Teraz jest 20 lis 2024, 10:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 00:41 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Witam
co do tych danych w liczbach to jakos zaufania nie mam:))
bo karabin w praniu inaczej jakos dziala raz wchodzi seria z 200m i gosc pada a raz z 2m 2-3 serie i dalej zyje(niesmiertelny czy cos).
Natomiast jezeli chodzi o punkty bonusowe to juz pisalem jak sie gra pokazala ze chodzi w niej o team play i za to sa dodatkowe punkty.Jak jestes SLem i wydajesz rozkaz,to jak czlonkowie twojej druzyny beda dzialac w obrebie tego rozkazu(np.atak na flage lub jej obrona)to za kazdy frag dostajesz punkt jako SL do twojej kariery podobnie jest z commanderem.
Przy zgranym teamie i przeciwniku jak jest dosc zacieta walka o kazdy metr ziemi druzyna i SL moga w karierze zarobic niezla ilosc punktow.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 09:20 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Ok to moze ktos napisze o tym jak wychodzi w praniu ten mniejszy rozrzut? Ja nie mam porownania bo od dluzszego czasu biegam z shotgunem. Scar rzeczywiscie strzela jak krylov przed patchem? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 10:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
dupielos napisał(a):
Ok to moze ktos napisze o tym jak wychodzi w praniu ten mniejszy rozrzut? Ja nie mam porownania bo od dluzszego czasu biegam z shotgunem. Scar rzeczywiscie strzela jak krylov przed patchem? :D


Co do SCARa to przy strzelaniu pojedynczym wydaje mi sie tak samo badziewny jak poprzednio. Moze to przez to, ze Krylova podrasowali. W strzelaniu seriami chyba jednak jest poprawa, ale bez jakichs rewelacji. Gdyby mi nikt nie powiedzial, na pewno bym nie zauwazyl.

@sgt. Olo - dzieki za wytlumaczenie.

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
OK, jako iz jestem na chorobowym i sie zdziebko juz nudze, podsumowalem parametry wszysktich karabinkow szturmowych po patchu - sa w ponizszej tabelce.

Obrazek

Liczby byc moze nie kazdemu wydaja sie dobra miara skutecznosci broni, ale wedle tych liczb serwer wylicza prawdopodobienstwo trafienia. Problem stanowi wylacznie ich interpretacja, bo rozrzut pocisku jest liczony wedle bardzo mocno zakreconego algorytmu. Tak czy owak, z liczb wynika, ze:

Celnosc w trybie zoom:
1. Krylov (najlepszy)
2. Voss
...dlugo, dlugo nic...
3. SCAR
4. Baur (!)

Najmniejszy recoil:
1. Krylov
2. Voss
..dlugo, dlugo nic..
3. SCAR
4. Baur (lub na odwrot ze SCARem, przy strzelaniu w zoomie)

Dmg per bullet"
1. Baur
2. SCAR
3. Krylov
4. Voss (roznice niezbyt duze)

Najlepsza do strzelania w ruchu:
1. Voss / Krylov ex. aequo
2. SCAR
3. Baur

Najlepszy performance w trybie automatycznym:
1. SCAR
2. Voss / Baur ex. aequo
3. Krylov (roznice niezbyt duze)

I to chyba tyle. Dane pochodza z plikow .tweak znajdujacych sie w archiwum weapons_server.zip (np. as_ar_rifle.tweak precyzuje dane dla Krylova). Nie wiem wiec skad sie biora legendy, ze Baur to bron bardzo celna - bo jej jedyna zaleta jest duzy dmg per bullet co pewnie ma znaczenie, jesli sie faktycznie trafi wroga w glowe - byc moze dla Baura dmg spada mniej ostro wraz z odlegloscia. Nie widac tu rowniez, zeby unlocki specjalnie blyszczaly, ewidentnie widac, co chyba kazdy przyzna, ze Krylov rzadzi w wiekszosci przypadkow - jedyne gdzie przegrywa to tryb full auto z bliskiej odleglosci (bez zooma). Byc moze na klanowkach taki tryb jest istotny, a przypdku FFA chyba mniej, bo wiekszosc gosci lata jako supporci i nie ma problemu ich z bliska z automatu ubic, jesli akurat nie sa juz ladnie skampowani.

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 15:35
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Czyżby nikt nie miał problemów z wychodzeniem do pulpitu po zakończeniu rundy?
U mnie i u kilku moich znajomych proceder ma miejsce.

PS jestem ciekaw czy kumpel który do tej pory nie może grać (od premiery) bo go rozłącza Master Server po 2 minutach, będzie mógł w końcu zagrać. Support EA twierdził że ten patch mu pomoże.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 11:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
na forum ea mnostwo ludzi narzeka, ze przy zmianie mapy lapia crash. Mi sie zdarzylo to raz na 2 zmiany mapy o ile kojarze wiec tragicznie nie jest? (pozytywna interpretacja spierniczenia sprawy przez ea ;D)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 15:35
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
O! I zapomniałem napisać, że spadła wydajność i jest jeden wielki LAAAAG

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
crash po zaladowaniu mapy mozna zlikwidowac. tylko niewiem gdzie to czytalem, ale zdaje mi sie ze trzeba skasowac folder (edit).C:\Documents and Settings\....\Battlefield 2142\Profiles\...\mods\bf2142.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 lis 2006, 14:50 przez RobaL4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 13:12 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
very funny robal -_- Ciekawe ile osob cie juz przeklina :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
dupielos napisał(a):
very funny robal -_- Ciekawe ile osob cie juz przeklina :D

wiesz co, sam wiem ze crash'e to standard. ale niektorym to moze pomuc. wiec zamiast pisac taki bullshit i OT poszukaj na google to co pisalem i moze ci pomoze

a btw. moze ktos ma crashe po patch'u i mu to pomoze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2006, 19:54
Posty: 313
Lokalizacja: z Olsztyna
A ja uważam ze Ea to banda debili i niczego sie nie nauczyli!
Po co ulepszali bronie asfakta?Bo support lepszy?.....no rzeczysiście,tylko te wie klasy sie licza....
Dla tych co graja asfaltem to bardzo dobry patch,ale ja gram reconem i uważam(jak zapewne duuuuuuuuuuuuuuuużo ludzi którzy nie grają asfaltem)
że powinni ulepszyć lamberta....
EA obiecywało że nie zmieni sposobu gry i oto jak się z obietnicy wywiązuje.Nie powinni ulepszać assaulta,ponieważ ludzie używający innych klas mają pełne prawo czuć się pokrzywdzeni.

_________________
davis00 napisał(a):
Czy bzyknąłbyś swoją siostrę ?? Pytam poważnie.


Jak to ma DaGodness w podpisie: Own3d :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 14:18 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Witam
Patch jak widac zmienil ciut rozgrywke ale nie jest to drastyczna zmiana :)
Dla tych co maja swoje zdanie o EA i tak nie przekonam ze polepszyl on lekko rozgrywke wiec pare uwag :))
1.Scar jest ciut lepszy niz poprzednio
2.Baur chyba nie zostal drastycznie zmieniony a Voss nietkniety.
3.Titan po opadnieciu oslon sie nie rusza wiec zabawa nabrala rumienicow.
4.Beacon wroga jest niewidzialny wiec nie bedzie kampy i czekania na
na spawnerow(duzy plus).
5.Beacon wsrodku Titana respawnuje zolnierzy na jego powierzchni.
6.Wzmocniono defens dzial Titana juz nie tak latwo je zniszczyc(5xpilum to
malo).
7.Niestety zostaly rykoszety wiezyczek w Titanie wiec jest troche
dyskoteki :).
8.Dolozono nowa pinezke tylko nie wiem co trzeba zrobic :))
Jak na razie wiecej nie udalo mi sie zaobserwowac wiec na razie tyle.
Pozdrawki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 14:19 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Robal ty powaznie cos czy jaja se robisz :D Bo juz nie wiem teraz :D



Cytuj:
crash po zaladowaniu mapy mozna zlikwidowac. tylko niewiem gdzie to czytalem, ale zdaje mi sie ze trzeba skasowac folder ..\Battlefield 2142\mods\bf2142


Tak wez wywal ten katalog i zobacz co sie stanie :D

Teraz powaznie. Bullshit to sam piszesz. Zanim sie nie upewnisz co i jak moze zweryfikuj swoje info. Chcesz rozwiazac problem crasha usuwajac polowe gry hmm... w sumie dobre, gry nie odpalisz nawet wiec i crashow nie bedzie :lol:

Sadzilem ze sobie zartujesz wiec taka a nie inna moja odpowiedz.

Ciekawe ile osob reinstaluje gierke :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
ok, to moze innaczej.

dzisaj rano instalowalem sobie patch'a (client / serwer) i czytalem info co on zmienia itp - rozne zrodla. czesto wyczytalem ze po instalowaniu patch'u 1.05 sa po zaladowaniu mapki crashe do pulpitu - rozwiazanie bylo skasowanie jakiegos katalogu - jest w miare pewny ze to byl przez mnie wyzej wymieniony katalog - ale nie jestem w 100% pewny. wiec jak ktos ma po zainstalowaniu patch'u problem ktory wymienilem wyzej, moze to sprobowac lub poczytac readme client'a i serwer'a.


wiem ze crashe do pulpitu to standard i nigdy sie tego nie pozbedziemy - to by bylo smieszne. kazdy zna polityke EA. powiem ze twoi post mnie po prostu troche podkurwil i nie mialem nastroju. za co przepraszam. mysle ze sprawa wyjasniona :)


Cytuj:
Ciekawe ile osob reinstaluje gierke :D

moj blad w poscie, chodzi mi o C:\Documents and Settings\....\Battlefield 2142\Profiles\...\mods\bf2142. Nie chodzilo mi o pliki samej gry, nie pomyslalem ze ktos bedzie chial kasowac pol gry :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2006, 15:59 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
No tak tez moglem sie domyslic :D Za duzo sie juz naczytalem durnych postow na roznych forach i wlasnie tego typu badziewi - wywalcie to, to zadziala, usuncie tamto po czym polowa ludzi z klapkami na oczach poslusznie dziala wg instrukcji i konczy sie na kur... pi... ch.. i 50 stron flejmu :D

Ok wiec sry tez za zamieszanie.

Wracajac do tematu... scar wydaje mi sie odczuwalnie lepszy niz wczensiej. U reszty nie odczulem roznic za bardzo no bo jak mozna poslac z krylova serie celniejsza niz wczesniej skoro i wczesniej burst byl 100% celny prawie zawsze. Teraz i tak mam to gdzies, Clark 15b > all :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL