Teraz jest 24 lis 2024, 18:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2006, 07:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Max PL w Polsce jest sporo dobrych grafikow, programistow itd. Jest jeden problem. Tego typu inicjatywy maja w dupie. Jakbys zaoferowal kase to bys znalazl bez problemu kogos ale za darmo to nie ma co liczyc.

A wielka szkoda bo jakis modzik by sie przydal. Pozostaje nadzieja, ze jak wyjdzie FH2 to ktos zrobi troche narodowych dodatkow aby je umieszczono tam(co jest chyba mozliwe)

ps. W BF2 poki co to nawet custom mapy nie sa grane przez te glupie statystyki wiec... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2006, 10:49 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Dokładnie tak to jest z polską inicjatywą za kase to każdy. A co do tego czy to są modele do gry to już mówie że nie zadużo na nich poligonów jest ich w okolicach 10000 na jednym. A silnik BF2 dopuszcza max 7000 (czy coś koło tego).

PS: Jeśli ktoś ma ambicje do stworzenia czegoś BFosowskiego :lol: oczywiście bez wynagrodzenia to jestem otwarty na propozycje

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2006, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Z mojej strony z checia bym wzial udzial w tworzeniu moda jako tester/pomyslodawca(czy jak to tam zwa)/mapper(tu problem bo mam troche pomyslow ale nei znam za dobrze edytora-podstawy :P) Jakby byla jakas lamka potrzebna, call me ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2006, 23:34 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
OK. Tylko najważniejsze to znaleźć kogoś kto zna się na grafice 2d ma pojęcie o teksturowaniu i osoby znające się na edytorze ale nie na podstawach tylko mieć pojęcie o mechanice całego edytora. Bo wstawić pojazd/obiekt do edytora to zaden problem ale już jego animacja ruch podwoźia efekty wyszczałów sterowanie działkiem i inne bjery stwarzają najwięcej problemów. :cry:

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, 10:10
Posty: 410
Lokalizacja: Warszawa
Ja też był bym zainteresowany. NIestety moje umiejętności zaliczają mnie conajwyżej do betatestera :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 17:36 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Hmm wczoraj zacząłem sie bawić w tworzenie moda 1vs1 i jestem na dobrej drodze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Znaczy sciagniety edytor czy juz cos napisales? :P I jak to ma wygladac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 22:32 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Robie mapki od podstaw. Głowne założenie to mała mapa i dwie strony gdzie możesz sobie wybrać czy wolisz M16, AK 101 czy tez 47. Mod w bardzo wszesnej fazie produkcji :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2005, 12:38
Posty: 240
Lokalizacja: Łuków
Meewosh47 napisał(a):
Robie mapki od podstaw. Głowne założenie to mała mapa i dwie strony gdzie możesz sobie wybrać czy wolisz M16, AK 101 czy tez 47. Mod w bardzo wszesnej fazie produkcji :D

Już mi się podoba :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, 14:28 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Bo to mod nastawiony na skillowe pojedynki a nie na jakieś wyimaginowane wojny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2006, 16:38 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
OOOO a jednak są w Polsce osoby zajmujące się edycją BF2. Chętnie bym wziął udział w takiej produkcji amatorskiej. Jeśli by ktoś kiedyś coś organizował był by zainteresowany tworzeniem jakiegoś (wymyśliło by się cuś ciekawego z Polską armią) moda to kontakt na gg: 5886202

PS: Znam się na grafice 3D w zadawalającym stopniu. :P

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2006, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
OOO! Nie zauważyłem, kiedy odnowiono temat ;] Ja bym bardzo chętnie wziął udział w tworzeniu moda z polską armią :D Miałem sam zamiar zrobić coś takiego ale po odpaleniu Gmaxa i stworzeniu mojego pierwszego pojazdy (który wyglądał jak pudło) dałem se spokój :D Moja rola mogła by polegać na tworzeniu mapek i przenoszeniu obiektów z Maya do gry :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sie 2006, 03:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
mam pytanie czy oblsuga programow do modeli 3D jest bardzo trudna? moze bym sie zabral za robienie czegos kreatywnego z nuduw przed kompem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2006, 14:10 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Co do tego czy jest trudna hmm jak się ma cierpliwość i chęci to się zrobi wszystko mi starczyło 2 miesiące żeby nauczyć się samych podstaw modelowania!!! Z czasem przychodziło coraz to nowych doświadczen, zakup książek o tematyce 3d, odwiedzemie wielu stron www z tutkami (choc teraz jest nawet łatwiej bo kiedyś za moich czasów nie było VIDEOTUTRIALI). Ale powiedzieć nie moge że umię obsługiwać "3D studio Max" w 100% ten program posiada tyle możliwości na wykonanie prostego elementu że nie sposób tego zliczyć :).

PS: Dla zainteresowanych mogę polecić stronke http://www.max3d.pl jest to serwis poświęcony grafice 3D i 2D najpopularniejszy w polsce są też tam tutoriale dla początkujących i średnio zawansowanych.

PS2: Oto mój ostatni projekt który skonczony został w 90% niestety padł mi dysk i nic nie mogłem z niego odzyskać:( http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28967 (modelowanie zajelo mi licząc w godzinach około 25godzin :)

PS3: Moja propozycja jest dalej aktualna chętnie bym brał udział w tworzeniu moda do BFa. Tylko to jest to że trzeba ludzi z samozaparciem znających się na rzeczy (pewnie nie wielu wie że 1 model do gry tworzy się dwa razy tzn. gdy obiek znajduje się na pierwszym planie i na drugim mniej szczegółowy wraz z teksturą") :D

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2006, 15:03 
Offline

Dołączył(a): 14 wrz 2006, 14:47
Posty: 1
witam. nie chcac zakladac nowego tematu pomyslalem ze tu jest dobre miejsce na opisanie mojego problemu - w koncu to moj pierwszy raz.
w 3D studio Max bawie sie juz od jakichs 5 lat i wiem co nieco o modelowaniu, natomiast pierwszy raz mam przyjemnosc sie bawic edytorem modow do bf2 i z tym pojawiaja sie rozne problemy. staram sie jak moge - czytam tutoriale laze po forach itp...
ale
1. czy edytor map dziala do wersji bf2 1.3 czy wyzej ? bo w 1.4 mi za kazdym razem wywala przy ladowaniu mojej mapy - zastanawiam sie czy nie przeinstalowac bfa i spatchowac do 1.3

2.jak do cholery moge sprzezyc/zintegrowac 3d maxa z edytorem ? (w tutorialu wlasnie taki jest warunek aby moc poprawie exportowac modele z 3dmaxa do edytora)

jak mowiem jestem lamusem w tej dziedzinie i mam nadzieje pomozecie :)

a to co zrobilem pozniej

3.zainstalowalem bfa wersje 1.3 , zainstalowalem edytor 1.3 , zrobilem najprostsza mapke (prosty trawnik i dwa spawny) zeby sprawdzic czy mi w ogole dziala. tworze gre na localu , wczytuje mi do konca i kiedy klikam na 'dolacz do gry' wywala mi gre :/ co jest grane ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL