Teraz jest 25 lis 2024, 00:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 05:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Nowe screeny. Trzeba przyznać że przynajmniej wiadomo czemu musieliśmy tyle czekać na angoli. Modele są na topowym poziomie, trzeba przyznać. A więc już wszystkie obiekty są gotowe. Z tego co pisali na forum, teraz tylko coding i mapy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
zacieram rączki mam nadzieje, że do końca roku mod ujzy światło dzienne :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 14:35 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2006, 09:15
Posty: 2
Lokalizacja: Milanówek
Zapowiada się świetnie. Oby było jak najmniej wad wieku dziecięcego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hynol na pewno wszystkie? Jak dotad pokazano 3 modele. Nie wiem ile ma byc profesji ale 3 modele niemcow i 3 angoli to ciut malo.

Zobaczymy co sie stanie za tydzien.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
3 modele wystarczą w zupełności, żeby "wypuścić" moda. Policz sobie ile ich jest na jedną sronę w vanilli, albo u partyzantów w dodatku SF. Różnią się tylko teksturami i tym czym są obwieszone.

Zresztą na miejscu twórców FH2 nawet gdybym planował pracę nad większą ilością modeli to bym już wypuścił tego moda. Ciągną się i ciągną i nie mogą... Jeśli ktoś myśli, że to już "tuż, tuż", bo zostało im tylko kodowanie to muszę ich rozczarować. Grzebanie w kodzie stwarza właśnie NAJWIĘCEJ problemów i wymaga najwięcej czasu na testy. Podmienić model, teksturę, poszerzyć / zwęzić pole widzenia, zmienić HUD, to wszystko jest proste. Problemu dopiero stwarzają rzeczy nowe dla Battlefielda - to co trzeba zrobić samemu w całości, a nie tylko podmienić cyferki w configach.

Już zaczynam tracić nadzieję, że kiedykolwiek zagram w FH2.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
no i podstawowe problemy jak optymalizacja tekstur itd..jak w FH wymaga niby do bezproblemowej gry 768mb a 1GB to już optymalne i super(tak sugeruje readme)..taa tylko ze na 1Gb często dogrania są mocne i czasami nie da się grać,a trzeba pamiętać że BF2 wymaga 1 GB jako standard,boję się czy 1.5 GB starczy aby grać w miarę komfortowo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 17:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Postacie były robione w zbrushu - tak zwane palenie norlmal map itd... Zrobić taką postać, zwagować, zrigować, podpiąć pod system animacyjny to jest hardcore. A kodowanie w przypadku BFów i python scripta wcale nie jest takie trudne, szczególnie że w pierwszej odsłonie nie będzie żadnych wodotrysków typu moździerze, które należy robić od zera.

Lailonn - tak dokładnie pisali - nie czekają już na modele. Jeżeli do końca prac nad pierwszą wersją uda im się zrobić jakiś i oprogramować to się pojawi, ale teraz wszystkie siły rzucili na koding i mapy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 17:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nie znam sie na tworzeniu grafiki wiec nie chce oceniac ale wiele innych modyfikacji wypuscilo juz modele postaci(First Strike zrobil ich dosc sporo) i troche mnie zastanawia dlaczego zespol o najwiekszym doswiadczeniu na scenie BFa robi "najwolniej".

Co do pierwszej wersji to czy wypuszczenie moda "golego" bez wiekszej ilosci bajerow zdola kogos przyciagnac? POE2 oferuje duza ilsoc map i pojazdow oraz broni. Nowe systemy itd a mimo to jego popularnosc jak na ogol graczy BF2 jest znikoma. FH2 pewnie poczatkowo bedzie oferowac mniej a co wiecej w "trudnych" realiach co moze odstraszyc i tak mala grupe potencjalnych graczy.

Szczerze zycze powodzenia chlopakom ale poki co to gracze BF2 wypieli sie tylkami do modderow :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 17:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Zespół FH podczas prac nad FH2 wypuszczał mappaki z nowym sprzętem do FH 0.7. Co do modeli postaci - technologia którą przyjeli nie jest stosowana przez żaden inny team moderski, ani nawet przez EA, właśnie ze względu na skomplikowany i długotrwały proces tworzenia modeli. Poza tym sporo osób czeka na FH2, trenując obecnie ostro na BF42. Ci którzy grają w FH 0.7 też pewnie się przesiądą. W ten mod nie będzie może grało bardzo dużo ludzi, ale wystarczy do zapełnienia paru serwerów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
hmm teraz sobie dopiero przypomniałem że niektóre modele na screenach przy tworzeniu FH miały dopisek FH2 compatible czy coś takiego,hmm nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi to inny engine inne tekstury itd

FH nim jeszcze powstało było tworzone dla grupki zapaleńców okresem IIwojny i chcących czegoś więcej niż to co oferował arcadowy classic dodatkowo chcących mieć jako taki realizm rozgrywki

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 gru 2006, 21:47 przez MK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hynol skoro ta technologia jest czaso i praco chlonna to czemu akurat jej uzyto? Patrzac na modele innych modyfikacji nie wygladaja one gorzej. Ty sie na tym znasz wiec moze zaspokoisz moja ciekawosc? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 gru 2006, 22:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Mam 2 hipotezy, i myśle że połączone są niezłym wytłumaczeniem powodu takiej a nie innej decyzji modelerów:

1) Są to kompletni maniacy, którzy będą godzinami siedzieć sprawdzając na referkach czy dana śróbka była w danym modelu panzera czy nie. Inni będą godzinami modelować kości twarzy aby uzyskać dobry efekt w hires renderingu modelu który będzie użyty jako lores. Jest to kwestia ciężkiego skrzywienia którego symptomy zaczynam dostrzegać u siebie i wszystkich znajomych grafików 3D.
2) Modele robione do FH2 stanowią materiał na portfolio grafika. Nie musi być zatrudniony w żadnej dużej firmie aby się doszkolić i może pracować w technologii która pozwoli mu być nawet rok do przodu w stosunku do obecnie stosowanych przez większość producentów rozwiązań. I nie jest to praca w "próżnie", bo modele można zobaczyć będzie w działającej grze. Modele Brytyjczyków do FH2 są genialne. Z takimi materiałami można bez problemu znaleźć robote w dowolnym studiu produkującym gry, lub w studio filmowym i kosić naprawde niezły cash.


W realiach silnika BFowego rzeczywiście nie najlepiej jest z obsługą bumpa i normal map, słabo widocznych przy takiim poziomie ambientu. W unrealu nowym albo jakimś doomie byłoby widać spore różnice.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2007, 14:55 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:12
Posty: 47
Lokalizacja: ---
A kiedy ma wyjśc FH2????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2007, 16:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
tego nikt nie wie :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2007, 20:09 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
kafer napisał(a):
A kiedy ma wyjśc FH2????

to pytanie zaczyna byc symbolem tego moda :) to tak jakby sie zapytac kiedy odkryjemy inne formy zycia we wszechswiecie :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL