Teraz jest 1 gru 2024, 01:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2006, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Musimy w cierpliwość siE uzbroić siE :lol:

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2006, 00:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hmm recenzje sa rozne. Czesc osob mowi, ze gra jest bardziej arcade'owa niz OFp inni, ze poza grafa nic nie zmieniono itd itp. Pewnie dopeiro wraz z modami zablysnie potencjal army ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2006, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Przyznam się, myślałem, że recenzje będą bardziej przychylne. Chociaż gorszą sprawą jest wielość różnorodnych bugów w grze, przynajmniej w czeskiej wersji. Odkładanie ogólnoświatowej premiery AA wiąże się pewnie z eliminowaniem tych błędów przez producenta ... ale co tam my gracze od naszej ukochanej EA z bugami jesteśmy za pan brat :twisted:

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2006, 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Btw, czy premiera w Niemczech, Polsce i Czechach jest pierwsza na swiecie? Bo wczoraj grajac w RO na zagranicznym serwerze UK plulo sie ze jak to moze byc zeby w takich krajach wydawac gre najpredzej 0_o

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2006, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
http://www.board.armedassault.pl/viewtopic.php?t=138
"popełniłem" pierwsza chyba misje multiplayer w okolicy :D

kolejnosc premier ArmA wg moich skąpych informacji:
1. Czechy-okolo tygodnia temu
2. Niemcy-chyba 30 listopad
3. Polska (inne kraje?)-15 grudzien
4. UK,...,...,-???
5. USA - Q1 2007 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006, 01:44
Posty: 26
Panowie, miałem już okazję popykać w najnowszą gierę BISu i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Nie oczekiwałem jakiś rewolucyjnych zmian proporcjonalnie do OFP w wersji 1.5, ale mimo wszystko autorzy zrobili, by nie dało się tego odczuć, a przynajmniej na początku. Generalnie zmieniono całą filozofię gry pozostawiając jednak pewien flashpointowy zapaszek :D W controlse wprowadzono możliwość kombosów tzn. np. 2xW-szybki bieg, albo 2x spacja - tryb taktyczny. Szczerze mówiąc brakowało mi tego w OFP, lecz co jak co, ale w ArmA jest jeszcze więcej kontrolsów :P Ciężko poznać, że ArmA bazuje na tym samym enginie co OFP. Autorzy zmienili chyba dużą większość kodu gry dodając nowe technologie graficzne (pixel shader, hdr, antyaliasing itp.). Teraz odnośnie samej gry. Autorzy przygotowali kilka misji treningowych (bieganie,strzelanie,latanie). Co do latania to trzeba przyznać, że zmieniono cały model lotu. Teraz lata się o wiele trudniej i chyba realistycznej, dając jednak za to o wiele lepsze akrobacje. Model jazdy samochodami i czołgami również został zmodyfikowany. Poza misjami treningowymi jest też kilka zwykłych misji, na początku wybrałem starego dobrego Clean Sweap'a czyli po naszemu czystkę. Pierwsze reakcje były jak najbardziej pozytywny, od lewej morze, plaża, podemną trawa (tego w OFP nie było), a po prawej dosyć duże miasto i kilku lolków z teamu. Nad głową w między czasie przelatuje mi17 robiąc taki huk, że o mało co nie ogłuchłem :P W między czasie w tle zaczyna przygrywać jeden z theme songów Army, nawet niezły. Gra stała się o wiele bardziej dynamiczniejsza . Trzymając w ręku m4acog dobiegłem do jakiegoś przystanku autobusowego i się schowałem bo o mało mi dupska nie rozwalili :P Zabiłem kilku AI przez nowe ironsighty (teraz są w 3D), po czym na główną drogę miasta wyjechał dżip z gunnerem, kilka strzałów i leżeli (pr000 :)) W miedzy czasie pobawiłem się nowymi animacjami (wychylanie, turlanie, skradanie itp.). Wyczyściłem miasto do końca i mniej więcej na tym się kończy misja. O właśnie! Zapomniałbym o grafie. Ofcourse znając swoją nawet niezłą konfigurację (amd64 3800xp+,2gb ram,x1800xt szafirka) dałem wszystko na maxa (łącznie z antyaliasingiem i anizotropem) (viewdistance 1200) i o dziwo giera działała płynnie! Tyle narzekań o wymagania a mimo wszystko u mnie śmiga aż miło, choć wiem, że nie wszyscy mają takie maszyny. Następny tryb to kampania. Dużo się nie będę rozpisywać o fabule, powiem tylko tyle, że na południową, demokratyczną część wielkiego państwa-wyspy Sahrani napada północna-(yes,yes)komunistyczna, a raczej jakiś taki prototyp :P Jako wojak US stacjonujący w południowej trwamy w służbie w walce o freedom :P W kampanii wprowadzono mapę taktyczną, przed każdą misją pokazany jest schemat obszarów zajętych przez wojska sojusznicze i wrogie. Można wykonywać główne misje, lub przed ich rozpoczęciem zrobić kilka pobocznych ułatwiających później główne operacje (np. zniszczenie konwoju z amunicją - brak wsparcia amunicyjnego dla wroga w głównej misji, lub kradzież tajnych dokumentów - lepsza znajomość pozycji wroga i tym samym lepsze oflankowanie). Coś w tym stylu :P Po campaign czas na MP. Zagrałem w małej grupce ze znajomymi kilka misji DM, c00p i sectrol control. Definitywnie twórcy poszli na dynamiczniejszą walkę. Jednostki podzielono na 4 klasy (tak jest w sectrol control) a jakiś mały obszar walki na sektory, o które walczymy w konkretnej misji. W trybie multiplayer nareszcie wprowadzono tryb JIP (Join in Progress), dzięki czemu nie trzeba już czekać w lobby na restart misji, tylko wpadamy i gramy. Znacznie poprawiono też sam kody MP, dzięki czemu jest mniej lagów, a gra przyjemniejsza. Myślę, że taki opis wystarczy zainteresowanym i tym mniej. Gra jest tak duża, że konkretne, szczegółowe opisanie jej zajęło by kilkanaście stron w Wordzie, a to jest forum :P

Podsumowując Armed Assault jest godnym następcą OFP. Pozostawiono to co najlepsze, oraz usprawiono (blokowanie na ścianach, wall bug itp.) i dodano to, czego brakowało (np. pływanie, kilka pozycji strzeleckich). Grę szanuję za grywalność, której na szczęście nie brakuje.
Armed Assault dostaje odemnie 85%.

Zapomniałbym odnośnie AI. Sztuczną inteligencję poprawiono, ale nadal potrzebuje szlifów. BIS pracuje obecnie nad łatką, która poza poprawą stabilności i wydajności gry ma poprawić kilka nowych błędów.

Jeżeli ktoś chce więcej niech oczekuje na recenzję z jakich serwisów. Premiera gry 15 grudnia w Polsce, więc stay tunned.

Pozdr000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Polska wersja ma zawierac juz jakis patch bodajze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, 23:45
Posty: 144
Lokalizacja: Katowice
nie moge sie juz odczekac :P

_________________
ASG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Ja też! Żeby tradycji stało się zadość! Zróbmy liste!

Kto nie może się już doczekać AA:
1. pts1939 LukAS pl
2. ETCS Uncle Blues

A tak na serio.
Gra jeszcze nie wyszła w Polsce, a już kręci mnie jak cholera! Przedwczoraj specjalnie pod AA kupiłem nową kartę graficzną i dokupiłem RAMu do 1.5 GB.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
mam czeska ArmA (zmodowaną do angielskiej) i od paru dni dosc intensywnie ja testuję. wnioski Rainbowa sa bardzo optymistyczne i pozytywne... moje sa duzo bardziej krytyczne, no ale coz ocenicie sami jak zagracie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
No wlasnie probuje sie dowiedziec raz po raz czy Polska wersja nie zostala opozniona byo miala zostac dograna tam jakas latka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 16:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:23
Posty: 60
Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N
Lailonn napisał(a):
No wlasnie probuje sie dowiedziec raz po raz czy Polska wersja nie zostala opozniona byo miala zostac dograna tam jakas latka?


Narazie LEM ma taka same wersje jak Czesi ale jest ona wewnetrznie nieco odmieniona. Nie sadze aby juz teraz planowano patcha do nie jednak jesli taki patch pojawi sie dla czeskiej wersji to i do polskiej tez kiedys trafi.

_________________
The war aint finished yet!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Fajna zabawka :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=Fwhon-1Qzks

:)

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2005, 21:44
Posty: 1044
Lokalizacja: kraków
jak jakas korporacja by sie za to wziela, to pewnie kosztowaloby 300 dolarow, a nie 30:P super sprawa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2006, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
A gdzie tam masz napisane, że Track:IR 4-Pro kosztuje 30 dolarów? 30 dolców, to tylko jakiś kupon rabatowy, który ten koleś oferuje ;) Samo urządzonko kosztuje około 700zł, więc mniej więcej tyle, ile Ci się wydawało. A co do samego gadżetu, to IMO trochę niepraktyczny biorąc pod uwagę, że monitor pozostaje nieruchomy, ale może w praktyce wygląda to lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL