Teraz jest 6 lis 2024, 01:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lis 2006, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2004, 21:39
Posty: 233
Lokalizacja: Elblag
Tak jak w temacie - grał ktoś ? bądź czy nadal ktoś gra ? ;)
Gra jest podobna co do niżej założonego tematu „Soldiers Ludzie Honoru” tyle że jest bardziej zmodyfikowana. Nie będę się za bardzo rozpisywał bo jeśli ktoś w nią grał to wie że gra jest pod względem realizmu i grafiki idealna. Zachęcam do poczytania trochę o grze : http://www.mgsonline.pl/faces_of_war.pdf a także ściągnięcia dema : http://facesofwargame.uk.ubi.com/
Gra naprawdę wciąga a cenę jaką oferuje sprzedawca jak na taką grę jest naprawdę bardzo inponująca (30 PLN) :shock: .

Osoby które grają niech smiało się tu wpisują ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2006, 18:04 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 20:07
Posty: 363
Lokalizacja: Drawsko Pom.
ja jestem szczesliwym posiadaczem tej gry :)

_________________
Użytkownik zbanowany. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2006, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
SYF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2006, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Gra nie jest podobna lecz "taka sama" bo to druga czesc ;] Poprawiono pewne rzeczy w tym grafike. Dodano kilka opcji i tyle. Faktycznie dobra gra za mala cene ALE poki co bardzo zabugowana. Jest juz rosyjska wersja patcha z mnostwem poprawek ale nie ma polskiej. Jak tylko patch wyjdzie pewnie gre kupie. Nie chce byc krolikiem doswiadczalnym ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;gra,25,110 ... ;core.html

Nowa recenzja na gry.wp.pl Ponownie autor nie ma pojecia co pisze. Wedlug niego gra nie ma nic wspolnego z realizmem. Owszem nie jest super realistyczna bo by stracila jakakolwiek grywalnosc ale i tak to najbardziej realistyczny rts :o

O dziwo AI w FoW jest duzo lepsze niz w Soldiersach. Zreszta nadchodzacy patch znow je poprawi ;]

Gosc pisze o braku realizmu - nawet w podsumowaniu o tym pisze!! a jednoczesnie narzeka, ze brak PAUZY !!! Paranoja :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 09:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
facet z wp.pl napisal:
"Faces of War to gigantyczny potencjał zmarnowany poprzez liczne niedoróbki."
ja napisalem:
SYF

znaczenie to samo, sposob ekspresji inny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Gosc wystawil koncowa ocene 7/10 z ktora sie nawet zgadzam bo faktycznie gra ma troche bledow. jednak duzy patch lada dzien zostanie opublikowany i sytuacja moze ulec duzej poprawie(do soldiersow tez byly niezbedne patche) Nie zgadzam sie jednak z tymi tekstami o realizmie. Pod tym wzgledem FoW jest tak samo realistyczny jak Soldiers a mimo to Soldiersowi nikt nawet nie odwazyl sie tego zarzucac. Tylko, ze tamta recenzje pisal kto inny...

A co wlasciwie ci sie nie podoba? Mi AI nie sluchajace sie momentami(poprawia w patchu) Wkurza czasem dziwny rykoszet z wyrzutni Ppanc(poprawia w patchu) Zreszta oto changelog:

Cytuj:
Faces of War: Official patch 1.04.1
=====================================

Common
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- profiles & screenshots will be placed into folder <my documents>/my games/faces of war/
- now profile can be deleted from game
- some localization issues fixes
- several game crashes fixed
- many missions bugs fixed
- game will use 5 autosaves in cycle, not just one
- xfire support
- fixed some mistakes in models and missions
- improved game performance


Interface (single & multiplayer)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- minimap zoom-in and zoom-out
- big map (key M)
- fixed single unit selection when pause is turned on
- unmanned vehicles are shown in squad panel
- guns will have diffrent icon in squad panel
- ability to assign keys 1..9 to single units
- alternative unit selection system (available via game options)
- marked tabs in interface
- fixed: camera not following unit in direct control after save/load
- can move camera with keyboard in pause
- components that can't be repaired are marked with black color
- fixed soldiers talks on grenade throwing
- more informative unit icons in single player
- displays right amount of bazooka ammo, if soldier have panzershreck in its inventory
- fixed: game crashes if player tries to load savegame, that was not available by game progress (for example, if you take savegame from a friend)
- fixed: game crashes on tank explosion, if shell was selected on weapon panel
- fixed: on scenario start slowdown and scrolling is not turned off


Interface (multiplayer)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- host name and player name are separated
- ping now shown on all clients in game and in session
- ping on all open games in lobby
- ability to change game type and map in session
- option to turn flora respawn off
- displays client disconnection reason
- message "player xxx is gone" is turned off
- statistics sorting
- statistics in cooperative for all players
- displays client's PC performance in session and in game
- ability to change password in session
- chat enchancement
. colored messages depending on sender
. private messages
. copy/paste to clipboard
- improved reinforcements panel (more useful info)
- ability to quick lock/unlock password protected session
- ability to set comment for session (select session in lobby to view it)
- ability to set up max players count in session
- displays missing mods/resources upon connection
- fixed: game crush, if all missions in lower line passed and not all missions passed in upper line
- fixed: repaired or captured units not shown in left panel
- separate color on minimap for human players in cooperative game
- improved display of private messages in game
- player is warned about private message sent to non-existing recipient


Graphics
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- reworked fog of war
- unlocked camera
- fixed "unable to run game" issue on some Radeons
- realistic reflections on water
- game allowed to run (after user request) if not enough video memory available
- standard minimum and maximum camera distance to the ground for all maps
- maximum zoom out is increased by 20%


Game (single & multiplayer)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- grenade movement trail
- no ricochet for bazooka and howitzer shells
- lowered howitzer's accuracy
- lowered restitution for grenades
- sapper clear mines upon detection
- fixed fast destruction of buildings by AP shells and bazooka
- don't stand up on order "attack", if soldier can shoot from current position
- now squad follows closer to commander
- fixed installation of AT hedgehogs and dynamite
- other soldiers don't prevent coming to items or boxes
- fixed path planning for cars and cannons
- tank slowing down while crushing buildings
- soldier will not throw grenades, if he can shoot enemy or enemy is too close
- don't shoot enemy soldiers with bazooka
- fixed aiming of stationary artillery and self-propelled artillery
- no more standing corpses in water after save/load
- more realistic damage/penetration system
- improved attack point location for commands: attack, throw grenade, shoot bazooka...
- improved path planning for soldiers in covers
- improved soldiers distribution for move-to-cover command
- fixed: unable to see enemy after load, if you unit saw enemy before save (tactics difficulty)
- fixed: enemy seen in fog, however you should not see it
- fixed: planted bushes don't obscure visibility
- covers are now displayed inside buildings
- lowered ammo wasting for player units
- fixed: crushing constructions/buildings with vehicles
- fixed: soldiers in APC are killed, when APC moves through other moving objects
- changed unit appear/disappear time in fog
- fixed: unavailable places in cannons in rare cases
- constant visibility for units in buildings is turned off
- only prone covers in bushes for prone unit
- higher target priority on tanks for cannons and other tanks
- fixed: stationary mguns are very hard to disable with frag grenade or HE shell
- fixed behaviour for "hold position" - now soldiers must stand still.
Dropped weapon pick up allowed. Soldier is allowed to lie down under heavy fire.
- fixed: guns was able to kill themselves with blast
- fixed grenade throwing from covers
- fixed: after loading savegame units can start moving to commander
- fixed: soldiers that lost their commander can start moving somewhere on rare cases
- teleportation is turned off between neighboring covers
- fixed soldiers drifting in covers
- increased attach distance for guns
- standing heavy loaded soldier will not become tired
- fixed: armored van was always counted as enemy
- fixed: movement speed of tracks on some tanks
- soldiers will get out of gun or mgun if underwater
- contused tank men will die faster
- don't show weapons on invisible soldier
- fixed: errors with models il-2 and fw-109 after explosion
- don't count tank kill on turret break


Game (multiplayer)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- improved scoring system
- ability to set up limit on resources in game (like in Soldiers)
- new color for "call in" buttons - if unit is charged, but can't be called in due to limits, then button is red, otherwise button is gray
- more fragile tracks on tanks
- turret and engine repair is allowed
- new marking for flag zone
- in "Frontline" mode mines are deleted only in flag zone
- improved balance for "squads only" for all multiplayer modes
- new command "abandon vehicle" (Key L)
- better component-wise tank destruction in multiplayer
- new gameplay options for multiplayer:
. reinforcement - time-based, money-based with refund, money-based without refund
. intensity - low (mostly diversions), normal (battle), high (meat-grinder)
- ability to mask your field gun with bushes (new command for gun)
- ability to place soldiers in buildings' windows (multiplayer only)
- raised damage from blast wave in multiplayer
- removed additional ammo from rocket vehicles in multiplayer game


Multiplayer (technology)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- improved internet connection stability
- improved lag for fast PCs in game
- connection by IP is working now
- more options open for modding in multiplayer modes
- fixed: not a master of session on dedicated server
- fixed: client crash on connection to dedicated server
- interface lag 2x improvement in multiplayer (time between button press & action)
- network code fixed. Game must work much smoother now.
- improved caching - game load time will become sligtly longer, but again it will add more smoothness to game (especially then you crush something)
- improved games list refresh on multiplayer internet game


Patch jest w koncowej fazie testow w Ubisofcie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
przede wszystkim bardzo zle pierwsze wrazenie (a jest ono decydujace) zrobila misja rosjan w ktorej dzielni rosjanie pomagaja dzielnym polakom z Armii LUDOWEJ opanowac w czasie powstania Lublin. to mnie, jako czleka interesujacego sie historia rozwalilo...
a przebieg misji? postacie ktorymi kierujesz sa prawie niesmiertelne... i to kawalek wspomnianego "realizmu" w ktorym soldiers ma przewage-one shot one kill.
w multiplayerze, gra w 2 osoby - obydwa komputery 3ghz/7900gt/2gb ramu na jednym 1gb na drugim... wieksza zadyma to spadek do 5fps!!! i "wieksza zadyma " oznacza jakies 4 pojazdy na krzyz w akcji i okolo 20 piechocincow. zobaczymy moze faktycznie patch pomoze.

rzeczywiscie changelog pozwala miec nadzieje... moze sie spotkamy w walce :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 14:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Na mnie pierwsze wrazenie FoW zrobil piorunujace - piekna grafika ;]

Co do historii to sie na niej nie znam wiec nawet jakiejs glupoty bym nie zauwazyl :roll:

Dla tych co nie widzieli jeszcze gry nagralem 2 pierwsze treningi:

http://youtube.com/watch?v=ErP0Xyognns
http://youtube.com/watch?v=MuI5FRqC97A

Co do niesmiertelnosci to nie zaobserwowalem tego. Moze troszke latwiej jest niz w Soldiersach ale to gracze jeczeli na poziom trudnosci...Gram w trybie taktycznym a nie arcade wiec moze dlatego nic mnie nie zaskoczylo tak bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2004, 21:39
Posty: 233
Lokalizacja: Elblag
Gra ma tylko jedną wadę – jak się gra na większą ilość osób i ma się pełno wojska, to nie sposób nad nim zapanować.
A poza tym szczegółem nic nie wychwyciłem „strasznego” więc szybko kupujcie tą grę i pisać do mnie na gadu, kto jest chętny na match ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2006, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hmm dzieki tworzeniu oddzialow oraz nowemu AI(a po patchu to juz w ogole pewnie) Uzywanie piechoty w stosunku do Soldiers uleglo OGROMNEMU polepszeniu. Jesli ten patch poprawi to co niby ma poprawic to bedzie gra niemalze idealna ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 gru 2006, 22:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wlasnie wydano patcha 1.04, o ktorym pisalem wyzej:

http://facesofwargame.uk.ubi.com/

Nie wiem jednak kiedy bedzie pl wersja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2006, 00:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
CoH lepszy :P ale niestety droższy :( Co do omawianej gry to muszę przyznać że pierwsza część (Soliders) podobała mi się bardziej. Najwiekszym minusem tej serii jest to że to gra typu a la comandos

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2006, 02:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
COH lepszy bo nie commandowski? Ta gra, seria wlasnie tym sie wyroznia, ze to taki troche commandos na duza skale ;]

edit: Dzis wydano polska wersje patcha 1.04 - testowac :}

edit2: Noo teraz to przypomina duzo bardziej soldiersa ;] Zolnierze szybciej gina i ogolnie jest bardziej po staremu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL