Teraz jest 19 kwi 2025, 03:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 wrz 2003, 11:19 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2003, 21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Zory k. Katowic
szkoda ze w battku nie da sie np.: niszczyc przynajmniej czesci budowli, to by wygladalo fenomenalnie gdzy w stalingradzie gruchniemy w budynek i np czesc sciany sie zawali... piszemy petycje do EA?:D

_________________
Kirs Yankowski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
aktywne otoczenie :D to by było extra. zaczynasz bitwe na stalinie wszystkie budynki całe, pod koniec rundy ostre pobojowisko. Ale jeszcze nie do zrobienia. Myśle że wcześniej będzie wprowadzona pogoda :wink: tzn. losowo na kursku rozpada sie deszcz i ograniczy widoczność :D albo buża piaskowa na el alamein, monsun na wake island a poźniej rozpogodzenie . wszystko to losowo :lol:

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 11:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
uszkadzanie budynkow zwiekszyloby zdecydowanie wymagania sprzetowe, ktore i tak nie sa male... oczywiscie, byloby to fenomenalne, ale chyba jeszcze nie teraz. moze w bf 1943 ;), gdzies za pare latek? heh. marzenia

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 11:56 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2003, 14:26
Posty: 84
Lokalizacja: Poznań
Z tego co pamiętam, a kangury mają pamięć niezwykle dobrą (w końcu mają kieszeń w torbie :) ) w MOH Kampani była mapa gdzie jechało się Konig Tigerem (sorry nie ma o umlaut :) ) i rozwalalo sie budynki (tzn tylko niektóre i padały w ten sam sposób) ale zobaczcie jak fajnie by było....Stalingrad, ciche komunistyczne miasteczko ... nagle łubududbus aaaaa i potem zgliszcza :)

_________________
PANCERNA LEWATYWA NADCHODZI!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 12:05 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Tak tylko jesli sie nie myle to MoH'u mozna bylo rozwalac tylko budynki wyznaczone przez programistow...
mi sie osobiscie marzy free-mass-destruction! tzn ze jak lece B17 na OMG i zrzuce serie bomb na budynki to co najmniej o jedno pietro sie wszystkie trafione obnizaja ;-) a nie tylko te ktore zazyczyl sobie jakis ciec z Dice ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 12:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
to bedzie wymagalo duzo wiecej ramu niz teraz jest wymagane, tak w tej misji z tigerem w mohaa budynki rzeczywiscie padaly ale bylo to wmodelowane w misje i przewidywalne, w falconie 4.0 pelne wymodelowanie pola walki bylo mozliwe przy 256 ramu kiedy standardem bylo max 128 (128 to byl wypas wtedy), wiec wydaje mi sie ze PELNA (a nie przewidywalna i liniowa do pewnego stopnia) interakcja z otoczeniem bedzie mozliwa kiedy standardem bedzie minimum 1gb ramu

_________________
http://www.bravo-company.pl


Ostatnio edytowano 18 wrz 2003, 12:44 przez Holman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 12:41 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:40
Posty: 209
Lokalizacja: Konstancin kolo wawy
uszkodzenia terenu i budynków mają być w grze "slodier" alebo coś w tym stylu nie pamiętam dobrze o czyms podobnym wspominali też w modze "conflict in somali" ale musieli by chyba w sam silnik BF
ingerować mocno żeby to zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 13:41 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2003, 14:26
Posty: 84
Lokalizacja: Poznań
Tak, pisałem o tym kiedyś w newsach, że w Conflict in Somalia będzie nie tylko rozwalanie budynków, mostów, ale też pojawi się wskaźnik zmęczenia, wskaźnik i skutki trafień w części ciała itp itd... tylko że było to tak dawno, a mod się do tej pory nie ukazał że nie wiem czy w ogóle im się udało odpowiednio namieszać w kodzie gry .......

_________________
PANCERNA LEWATYWA NADCHODZI!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 13:52 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
fajnie by było
p.s.ja już o tym pisałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 15:41 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
dowolne niszczenie objektów w bf jest nie mozliwe bo :

-EA za żadne skarby świata nie udostępni nam SDK (software development kit) a dlaczego ?? hmm ponieważ by ED za duzo kasy by straciła..bo mogły by powstac mody które zmiazdzą EA (tak jak cs z hl)

-wyższe wymagania

-lagi..podczas nisczenia powstawały by dziesiątki/setki nowych objektów..a komp by musiał je obliczas i wysyłać dane do servera i klijenta.. = LAAAAG

w nowym Action battlefield juz maja byc zniszczalne mosty...ale to bedzie prymitywne..bo most/budynek/objekt bedzie mogł sie rozpaść tylko na jeden sposób :|

chcesz nisczących sie samolotów ? - Ił2-sturmovik
chcesz niszczacych sie budynków ? - Sudden Strike II
chcesz niszcacych sie czołgów ? - panzer elite/Combat Misson/Close combat

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2003, 13:50
Posty: 471
Lokalizacja: Łodz
A wedlug mnie to nie bylo by dobe,dlatego ze po paru minutach walki i niszczenia budynkow (np na stalinie lub berlinie )moglo by sie okazac ze nie ma gdzie chodzic,powstalby jeden wielki haos.
Niech wiec zostanie tak jak jest :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 16:14 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2003, 15:16
Posty: 107
A ja mam wrażenie, że pytanie o "aktywne otoczenie" bylo zadawane Dice jeszcze w trakcie robienia BFa. W odpowiedzi padło, że największym problemem byłoby wtedy zapychanie się sieci (do przesłania dużo informacji o tym co zniszczone, gdzie i tak dalej). Powodowałoby to niemożność płynnego grania w sieci większej ilości graczy.

Pomysł jest oczywiście super i w końcu pojawi się w jakiejś grze za x lat..... :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
Jezeli nawet nie da sie zrobic tak ze sie beda niszyc budynki, moga polepszyc to co jest. Czyli zrobic bardziej dynamiczne, efektowne (...) wybuchy. Np jak walnie pociskiem w sciane to zeby bylo widac ze cos od niej odpada (cegielki, kawalek muru ...). Moze by tez to bylo dobre.
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 wrz 2003, 18:08 przez dragon, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 17:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2003, 12:37
Posty: 29
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
na poczatek mogliby poprawic kilka mniejszych wynalazkow :)

pare dni temu rozpedzilem sie czolgiem jadac z gorki, wjechalem na drzewo i... explodowalem :)
i nie wiem czemu jadac po torach w stalingradzie trace energie.

albo to jakies nieporozumienie albo czegos nie czaje w fizyce BF :)

pozdro

minimal ex DrGranat

_________________
Obrazek
Fuck Art, Lets Kill


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2003, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2003, 12:37
Posty: 29
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
jesli juz mowa o realizmie to pierwsze co mnie zadziwilo to wyrownanie mozliwosci poszeczegolnego sprzetu. nawalam z tygrysa do shermana a ten zamiast od razu sie zdezintegrowac, wytrzymuje kolejne salwy.

ale to w koncu gra i gdyby zachowac parametry poszczegolnych czolgow, alianci nie mieli by szans z niemcami w przypadku starcia czolgow. tak wiec nie czepiam sie.

jednak znikajace pola minowe to juz chyba przesada :)

pozdr

minimal

_________________
Obrazek
Fuck Art, Lets Kill


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL