Teraz jest 26 lis 2024, 01:06

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 12:32 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Na pewno powinni poprawić tryb Tytan> Przenikające pociski przez ścianę i nie tylko :)

Obrazek

Rozwalenie rdzenia było proste :)

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
To ja dorzucę jeszcze swoje:
- Automatyczne lewitujące działko dowódcy Cośtam -8 nie strzela do wrogów.
- Czasami claymory, motion mines, emp mines odpalają do swojego.
- Zawiesza sie update serwerow w History
- Czasami wchodząc na serwer (rankingowy itp) jestesmy czysci jak nowo stworzony żołnierz
- Ustawienia kitów nie zapisują się na stałe - są pamiętane tylko na czas jednego uruchomienia BF2142
- Koło postępu healowania, naprawiania, uzupełniania ammo działa dziwnie
- Spawn beacon przeciwnika jest tak samo widoczny na 3D mapie jak swój. Nie ma szansy go odróżnić. Może nie powinien być wogóle widoczny.
- BARDZO POWAŻNY BŁĄD - numery wyrzutni różnią się między graczami.
Gram ciągle jako sqad leader i często wychodzi na to że mówię na TS - atakujemy dwójkę - i niestety jedni jadą w jedną stronę, drudzy w drugą.
Numeracja wyrzutni różni się także w zależności od tego którą stroną gramy. Oczywiście chodzi o titan mode.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 17:50 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2006, 11:30
Posty: 20
Lokalizacja: K-Koźle
Morfi3660, swietny tekst, mam identyczne odczucia. Co prawda mam jeszcze nadzieje, ze czesc bledow uda sie wyeliminowac tym razem (bo nie robi tego ekipa z innej czesci globu). Bledy sa tozsame z BF2. Inne wrazenie jest takie ze mimo ze w grze jest super - hiper nowoczesny sprzet z kosmo materialow, to ma on zenujaca skutecznosc :/ Chcialbym zobaczyc jako unlock G3 w tej grze - ale by byla masakra :D

Dorzuce jeszcze inne bledy:
- zapadanie sie na kladkach/pomostach
- gdy podbiegam podniesc delikwenta (optimum): klade sie -> podnosze ofiare-> wstaje -> odbiegam. W rzeczywistosci wyglada to tak: podbiegam -> klade sie -> podnosze ofiare -> wstaje -> klade sie -> wstaje -> klade -> gine :(
- czasem blokuje sie strzelanie (chyba gra interpretuje ze postac jest w powietrzu)

dodatkowo takie nieerognomiczne rozwiazanie: gdy runda jest prawie skonczona, tak ze nie mamy juz zadnych flag - a zostalo 1/2 niedobitkow z naszej strony - zawsze ogladam co wyprawiaja, i gra co pare sekund wraca do planszy z mapa. Do jasnej ciasnej, nie mam nic przeciwko temu - ale niech wraca dopiero gdy jakims cudem nasze niedobitki odbija jakis spawn point.

pzdr

_________________
Adamson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Adamson napisał(a):
dodatkowo takie nieerognomiczne rozwiazanie: gdy runda jest prawie skonczona, tak ze nie mamy juz zadnych flag - a zostalo 1/2 niedobitkow z naszej strony - zawsze ogladam co wyprawiaja, i gra co pare sekund wraca do planszy z mapa. Do jasnej ciasnej, nie mam nic przeciwko temu - ale niech wraca dopiero gdy jakims cudem nasze niedobitki odbija jakis spawn point.

pzdr


Zawsze tak było w każdym BFie. Zamiast naciskać DONE na dole czy Enter, musisz zamknąć mapę krzyżykiem w jej górnym prawym rogu.
Póki nie wciśniesz ponownie Enter, mapa już się nie pojawi.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 18:27 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2006, 11:30
Posty: 20
Lokalizacja: K-Koźle
w 2ce to wiem. Ale nie znalem rozwiazania - THX :)

pzdr
Adamson

_________________
Adamson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2006, 19:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Przypomniało mi się jeszcze
- zabijanie desantujących się żołnierzy z szybko poruszającego się transportowca latającego.
Nie chodzi tu o to że spada nam on na głowę - to jakby naturalnie kończy się smiertelnie.
Chodzi o sytuację kiedy lecimy transportowcem dosyć szybko, wysoko nad ziemią, wyskakujemy i odrazu giniemy - pilot dostaje teamkilla. Dobrze że chociaż nie ma wyboru Punish/Forgive.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lis 2006, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No to kolejna paczka baboli po kolejnych godzinach grania:

- Spawn beacon czasami się zacina tak że nie ma go już na mapie, ale nowego nie można postawić. Próba postawienia kończy się jedynie komunikatem Sqad! Beacon is now active!
- Demo z battlerecordera - raz udało mi sie wgrac demo ale nie pojawial sie interfejs. Wciskanie Q lub T powinno pokazywać interfejs obslugi demo. Słychać ze sie otwiera i można ruszajac mysza coś wybrać, ale oczywiście nie widać nic i wybieramy całkiem w ciemno.
Pozostałe 5 prób wgrania demo skończyły się na loading skrinie.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2006, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2005, 13:26
Posty: 14
Lokalizacja: Karczew/Warszawa
- ten problem ze spawnem na tytanie to chyba dotyczy tylko tytana EU, ale niemniej jest
- sentry gun po ustawieniu na pochyłej powierzchni walą gdzieś nie wiadomo gdzie... trzeba je ustawiać na poziomych obiektach i dopiero wtedy walą tak jak powinny
- złe poruszanie się mechem, czyli że czasem podczas przemieszczania się w ogóle nie porusza "nogami", a czasem nie chce przestać nimi poruszać pomimo że się zatrzymało maszynę
- i taki dosyć szczególny przypadek: gdy mech się już pali to się przewraca, ale można go jeszcze szybko naprawić... no i niestety, ale nie wraca do pionu i częściowo zapada się w podłoże. Wtedy poruszanie się nim powoduje uszkadzanie się maszyny i jest bardzo ciężko wycelować gdy cały mech jest pochylony o kilkadziesiąt stopni względem pionu

_________________
obecny nick = [EC] Yokes_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2006, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
jest błąd pojawiający się gdy wychodzimy z gry do paska,potem gdy chcemy wrócić do gry po kliknięciu jest zwiecha brak odpowiedzi BF-a,tak samo się dzieje jak nie połączy się z wybranym serwem pisze błąd często po próbie połączenia z innych serwem wywala na pupit :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lis 2006, 16:36 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Choc nie mam Battlefield'a 2142, to troszkę poszperałem i znalazłem:

http://www.youtube.com/watch?v=7tfiU7cD3E8

Tu macie bugi, które tez powinny byc poprawione :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lis 2006, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2006, 12:01
Posty: 96
ja mam tez pare

1) czasami po zabiciu kamerka zamiast ustawiac sie jak zwykle czyli do nieba to poprostu zostaje taka jaka jest tylko przy samej glebie

2) Nie odtwarza sie hymn po zakończeniu rundy

3) Problemy z statystykami np niewczytanie się unlocków lub stopnia

szkaod dalej pisać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2006, 21:23 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Powinni też poprawić

-spawn na lecącym helim tzn żeby się nie zdarzała taka sytuacja gdzie naciskasz na spawn potem gotowe czeksz 15s i spałnujesz się w lecącym heelim w którym niema nikogo z załogi, a do ziemi 5 metrów :shock: bardzo irytująca sytuacja.

-oraz te niewidzialne dziury w ścianach tytana przez które można przejść do pomieszczeń konsol. :shock:

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2006, 22:56 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2005, 22:00
Posty: 88
Lokalizacja: k/ Łodzi
wirtualnie urojone zabicia

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

nie wiem czy tylko mnie wirtualnie zabijali - bo nic mi nie bylo czy inni tez tak mieli. ale zabawa byla niezla. co chwila sprawdzalem czy te urojone zabicia nie dodaja mi sie w statach. na szczescie tam bylo i jest wszystko OK.

_________________
by tapster 1997-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2006, 10:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Hmmm jden wazny problem
Atak "heli" na spadochroniaża = heli sie rozpada a tamten przeżywa 0o

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2006, 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No to przecież w BF2 już były betonowe spadochrony. Wszystko co lata rozpadało się w zetknięciu ze spadochronem.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL