Teraz jest 30 lis 2024, 12:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
-Usunięto możliwość uzupełniania amunicji obiektom o nieskończonej jej ilości
-Działko żołnierza wsparcia nie będzie już wpychało graczy w tekstury na Tytanie
-Ładunki RDX nie będą już przelatywać przez Tytana
-Poprawiono komunikację z bazą danych GameSpy
-Baretki EU/PAC nie będą już przyznawane pomimo niespełnienia wszystkich wymaganych kryteriów
-Punkty za dowodzenie nie będą już resetowane w statystykach
-Umożliwiono przeskakiwanie do hasła w serwerze dedykowanym.
-Zmniejszono prędkość, z jaką wyświetlane są nowinki w menu gry
-Przewijanie listy serwerów nie przewija już automatycznie innych okien.
-Zmniejszono czas działania pocisków EMP na helikoptery bojowe z 4 do 3 sekund.
-Naprawiono błąd powodujący, że SD-8 nie reagował na pojawiających się wrogów
-Zwiększono szybkostrzelność pistoletów jednocześnie obniżając zadawane przez nie obrażenia z dużych dystansów
-Zwiększono obrażenia karabinu GANZ, aby zrekompensować mniejszą szybkostrzelność
-Zwiększono "strefę wsiadania" w pojazdach.
-Zmniejszono przyspieszenie rakiet "TV"
-Aktywny kamuflaż jest teraz bardziej skuteczny na dużych odległościach.
-Zmieniono domyślny port serwerów na 17567
-Zaktualizowano Punk Bustera do najnowszej wersji
-Dodano możliwość zapełnienia zarezerwowanych slotów na serwerze, gdy nikt ich nie używa
-Zwiększono dystans, z jakiego inżynier może rozbrajać miny do 10 metrów
-Dodano tryb obserwatora
-Dodano możliwość odblokowania na serwerze wszystkich "unlocków" podstawowych oraz ustawienia dostępności pozostałych

Z jednym "ale" Sa 2 changelogi i oba od EA. Nie pokrywaja sie w 100% wiec co zlego to nie ja ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Ty tylko tlumaczyles ;)

Ale i tak gj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Zastanawia, ze nie oslabili supportera ani walkerow. Przegladalem forum EA i od poczatku gracze tego sie domagaja. Supporter walacy lepiej niz snajper? Mech prawie niezniszczalny?

Chociaz moze to ja mam pecha bo 2 na 4 strzaly z wyrzutni czy tez piluma nic nie robia walkerowi. Nie jest to bynajmniej kwestia tarczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Lailonn napisał(a):
Chociaz moze to ja mam pecha bo 2 na 4 strzaly z wyrzutni czy tez piluma nic nie robia walkerowi. Nie jest to bynajmniej kwestia tarczy...


To zalezy gdzie strzelasz ;) ale niestety czasami tak jest, ze zaden pociks/rakieta, nic nie zrobi mechowi ;/ (jak jest bez "oslony")


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
No wale w tyl/spod/nogi i kiszka ;] Ewidentny bug.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 01:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Ano bug jest nie tylko z mechem ale z czolgami i oczywiscie piechota

Mimo ze masz ewidentne trafienie nie nalicza dmg :cry:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 03:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
pogralem troche i narazie bez zarzutow :) przyznam ze ea milo zaskoczyla...
NARESZCIE bf wspolpracuje z klawa G15 :D i na wbudowanym lcd mamy podane chyba wszelkie mozliwe dane na temat rozgrywki + info serwera... :) taki drobiazg a cieszy :P

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 05:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
Twinn napisał(a):
pogralem troche i narazie bez zarzutow :) przyznam ze ea milo zaskoczyla...
NARESZCIE bf wspolpracuje z klawa G15 :D i na wbudowanym lcd mamy podane chyba wszelkie mozliwe dane na temat rozgrywki + info serwera... :) taki drobiazg a cieszy :P


Twinn Ty sprzetowy onanisto :D :P

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 07:39 
Offline

Dołączył(a): 25 sty 2003, 14:23
Posty: 418
Lokalizacja: Poznań
Lailonn napisał(a):
No wale w tyl/spod/nogi i kiszka ;] Ewidentny bug.


urok freeplay'a :) na meczu Mech pada w ciagu 5 sec ;D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Z supportem to jest taka głupota, ze jak sie wali z ognia ciągłego, to wraz z długością celność sie poprawia :lol: zamiast powiekszajacego sie recoilu mamy zmniejszajacy sie... dlatego mozemy walic z tego jak ze snajpy.

Co do mecha to nie jest tak źle, wystarczy zorganizowanie i mech leży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ja nie mowie, ze jest on nietykalny bo nie jest ale jakis dziwny bug powoduje, ze spora czesc wystrzelonych w niego pociskow w ogole go nie rani pomimo wylaczonych oslon i pewnych trafien.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 11:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Lailonn napisał(a):
Ja nie mowie, ze jest on nietykalny bo nie jest ale jakis dziwny bug powoduje, ze spora czesc wystrzelonych w niego pociskow w ogole go nie rani pomimo wylaczonych oslon i pewnych trafien.


Najlepszy to motyw jak przykucniesz i zaczynasz strzelac z krylova gosciowi w klate i pociski bardzo fajnie obok niego smigaja :mrgreen:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2005, 16:26
Posty: 84
Lokalizacja: Aberdeen- Szkocja
Pistolet naprawde wzmocnili.
ale comnie zdziwilo ktos zainicjowal bunt na moim dowodzeniu i pokazalo sie ze glosowanie automatycnie udane i ze zrezygn. ze stanowiska a nic takiego nie bylo.I dalej kontynuowalem dowodzenie. :?

_________________
Rzeczy niemozliwe zalatwiam od razu, na cuda trzeba troszeczke poczekac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 18:50 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2006, 12:07
Posty: 165
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Maniac napisał(a):
urok freeplay'a na meczu Mech pada w ciagu 5 sec ;D

Nie zawsze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2006, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2005, 21:43
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa (Łomianki)
mecha po prostu trudno trafić jak się rusza. Może ten "bug" zdarza się jak strzelasz do wrogiego mech'a, a nie jak w nim siedzisz :wink: Mi się jeszcze nie zdarzyło, żeby rakieta nie zaliczyła trafienia w Mecha


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL