Teraz jest 29 wrz 2024, 12:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2006, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Gryniu napisał(a):
Gierka ma dużo bajerów mam nadzieję, że odbije się to na grywalności...

:arrow: :wink: :arrow:


tak jak pisałem pare postów wcześniej - IDS&SD grę ma gotową - dodatkowe fundusze oraz czas zainwestowali w gameplay, balans stron, map oraz broni.

Widać że już padła decyzja ile będzie klas, jakie mają bronie i co mogą 'zrzucać' - dlatego też postanowili wydać te tutoriale 'ocb' w ET:QW.

Poczekamy zobaczymy...

ps. @Gryniu co znaczą te strzałki buźka itp? Odnośnie podpisu? ;)

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2006, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 17:11
Posty: 1347
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
Stylówka. W każdym moim poście na każdym forum (o ile takową zrobić mogę) ona występuje ;) rodzaj podpisu czy jak kto tam woli :)

:arrow: :wink: :arrow:

_________________
|RedDevil|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2006, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
w Renie mozna było coś budować?? niepamietam by mozna było ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2006, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 17:11
Posty: 1347
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
Vesp3r napisał(a):
w Renie mozna było coś budować?? niepamietam by mozna było ;)


W trybie multiplayer wchodzło się do budynków i można było budować działka, czołgi, jeppy... "budować" to może za dużo powiedziane ale można je było tak jakby kupować. Chyba, że coś mi się pokaszaniło....

:arrow: :wink: :arrow:

_________________
|RedDevil|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2006, 23:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Pojazdy to tak, tak samo jak klasy, ale budynki to się dało tylko pamietam naprawiać i niszczyć ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2006, 00:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 17:11
Posty: 1347
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
z tego co ja pamiętam jak zniszczyli Ci jakieś tam działo laserowe to można było "zbudować" w jego miejsce nowe :lol:

albo jem za dużo masła i mam skleroze 8)

:arrow: :wink: :arrow:

_________________
|RedDevil|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2006, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
na 90% nie mozna było odbudowywać budynków.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
usunąć :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 sty 2007, 23:04 przez Exil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2006, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 20:57
Posty: 19
Lokalizacja: Kraków
Jak czekacie na ET:QW, to myślę, że w tym czasie chętnie pogracie sobie w Tremoulosa
W sumie w to nie grałem, ale wygląda całkiem nieźle :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Exil napisał(a):
zapraszam na http://quakewars.com.pl/news.php , nowy serwis prowadzony przez zlo, chłopaków z enclave(apos i jason),mnie, devious i gck. mamy zamiar stworzyć największy polski serwis poświęcony tej grze, ale żeby robić serwis trzeba mieć dla kogo, więc zapraszam was, graczy seri battlefield, którzy mają zmaiar grać w przyszłości w et:qw. :)


Już tam jestem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2006, 18:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
dla zainteresowanych tematem polecam ostatni numer CD-Action w którym tematem numeru jest Enemy Territory: Quake Wars - opisany od początku do końca.

Na forum serwisu www.quakewars.com.pl znalazło się moje podsumowanie najważniejszych faktów z artykułu CD-A przedstawione w zestawieniu z tym co oferuje Battlefield 2142 - zapraszam.

ps. Terapuls - Ciebie z avatara kojarze :)




_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2006, 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Apos, a ja Ciebie z nicka :wink:

Oczywiście zabieram się za lekturę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2006, 23:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
kolejna nowina ze świata QuakeWars. Tym razem materiał filmowy przedstawiające nowinki techniczne w prebeta wersji gry na najnowszym GF8800 ( obsługującym m.in. DX10 oraz ps 4.0). Jak widać mimo przesunięcia premiery gry panowie z Splash Damage nie śpią tylko dopieszczają gre w każdy możłiwy sposób - tym razem inwestycja w silnik graficzny.

Ogólnikowo TU

a szczegółowo TU

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2007, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
odświeżę troszkę temat ale co tam :)

w imieniu HeadShot media i http://www.qwcenter.net zapraszam na audycję w najbliższą sobotę poświęconą ET: Quake Wars. audycja będzię na kanale pierwszym, poprowadzi ją Agent i kayohi :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2007, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Tą grą interesuję się tylko z dwóch powodów:

primo, przez sentyment do starego, dobrego Wolfenstein:Enemy Territory, ale kośmici bardziej mnie odstraszają, niż przyciąga ten sentyment

secundo, deweloperzy Project Reality sugerują, że może jeszcze w tym roku zaczną "przenosić" ich mod na silnik QW:ET :P

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL