Mam podobnego kompa : P4 1.8@2.53 i GF4ti
Mysle, ze w nowych grach 768 RAMu moze sie przydac - to nie zart
Mozemy tylko bac sie o grafe. Ale z tego co widzialem jesli zmieniac to oplaca sie na ATI PRO9500 i zmodowac go na 9700. W naszym przypadku nie oplaca sie zakup FXa :/ Lepiej wykrecic grafe mocniej
Wracajac do popularnosci. Wiesz kazda gra jest robiona z wygorowanymi wymaganiami. Kiedy Unreal powstawal i preczytalem w jakiejs tam gazeci, ze minimum to bedzie PII to wysmialem gazete bo PII to za tamtych czasow zadko bylo widac na mocnych serwerach
Jak wychodzil Quake3 to samo, Carmack powiedzial, ze zadna w tamtym czasie produkowanych kart nie rozwinie skrzydel na Q3. Przypomne to byly czasy kiedy mocnym kompem byl PII z TNT2 ULTRA.
To jest postep i nie mozna sie obracac w tyl i czekac na reszte bo reszta by na ciebie nie czekala

Z tego co czytalem to najbardziej wymagajacy bedzie engine dooma3 chociaz nie najlepszy. Najlepiej zoptymalizowany z kolei HF2 u UT2k4.
Wracajac do kompow to do gier w zupelnosci od roku starcza procek ~2 Ghz i karta min GF3/R9100 , 512 DDR pamieci. A taki zestawik mozna zlozyc za naprawde tanie pieniadze. Oczywiscie jak ktos chce byc na topie i obracac sie w 3Ghz i kartach z wyzszej polki to zaplaci 3x tyle ale czy warto :/
A1.8+ 249 zl ( da sie wykrecic lajtowo 2.2+ Jak sie trafi sztuka to 2.8~3.0

- na allegro sprzedaja goscie fajne krecace sie cpu)
512 DDR 379 zl
GF3ti200 Gainwarda 350 zl ( mialem kiedys taka - naprawde ladnie i bezstresowa karta krecaca sie dla gracza
Brakuje nam tylko plyty glownej. Jakis nF2 mile widziany -zamykamy sie w 1300 zl. Jesli bierzemy na fakture to praktycznie za 1000 zl mamy dobry sprzecik. Kiedys ceny sprzetu byly 5x wyzsze
(p.s. Przykladowe ceny detaliczne z jednego z 3miejskich sklepow, wiec jak ktos sie postara to jeszcze teniej znajdzie. Uh ale sie rozpisalem

)