Teraz jest 2 gru 2024, 19:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2006, 16:50
Posty: 71
Goede dag! dopiero teraz zauwazylem, ze piszesz z Holandii, piekny kraj xD

- Faktycznie tytul 'Project Reality' troche przesadzony - tworcom moda, co sami wielokrotnie podkreslali, nie chodzilo o jak najwierniejsze odwzorowanie rzeczywistosci bo taki 'wynalazek' bylby kompletnie niegrywalny, tylko o poprawienie realizmu w stosunku do podstawowej wersji (oczywiscie w granicach zdrowego rozsadku xD) Moim zdaniem znalezli idealny kompromis.

Napisze to jeszcze raz: nie zrazaj sie poczatkami, pograj dluzej na serwerach z duzymi mapami (np. na Thors Bridge) a przekonasz sie, ze ten mod naprawde S Y C I :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 19:57 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
Goede avond.
Taki sam kawalek Holandii zobaczysz na Żuławach.

Znalezli kompromis akceptowalny w jakims stopniu przez dosc waska grupe ludzi.
Gdyby podeszli do tego bardziej odwazne zapewne mod bylby bardziej popularny.

Co do druzynowosci to kazdy mod zapewni dobra rozrywke o ile ta druzynowosc naprawde wystapi.
Tu juz nie bedzie mialo znaczenia kto jaka ma klese czy bron,jaka to mapa,bo nie o to chodzi.
I mysle ze wlasnie tak powinno byc.
Zatem jesli ktos sie dobrze bawi na PR i druzynowosc jest tam podstawa to tylko przyklasnac, gdyz to skutecznie przycmiewa wszelkie niedostatki czy bledy.
Mam tego swiadomosc.
Jednak swoja ocene napisalem tak jak tlumaczylem, bez entuzjazmu i na sucho, wyjasniajac bardzo mylaca nazwe,ktora niepotrzebnie wprowadza ludzi w blad i powoduje zasysanie Mb plikow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
hmm... Powiem tak, Zapisz się do turnieju i pograj z weteranami tej gry to zobaczysz jak to reality wygląda.
Przy pracy nad tym mogem duży udział mają czynni żołnierze i wiele ich uwag jest implementowanych w tym modzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ja ja jeszcze innaczej:

Hortak - szanujemy wszystkich, także przeciwników PR'a. ;)

A tak na serio :D - co powinno twoim zdaniem powinno zostać zrobione podczas projektu Rzeczywistość? Co byś wprowadził do BeeFa2? Co byś usunął, co byś dodał, co byś zmienił?

Ten mod nie ma za zadanie dokładnie odwzorować rzeczywistości, tylko trochę przybliżyć BeeFa do niej. Każdy kto lubi gry realitsyczne, drużynowe dostrzega w BeeFie jakiś potencjał. Kupuje gre, podnieca się przez parę dni, ale potem zaczynają go strasznie razić niektóre elementy tej gry:
- po co komu drabiny skoro każdy ma magiczny spadochron otwierający się pół metra nad ziemią?
- jak to jest, że gość który "połknął" pół mojego magazynka rzuca magiczną paczkę pod nogi i biegnie dalej bez strachu po drugie pół magazynka?
- jak to jest, że nie ma lini frontu tylko jakaś szachownica - zabawa w kotka i myszkę?!
- jak to jest, że bomby ładuje się na lecący samolot - a co za tym idzie samolot może zrzucać je co 20 sekund?
- jak to jest, że nie opłaca się flankować, bo wróg i tak zawsze zobaczy nas na radarze, nawet pomimo tego, że siedzę w kanałach?!
- jak to jest, że tak potężna maszyna jaką jest czołg nikogo nie straszy?
- jak to jest, że wrażliwy z tyłu czołg nie boi się wiechać w miasto pełne żołnierzy z wyrzutniami AT?
- jak to jest, że człowiek nikt nie boi się przebiec przez ulicę bronioną przez dwa KMy .30 cala?
- jak to jest, że nikt nie słucha swojego lidera, a głównego dowódcy tym bardziej?

Na WSZYSTKIE te pytania, i na wiele innych, odpowiedzieli twórcy moda Project Reality i w zadbali o to, żeby w ich modzie nie trzeba było ich zadawać ponownie.

BTW - jak narazie - TEN mod najbardziej załuguje na łatkę reality.

a i jeszcze jedno - ktoś powiedział, że nie spodziewa się już więcej zmian w gameplayu. Jestem testerem tego moda. Wiem więcej niż inni gracze. Nie wszystko mogę powiedzieć. Powiem tylko tyle - w wersji 0.4 będą poważne zmiany własnie w glameplayu. Możemy się między innymi wreszcie spodziewać limitów klas! 8)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2006, 21:30
Posty: 654
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
.mag.

.........


najdluzszy post jaki widzialem 8) :mrgreen:

_________________
CS:S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2006, 16:50
Posty: 71
Gdyby wyciac cytaty, nie bylby az tak dlugi... xD

Nie wiem jak u Was, ale na innych forach cytowanie fragmentow postow innych uzytkownikow i odnoszenie sie do poszeczegolnych fragmentow z osobna jest norma, w ten sposob dyskusja jest przejrzysta i ogolnie wszystko jest ladnie poukladane, a ze posty wychodza troche dluzsze to juz inna sprawa. ^^'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 04:45 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
ETCS Uncle Blues

(dluzszego juz nie bylo....? :D )

Wiem na co stac BF2 i wcale tak jak napisalem nie trzeba wskakiwac w skrajnosci,a uzyc to co jest.
Moim zdaniem da sie faktycznie poprawic i urealnic w tym zakresie jaki jest do dyspozycji.
Jesli chodzi o trafienie i obrazenia w 100%.
Jesli chodzi o ilosc amunicji to tez wystarczy informacja ile ci magazynkow zostalo,nikt nie bedzie liczyl ani w grze ani w naturze ILE PESTEK a ile magazynkow ci zostalo - i nikt mi nie wmowi ze BEDZIE bo to naprawde idiotyzm :D ,a jak ktos faktycznie liczy no to z mojej strony jedynie wspolczucie - ale watpie.

Da sie naprawde sporo zrobic nie przesadzaajc i nie tracac na grywalnosci.
O bledach typu spadochron i innych nie wspominam,bo takie oczywistosci kasuje sie 1 rzedzie nie rozmyslajac nawet nad nimi.
Nie bede sie tu rozpisywal w drobiazgach po kolei co i jak.
Faktem jest ze mozna,skoro mozna wprowadzac pojazdy,bron ect i ja modyfikowac.
Oczywiscie najlatwiej zrobic to co najprostrze,no ale...(pisalem juz).
Nigdy nie odwzoruje sie prawdziwej rzeczywistosci,bo np. w rzeczywistosci chociazby duzo dalej i precyzyjnie widzisz,w grze niestety/stety nie.
Niemniej sa spore mozliwosci aby sie realnie zblizyc do rzeczywistosci w jakims zakresie.
Bylaby spora lista zmian i korekt,a wlasciwie korekt.
Np. na jednym modzie (nie PR) strzal z jakiejkolwiek broni podbija.
Owszem podbije jak strzelisz z bioderka.
Jesli strzelasz z pozycji lezacej z karabinka to cie "kopnie" a podbicia w zasadzie nie zauwazysz, podbije zdecydowanie jak puscisz serie pociskow.
Wiec jak strzelam z karabinu snajperskiego z pozycji lezacej i widze cos takiego...
Z tego co zaobserwowalem to czasami zmiany sa ja wiem...rozpaczliwe? tak jak z tym "podbiciem" tu na sile obcinaja cos,tam cos na sile dodaja...

Nie chodzi mi wcale o sztywne 100% oddania rzeczywistosci,a o pewna logike przystajaca do niej w zakresie gry i jej mozliwosci.
A z tego co widze po modach naprawde wiele w tym zakresie mozna zrobic o ile bardziej postawi sie wlasnie na pewna logike niz na wyglad zrenderowanego jakiegos tam pojazdu ktory i tak dosc dziwie sie zachowuje nie wspominajac juz o broni na jego pokladzie i jakiej tam podatnosci.

Nie jestem zadnym tam przeciwnikiem tego modu,jestem tylko przeciwnikiem jego nazwy i sugesti z niej wynikajacej, to wszystko.
A poniewaz mialem do czynienia z bronia i to rozna to wiem na co ja stac i jak sie zachowuje, stad moje "przeczulenie" i stad paradoksy i smiesznosci jakie ja zauwazam,a ktorych z wiadomych przyczyn ktos inny nie dostrzega lub zgola "wisi mu to" bo gra sie fajnie z tym co jest i jak jest.
Nawet pisalem o takim paradoksie na POE (dzial o POE) gdzie dluga seria z pokladowego dzialka mysliwca nie wyelimonowala SU-25.
Ktos powie ze aby gra toczyla sie dalej itd...dobra tylko w takim ukladzie po co taka skutecznosc tej broni skoro ja sie "implemetuje" ? i tu dochodzimy to "rownowazenia" w grze...stosuje sie sprzet ktory obcina sie na zasadzie chyba rzutow kostka, bo jak tamten sprzet druzyna ma za silny to musimy na sile obciac ... albo spoteznic w przeciwnej
Tylko zapomina sie z tego co widze (i to nagminnie) ze jeszcze to co jest trzeba umiec uzyc do tego do czego jest to przeznaczone.
A niestety wyglada tak ze sprzet jest do wszystkiego i do niczego tylko nie do tego do czego go skonstruowano :D
Na POE z dziala czolgowego ze 100m wpakowalem w transporter 6 pociskow HEAT....i dalej furgal w najlepsze,a zalatwilem go podkalibrowym.
Takie kretynizmy mam wlasne na mysli, to podkalibrowy przez ten dosc cienki pancerz przejdzie na wylot i zrobie mu wentylacje,ale HEAT?
Inny przyklad:jesli ktos dostanie z polcalowki w reke lub noge to pewne jest ze zacznie sie wykrwawiac, ten pocisk jesi trafi na kosc to rozerwie na strzepy,szczescie bedzie jak nie trafi i przejdzie na wylot.
Kamizelka tez go nie zatrzyma,chyba ze ceramiczna lub normalna z plyt pancernych i to wzmocniona.
Natomiast strzelajac do "hinda" z tego...nic mu sie nie zrobi no chyba ze ktos wie w jakie miejsce przycelowac jesli jest okazja - i tu wlasnie mowa o tych co wiedza jak wykorzystac bron.

Coz tak zrobili ogolnie BF-a,niemniej to nie oznacza ze budujac mod trzeba isc ta sama droga absurdu.
Budujac mod kazdy jest w stanie nie tylko poczytac sobie o sprzecie jaki renderuje ale o jego parametrach bojowych,pociskach itd.
Niestety chyba nikt specjalnie nie czyta,a jesli juz to tnie i wykrzywia w straszliwy sposob i cholera wie co z tego wychodzi :D
Model jest z rzeczywistosci a reszta chyba z UT.

Idac dalej:

Nie wiem czy jest mozliwosc zabukowania pojazdow dla specjalistow,czyli jesli ktos ma wyniki jako lotnik,pancerny itd,tak aby juz na oddzielnym modzie niekt niepowolany nie bral sie do tego do czego niepotrafi.
Trening na "podstawce".
Ot taka mysl tylko,nie wiem nawet czy realnie do zaimplementowania - modow nie budowalem,edytora nie dotykalem,nei wiem jakie sa faktyczne mozliwosci,ale jesli opiera sie to na skryptach to cuda mozna zrobic.
Jesli sie chce i ktos widzi sens poza sensem samej grywalnosci jako takiej-ogolnej.

Napisalem duzo jak widac,w wiekszosci nie o PR,tylko przemyslenia ogolne.
Ale mysle ze dosc istotne jesli poruszamy sie w obrebie nazwy "reality" bez oczywiscie skrajnosci a faktycznego wywazenia.

A poniewaz pewna gre juz przerabialem wlasnie w oparciu o skrypty, to wiem ze wszystko praktycznie mozna zrobic,obchodzac nawet pewne blokady programowe - nie wynikajace z faktycznych blokad,a z braku pozostawienia innych mozliwosci do wykorzystania lub braku mozliwosci ingerencji w kod.
Wprawdzie ciezka to praca,ale mozliwa.

PS> jesli chodzi o turnieje/zawody to mnie to kompletnie nie interesuje.
A zgranie choc bardzo rzadko widzialem juz na "ogolnych".
Uwazam ze zabawa w zbiernainie jest duzo ciekawsza, mimo ze czesto cholernie irytujaca glownie z powodu "bledow" gry i beznamietnego ich wykorzystywania przez graczy.
Gdyby to zostalo naprawione to wowczas gra nabralaby zupelnie innego ksztaltu.
Juz to jest robione w pewnym sensie na modach,ale wciaz za malo,bo neistety ten szlam najgorszych graczy przesiaka tam gdie juz go nie powinno byc WLASNIE z powodu mozliwosci ograniczen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
hortak napisał(a):
Jesli chodzi o ilosc amunicji to tez wystarczy informacja ile ci magazynkow zostalo,nikt nie bedzie liczyl ani w grze ani w naturze ILE PESTEK a ile magazynkow ci zostalo - i nikt mi nie wmowi ze BEDZIE bo to naprawde idiotyzm ,a jak ktos faktycznie liczy no to z mojej strony jedynie wspolczucie - ale watpie.


widzę, że mało grałeś w PR'a. :lol: Tak jest tam włąsnie zrobione. W prawym dolnym rogu masz 2 cyfry. Tryb 1/3/A i właśnie ilość magazynków. 8)


hortak napisał(a):
Nie wiem czy jest mozliwosc zabukowania pojazdow dla specjalistow

W wersji 0.4 ciężkim sprzętem będzie mogła jeździć tylko jedna klasa. Nie powiem, że inżynier, bo być może będą nowe klasy.

hortak napisał(a):
O bledach typu spadochron i innych nie wspominam,bo takie oczywistosci kasuje sie 1 rzedzie nie rozmyslajac nawet nad nimi.
to wydaje się śmieszne, ale skasowanie tych "oczywistości" na topornym silniku BF2 nie jest takie proste... i to jest ten problem. Dlatego właśnie wszystkie mody są tak blisko vanilli. Limit klas na przykład chciano dać do wersji 0.1 PR'a, ale za cholerę nie dało się tego zrobić. EA odsyłało do DICE, DICE mówiło, że się nie da tego zrobić bez rozgrzebywania silnika gry. Od 0.1 wersji było już duużo. Dopiero w 0.4 ma być limit. BTW DICE dalej twoerdzi, że nie da się tego zrobić na silniku BF2 :lol:

Hortak - musisz pamiętać, że PR i inne mody są tylko modami. To nie są nowe gry. "Dużo pieniędzy" co innego znaczy dla mnie kiedy wracam z uczelni i idę z kumplami na piwo, a co innego jak jestem w banku i kombinuję pożyczkę na samochód. Tak samo co innego znaczy "reality" kiedy się myśli ogólnie o grach, a co innego kiedy się mysli O MODZIE DO TOPORNEGO BF2... :wink:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 18:50 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
Z "takim samym" silnikiem ja rowniez mialem do czynienia,ale jesli mozna obejsc blokady skryptami to jak napisalem da sie duzo zrobic,jesli nie nawet w 95%.
I tez byly to tylko mody,zatem sytuacja jest niemal identyczna.

Oczywiscie ze nie gralem dluzej w PR, jedna rozgrywka mi wystarczyla i to co zobaczylem z rozwiazan zeby w moim odczuciu zdyskredytowac nazwe w stosunku do tego co widze.
Bo tak czy siak zasadnicza sprawa nie jest liczba magazynkow.
To w kwestii technicznej,do kwesti grywalnosci nie wnikam.
I tak jak juz pisalem :ktos tworzy swiat o pewnych zasadach,ktory skupia graczy ktorym te zasady odpowiadaja.

A poniewaz ja mam inny troche punkt spojrzenia niz przecietny gracz to dla mnie te zasady techniczne sa nie do przyjecia jesli mam dalej sie sugerowac nazwa,a jak mysle to ona ma przyciagnac graczy.
To na dzis,jak bedzie w przyszlosci czas pokaze i zdolnosci ludzi (o ile jeszcze beda pamietac pod jaka nazwa tworza 8) )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL