Teraz jest 6 wrz 2025, 08:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2006, 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Napiszę krótko, jako były gracz OFP, AA 8) jestem rozczarowany. W porównaniu z AA, BF2 to dzieło sztuki w wykonaniu programistów.

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 00:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:23
Posty: 60
Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N
skandal napisał(a):
Napiszę krótko, jako były gracz OFP, AA Cool jestem rozczarowany. W porównaniu z AA, BF2 to dzieło sztuki w wykonaniu programistów.



Grzeszysz - BF2 nie dorasta do piet ani OFP ani ArmA - to poprostu gry nastawione na zupelnie oddmieny tryb rozgrywki.


BF2 to taki CS w swiecie symulatorow pola walki - OFP postawilo poprzeczke bardzo wysoko i jedynie co jest w stanie z nim konkurowac to ArmA wlasnie. Jak dla mnie juz teraz ArmA przewyzszyla wszystko co jest na rynku jesli chodzi o mozliwosci MP (SP pominmy bo wiekszosc z nas tez go pominie).

Wszystkie BF-o podobne czy nawet CS-o podobne nie daja takiej swobody przy trybach gry. W tych grasz masz tryby narzucone przez tworcow a w ArmA te tryby sobie tworzysz :mrgreen:

_________________
The war aint finished yet!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 00:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
... sztuki PROGRAMISTóW!!! ;) Ktoś kiedyś narzekał na błędy w BF:P ?. Innych rzeczy się nie czepiam, tak jak ty nie musisz mi tłumaczyć róznic między BF a AA czy też starym dobrym OFP.

lista błędów, niedoróbek i programistycznego niechlujstwa:
http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... _Bugs_List

Na moim sprzęcie właściwie to nie idzie grać: PIV@3200, 2GBRAM, GF6800, ustawienia 1024x768, wszystko na very low/disabled, dźwięk programowy - EAX wyłączony. Denerwujące 'efekty' wizualne i dźwiękowe (wspomniane w ww. liście) oślepiające słońce w zakresie ca. 60 stopni - wszędzie tylko biel, przeraźliwie głośne silniki śmigłowca lub czołgu będących w odległości 1km plus niemożność zidentyfikowania kierunku skąd nadciągają i tak dalej. damn beer

_________________
punx not red


Ostatnio edytowano 7 gru 2006, 02:52 przez skandal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 02:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:23
Posty: 60
Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N
Ja az takich problemow nie mam a Ty sie jasno w poprzednim poscie nie wyraziles ;)

Maszynka nieco lepsza - C2D, 7900GS i na ustawieniach srednuch-wyzszych gram i caliem znosnie bywa - zawsze powyzej 20 FPS'ow

Z dzwiekami mialem tez problem ale przeinstalowalem stery do Audigy 4 w moim przypadku i jest duzo lepiej.

O bug liscie nie musisz mi przypominac bo sam dodalem kilka pozycji.

_________________
The war aint finished yet!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 07:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
skandal napisał(a):
przeraźliwie głośne silniki śmigłowca lub czołgu będących w odległości 1km plus niemożność zidentyfikowania kierunku skąd nadciągają i tak dalej.

bug z dzwiekiem u mnie to nie jest 1 km-robie misje w edytorze i wiem ze smiglowiec slychac z duzo wiekszej odleglosci.
Forrestal prawie wszystko co piszesz o ArmA i BF2 czy CS to prawda. Prawie.. z wyjatkiem tego ze BF2 czy CS w multiplayerze sa grywalne a ArmA nie. dobrze, rozumiem ze dla 200 osob w calej europie OFP/ArmA jest grywalna... ale cos pisales o "nie dorastaniu do piet"? porownaj sobie liczbe samych graczy klanowych w bf2... w calej europie tylu wszystkich graczy mp ofp nie bylo co u nas jest w klanach.
dla mnie wszystkie zalety ArmA ktore wyliczacie (fani dozgonni z forum armedassault.pl) tylko powiekszaja irytacje tym ze BIS zmarnowalo taki dobry material na gre wojenna MP na miare WoW, idiotycznym posunieciem jakim jest wydanie gry NIEGOTOWEJ.

rynek jest sprawiedliwy i sam zadecyduje.
:wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 11:28 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2005, 15:09
Posty: 148
Jedno jest pewne o czym napisał przsoi dla graczy kochających BF2 za dynamizm AA tak jak i OFP nie jest dobra alternatywą .....co do optymalizacji i wyglądu tej gry ...sam teren jaki jest generowany w czasie rzeczywistym w AA jest na oko 20 razy większy niż największa mapa w BF2 że to w ogóle chodzi to jest cud , jeżeli silnik BF2 miałby generować taką powierzchnie to FPS=1. Przykładowo misja w której na raz napierdziela sie 100 jednostek ma spadek wydajności o około 5-8 klatek , niż przechadzanie sie samotnie po tym samym terenie ....A czy wygląda ładnie czy nie hmmm
http://img216.imageshack.us/img216/4815 ... 489ww5.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/196/ ... 792za6.jpg
dla mnie bomba .....
Przy włączonym na high HDR faktycznie fps od 17-28-45 ( las-miasto-pustynia ) przy mocnym sprzęcie 1280x1024
Ale po ustawieniach HDR na low 28-43-85

CO do MP tu liczy sie klimat 8), wracając jeszcze do samych poprawek ...już pojawiły sie nieoficjalne poprawki i pierwsze addony ...a bediz eich wiecej i wiecej i...... :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 12:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2006, 21:30
Posty: 654
Lokalizacja: Poznań
wiekszych fotek nie masz :?: :wink:

_________________
CS:S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
naprawde super screeny, moze sproboj w 1600x1200? uzywasz imageshack.us... czy tak trudno dac specjalnie przygotowane miniaturki na forum?
ArmA jak zadna inna gra, wyglada najlepiej na screenach wlasnie... gorzej wychodzi gdy TO ma sie RUSZAC.
sam wpadlem w pulapke screenow i filmikow wiec wiem jak to dziala :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 12:53 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2005, 15:09
Posty: 148
przsoi napisał(a):
naprawde super screeny, moze sproboj w 1600x1200? uzywasz imageshack.us... czy tak trudno dac specjalnie przygotowane miniaturki na forum?
ArmA jak zadna inna gra, wyglada najlepiej na screenach wlasnie... gorzej wychodzi gdy TO ma sie RUSZAC.
sam wpadlem w pulapke screenow i filmikow wiec wiem jak to dziala :?


Sorki ale nie mogłem się oprzeć :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
No nie wiem czy tak dobrze jest z tą wydajnością. Skoro w lasku z ograniczonym przez drzewa, krzaczki i parę kępek trawki zasięgu widzenia wydajność potrafi spaść do kilkunastu FPS. Nawet na high-endowym sprzęcie. Zresztą drastyczny spadek wydajności powodowany trawkami/ i niektórymi drzewkami znajduje się na liście bugów. Dobrze to widać po wzniesieniu się ponad teren za pomocą heli/samolotów, gdy nie widać trawy inna gra, FPSy wzrastają kilkukrotnie mimo, że zasięg widzenia jest dużo większy plus widoczne jest np. kilkadziesiąt budynków. Już pisałem wcześniej za szybko starali się uatrakcyjnić graficznie grę wprowadzając trawki i krzaczki. Co gorsza jak na razie zmiany ustawień graficznych z tych lepszych na nawet very low, łącznie z rozdzielczością, niewiele polepszają sytuację. Ciekawe jest też to, że ponoć w tej grze najważniejsza jest moc praca nie karty graficznej co w pewnej mierze świadczy źle o optymalizacji grafiki a niegrzanie się mojej k. grafiki może to chyba potwierdzić. Dorzuce jeszcze, że pokazywany już w tym poście obrazek z kilkukrotną różnicą w ilości FPS w wersji czeskiej i niemieckie to jeden wielki skandal Twisted Evil Niby poprawione przez patch ale nie jestem pewien czy do końca. Powrócę jeszcze do dźwięków oprócz ewidentnego buga z głośnością heli/czołgów przez wiekszy czas gry wydaje mi się, że jakaś część efektów dżwiękowych z jakiegoś powodu nie jest odtwarzana i wcale nie rozchodzi mi się tylko o taki myk jak z OFP, w którym po dłuższym biegu mój hero dyszał jak jakiś zboczeniec do słuchawki telefonu.

_________________
punx not red


Ostatnio edytowano 7 gru 2006, 13:57 przez skandal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
http://www.youtube.com/watch?v=v5loOg9xUSA&NR brechtam :lol: :P :D mam nadzieję że to tych patchach takie "poduszkowce" znikneły

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 18:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006, 01:44
Posty: 26
cebulus napisał(a):
...sam teren jaki jest generowany w czasie rzeczywistym w AA jest na oko 20 razy większy niż największa mapa w BF2 że to w ogóle chodzi to jest cud...


Mapa BF2 ma średnio 5-6km2, z czego 4 są grywalne. Wyspa w Armed Assault wynosi 400km2, więc jeśli tobie wychodzi 20 to niedobrze u ciebie z matematyką :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2006, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
RAINBOW napisał(a):
cebulus napisał(a):
...sam teren jaki jest generowany w czasie rzeczywistym w AA jest na oko 20 razy większy niż największa mapa w BF2 że to w ogóle chodzi to jest cud...


Mapa BF2 ma średnio 5-6km2, z czego 4 są grywalne. Wyspa w Armed Assault wynosi 400km2, więc jeśli tobie wychodzi 20 to niedobrze u ciebie z matematyką :wink:



Phi, od nastu lat gram w grę, gdzie mapa ;) ma powierzchnię 510 000 000 km2. Podobnie jak z AA, jej nowe wydanie też jest pod ostrzałem graczy, głównie z powodu wydajności i zawiedzionych oczekiwań od dłuższego czasu nakręcanych ślicznymi obrazkami. Ta gra to MS Flight Simulator :idea:

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 gru 2006, 02:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ja dziś grałem w gierkę. Zero przycinek, nawet na najgorszym sprzęcie. Zero lagów, grafika niezwykle realistyczna. Powierzchnia 0.5 m2. Monopoly... ale to chyba nie o tym temat, co nie skandal? :roll:


W ramach przypominania sobie jak działa edytor zrobiłem pierwszą misję MP. Coop dla maks 5 osób.

:arrow: http://brothersinarms.cba.pl/epidemia_0.5.sara.pbo

Ponieważ nie zrobiłem jeszcze żadnych briefingów itp to mówię o co chodzi. Stoicie i bronicie się przed atakiem. Jak już przerzedzicie szeregi wroga możecie w pobliżu poszukać pozostałych przy życiu. Jak wytniecie wszystkich to wygrywacie. banalne? zagrajcie - zobaczycie, że nie! :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 gru 2006, 03:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Hehe fajne :twisted: . Pod jakim numerkiem są te fajniutkie wampiry w edytorze? No chyba, że używałeś jakichs skryptów.

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL