Spoxter napisał(a):
No wybaczcie....6 naboi ale przecież rozwalenie czegoś w ruchu graniczy z cudem a najczęsciej własnie trzeba mi rozwalic cos w stylu czołg lub walker.... oni ciągle się przemieszczają a wycelowanie czymś co nazywają [....Ck pilum używa technologii szybkich pocisków....] Fakt są szybkie ale i tak dotarcie do celu 100- 200 metrów od nas zajmuje około 3 do 4 sekund a za ten długi czas pojazd jest hen daleko od miejsca w którym miało być bum.....Podstawowa bron mecha jest spox..... naprowadzasz i jest ok ale problem w tym że Baaaaaardzo słabe są te pociski ......Jeśli już chcecie zaprzeczyć dodaniu ammo do ck pillum to chociaż niech zrobią coś w stylu standart weapon mech + sudnik... Ty naprowadzasz rakiete która jest o sile sudnik

było by git.
Jakoś Mech i Czołg to cele prawie nei ruchome dla pilum, traf speedera w ruchu to rozumiem jest cięzko, ale i tak sie da, dla mnie pilum może być.
Cravic napisał(a):
Mnie zaintrygował unlock dla zwiadowcy sniper decoy. Po screenach z wersji angielskiej bety patcha 1.2 wynika że to grajotko dla snajpera, które ma mylić (?) wrogi netbat i uav co miałoby zwiększyć szanse nie wykrycia pozycji snajpera..
Ogólnei to chyba tak działa ale sam nie weim, wpierw myślałem zę to mi wyświetli tam postać snajpera albo będzie jakoś udawać moje ruchy :/