zastepy przeciwnikow - w magazynku na pewno bedzie max 3-4 naboje, a Ty nie zdarzysz przeladowac

_________________
Mess with the best, die like the rest...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 22:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Arty zabija zawsze ostatni pocisk! prowo obowiązuje i do obcego i swojego arty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 22:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2005, 15:57
Posty: 11
Lokalizacja: Łódź
Rozszerzenie prawa Pojazdów pancernych:

-Jeśli przejmujesz flagę, to możesz być pewien, że ostatni pocisk artyleryjski wroga/sojusznika zawsze trafi bezpośrednio w Ciebie, niszcząc twój pojazd (health nie gra roli)

-Nieważne jak liczną grupą pojazdów atakujecie daną flagę/punkt/umocnienie, przeciwnik w pierwszej kolejności ZAWSZE zniszczy Ciebie

-Będąc w czołgu emitujesz dziwne pole siłowe, które przyciąga sojuszników przed Twoje rozpędzone gąsienice.

-Mając w pełni załadowany i "wyleczony" pojazd jesteś w stanie trafić ukrytego piechociarza 200 metrów dalej. Mając czerwony pasek i prawie zero amunicji nie trafisz w stojący 30 metrów od Ciebie czołg.

_________________
BF2:Cpt.Adi
Give a man a bullet and he'll want a gun, give him a gun and he'll give away the bullets.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Kolejne prawo magazynka
Jeśli skonczyły ci się naboje lub akurat chcesz z jakiegoś innego powodu przeładować masz duże sznase że właśnie wtedy wyskoczy na ciebie wróg.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Prawo Dowódcy:

Jesli przedarles sie za linie wroga, jedynymi graczami jacy sie tam srespawnuja beda wrogowie.

Jesli starasz sie ukryc przed wrogim czolgiem to zrespawnuje sie na tobie dzika banda i rozpocznie jego ostrzal...z karabinu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2006, 23:15 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2006, 18:51
Posty: 67
Prawo zrzutu
Nawet nie masz co prosić komendanta o zrzut samochodu. I tak nie dostaniesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 02:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2006, 16:21
Posty: 27
Lokalizacja: Gliwice
Prawo klaksonu

klakson z czołgu lub apc potrafi wybić z rytmu kolege , najczesciej na 2 km , jesli trąbniesz w jego strone

wjezdzając na obcą flage dajesz znać klaksonem jeppa ze to twoja flaga
przeciwnik zrozumiawszy aluzje odpowiada srawem /karabinkiem ... itd..

Prawo mechanika

Wywołany do naprawy mechanik ginie najczęściej pod kołami kolegów , gdyż tym z regóły nie podobają sie jego narzedzia

........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 08:44 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
:D

Rozszerzenie do prawa zrzutu (Karola Popiołka)

Im bardziej domagasz się zrzutu pojazdu, tym większe szanse, że nie tylko go nie dostaniesz, ale będziesz musiał drałować na piechotę przez jakieś odludzia, na końcu zaś tego mozolnego marszu dostaniesz headshota od wrogiego snajpera.

Uzupełnienie:

W ostateczności zrzutu pojazdu dokona wrogi komander, zabijając cię nim niespodziewanie.

Prawo zakładania squadu:

Jeśli zdobędziesz jakiś ważny przyczółek i będziesz chciał założyć squad by twoi koledzy mogli się na tobie spawnować i cię wspomóc, w drużynie będzie już maksymalna liczba squadów (na ogół jednoosobowych).

Prawo Pasażera Transportowego Heli:

Im więcej osób wsiądzie do transportowego helikoptera, tym większa szansa, że jego pilot dostanie od tego jakiegoś umysłowego zaćmienia i rozbije się na pierwszym lepszym drzewie czy budynku zaraz po starcie, zabijając przy okazji wszystkich na pokładzie.
8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL