Teraz jest 2 gru 2024, 06:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
No bez jaj :x A juz sie cieszyłem ze bedzie fajnie a tu lipa a sprawdzał ktoś np: odgłosy wystrzału czołgu (o ile to tez zmienili) A moze po prostu te stare dziwieki była już bardzo podobne do prawdziwych dlatego nie słychać różnicy. I jak ulich wyłączyć powiadamianie o odpowiedzi na Emial kurde mam całą skrzynke tym zawaloną :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Ehh a mieli zmienic te odglosy karabinow na realistyczne.... :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
A uszy myłeś ;)

Grubber zaglądaj na Thors Brigade to natkniesz się na doświadczonych graczy czyli na nas :) Chłopaski z ETCS się tam często pojawiają. To zgrana ekipka z kilkoma weteranami turneju PRMM. Problem z tym serwerem jest tylko taki, że ma zajebisty ping i dużo ludzi na niego się pcha.
Update:
Jest tam 58 slotów i najczęściej grane są mapy bliskowschodnie.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 lis 2006, 00:02 przez mil3k, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
No jak sciagne to bede :) A ile slotów ma ten serwer bo ja raczej nie przepadam za sieką zwłaszcza w PR i jakie mapki tam graja bo jezeli wszystkie to fajnie bo mi sie podobaja np jungle fever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 15:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Pograłem, i jestem zadowolony ze zmian. Thors Brigade mówisz, a wejdę z ciekawości...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 16:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
Dołączę do was w sobotę, jak będzie trochę wolnego czasu :P. Bo ściągnąć nie ściągnę (za mały transfer aby w weekend ściągnąć), ale kumpel i owszem ^^.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Miałem 0.4 juz w piątek z rana... ale padł mi dysk... najlepszy moment. Jestem świeżo po reinstalacji systemu na nowym dysku i znowu muszę ściągać te 1.7 GB... Aktualna prędkość - 13 KB/s... :|

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2006, 19:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
No ja niestey dzis juz nie pogram ale srednia predkosc z torrenta jest nie najgorsza biorac pod uwage jaki mam predkosc max. Średnia prędkosc sciagania 33 kB/s. To w koncu ile jest map tak mniej wiecej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2006, 00:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Grubber{PL} napisał(a):
To w koncu ile jest map tak mniej wiecej??

Proszę bardzo. Specjalnie dla ciebie:

    oryginalne mapy Project Reality
    1 AlBasrah
    2 Al Fallujah Region
    3 EJOD Desert
    4 Hills of Hamgyong
    5 Jabal Al Burj
    6 Muttrah City
    7 Operation Ghost Train
    8 Raid on Moskiye
    9 Road to Kyongan'Ni

    mapy zrobione dla PR'a przez fanów
    10 Goods Station
    11 Mao Valley
    12 Steel Thunder
    13 Strike At Karkand 2
    14 Zhanjiang Security Area

    + niektóre mapy z BF2, ktore po pewnym tuningu znalazly sie w 0.4


Tak to prawda, nie ma tu ani Oasis, Jungle Fever, nie ma też El Alamein XXL i paru innych. Tych map nie ma juz w 0.4.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2006, 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Zagrałem trzy rundki łącznie i tak:
Nie mam pojęcia jak dostać te limitowane klasy. Muszę sobie jeszcze tego guida poczytać.
Dwuosobowy czołg. Mam mieszane uczucia. Na publicku ciężko będzie. IMO nie jest to najlepszy pomysł w jakiejkolwiek grze multi. W śmigle dwuosobowa załoga się sprawdza w praktyce ponieważ pilot jest tam wyraźnie dowodzącym. W czołgu to nigdy nie będzie dobrze działać. A ja lubiłem grać czołgiem na publickach. Ośmielę się stwierdzić że potrafiłem nim grać. Teraz jest trochę lipa. :cry:
Z drugiej strony czołg nie będzie teraz rządził tak bardzo na polu walki. Albo gunner z kierowcą się nie będą dogadywać albo będzie jeden człowiek. Tak czy inaczej czołg będzie łatwiej padał.
Nie zauważyłem jakiś innych rewolucyjnych zmian i bardzo dobrze. Gamplay się za bardzo nie zmienił i o to chodzi!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2006, 00:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Po kilku godzinach gry jestem narazie na wielkie NIE. Największe [cenzura] gry na świecie. Co to za wojsko bez karabinów maszynowych? Do tego ten efekt falującego obrazu... to totalna porażka. A broń na samochodach bez celownika no ludzie to już żenada na maxa. Jak im nie odpowiadał ten krzyżyk to niech by zrobili ironsight albo celowanie po lufie a nie to co teraz... Jedna wielka lipa z kupą shitu !!! Do tego jakiś [cenzura] zmienił miejsce apteczki i teraz zamiast apteczki granat wyciągam. Niech lepiej [cenzura] [cenzura] robić a nie za gry się zabiera zasraniec jeden.

Medyk USMC ma na 100% inny dźwięk. Plusem jest, że broń jest standardowo na jeden strzał ustawiona. Jakiś bug jest chyba z brytyjskimi grananikami, bo kilkrazy sterzelałem w dal i nie było widać wybuchów lub dymu.

Wujek daj info, kto był produkt menegerem tego wydania to mu napiszę soczysty email, jak ma wolny czas spędzać wsadzając różne rzeczy w dupę zamiast psuć [cenzura] moda.

[cenzura] by Lailonn

Leilon, bujaj się stąd a cenzurę to zostaw Wujkowi !!!

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 lis 2006, 08:18 przez mil3k, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2006, 00:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Co do krzyżyka w jeepach to kosiłem dziś równo z dużej odległości po smugaczach i gejzerach od kul na piasku. Gorzej chyba ze strzelaniem do heli. Ale da się żyć.
Ten bug z granatnikiem to miałem standardowo w poprzedniej wersji. Pewnie z 1/3 granatów to były niewypały.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2006, 01:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2006, 16:50
Posty: 71
Cały dzień ściągania, niesamowita radocha podczas instalacji, kilka godzin gry i...
... wielkie rozczarowanie :(

- nowe mapy są delikatnie mówiąc średnie, w dodatku większość ma słabo zoptymalizowane kody przez co gra strasznie się muli (Al Basrah wcale nie 'zmiotła mnie z krzesła' jak zapowiadał Wuj Blues, Operation Ghost Train jeszcze nie wiedziałem bo okazało się, że ściągnięty plik ma błędy i nie mogłem tej mapki zainstalować).
- pomysł z rozdzieleniem funkcji w ciężkim sprzęcie, jak już ktoś słusznie zauważył, nie specjalnie się sprawdza.
- dźwięki, które miały podobno być bardziej realistycznie to kompletna porażka (wystrzał z m16 przypomina, nie przymierzając, 'pierdnięcie').
- muzyka w menu i interfejs broni w grze - słabiutkie.
- poza tym mnóstwo bug'ów...

Jednym słowem 'kapa' :<
(może za bardzo się 'nakręciłem' na tę nową wersję, może za krótko pograłem, ale póki co, podobnie jak mil3k, jestem bardzo zawiedziony)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2006, 09:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
To tera ja cos powiem ale nie za wiele bo malo ludzi z rana grało. Mapka ALbasrah wyglada super jak sie nad nia leci heli ale walki na niej nie bylo zbyt wiele bo malo ludzi w tym jeden idota kamił czołgiem w naszej głownej bazie.
Jedna rzecz jaka zauwazylem to to ze wyrzutnia rakiet amerykanow (nie wiem jak z tymi MECami albo innymi rebeliantami) jest jakas taka nie celna ale to chyba ma byc relistyczne.
A to rozdzielanie funkcji w czolgu alkurat mi pasuje latwiej bedzie czołgi na piechte rozwalac (ja tak czy siak czolgiem nie jezdze). I jeszcze jedno kurde kto usunoł mapke Jungle Fever no jasny gwint. Dobrze ze mi Muttarah City nie wywalili bo bym sie wpienił.

Edit: ALe musze pograc jak bedzie wiecej ludzi bo granie w 6-7 osob na gigantycznej mapie jakos sie nie sprawdza. A co to za mapa Street??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2006, 00:18 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Dotychczas bez problemu rozpoznawałem żołnierzy po kolorach mundurów. Ale teraz? Strzelam w zasadzie na ślepo i tylko po komunikacie "zraniłeś kumpla", albo braku tego komunikatu rozpoznaję swoich od wroga. Co to ma być?! Mundury USA zostały przyciemnione na tyle, że kompletnie nie wiem, do kogo strzelam. Jak Wy sobie z tym radzicie? A może jest jakiś kruczek, że rozpoznać można dopiero w rozdzielczości 1800x1400?

Martin5_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL