Teraz jest 5 mar 2025, 06:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lut 2007, 12:39 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 14:45
Posty: 30
Lokalizacja: Nie wiem
1. Ograniczył bym możliwość reanimacji pacjenta do jednego razu.
2. Denerwują mnie odrodzenia przy dowódcy. Na pewno zaletą jest to, że nie trzeba biec lub szukać transportu, żeby dołączyć do dowódcy, ale z drugiej strony, kiedy bronię flagi i widzę, że zbliża się jeden koleś, to myślę że bez problemu sobie poradzę, a pod flagą nagle robi się ich sześciu i... Coś bym tu zmienił. Może przynajmniej żeby commander mógł określić, że przeciwnik jest dowódcą. Skoro może określić snajpera, to czemu nie dowódcę.
3. Dodał bym większą ilość punktów odrodzeń, ale pośrednich, czyli tak jak na środkowym wejściu od strony MEC na mapie Penisula. Żeby można było kontrolować miejsce odrodzenia (a nie jak teraz, że nie ma na to wpływu i można zostać zabitym bez możliwości obrony).
4. Zmieniłbym jeszcze coś w kolejności wsiadania do pojazdów i oczekiwania na nie. Może to głupie, co teraz napiszę, ale może jakieś kolejki (jakiś punkt, na który trzeba nadepnąć, żeby się "zapisać"). Nie byłoby wtedy sytuacji, że zamiast walczyć, 5-6 osób czeka na lotnisku, a zazwyczaj i tak sprzęt weźmie poprzedni "właściciel" albo zginą od nalotu.
5. Można by coś zmienić w sprawie nalotów. Może jakieś wcześniejsze ostrzeganie lub coś w stylu radaru, ale ciągłego (np. tylko w sytuacji, w której samolot zbliża się do bazy) tak żeby piechota miała chociaż kilka sekund na schowanie się do jakiego budynku. Może to być jakaś syrena alarmowa lub coś w tym stylu. Komendant nie ma szans zdążyć z taką informacją, chyba że po zrobieniu skanu samolot automatycznie byłby oznaczony ikoną na jakieś 20-30 sekund (a nie jak teraz po kliknięciu komendanta ikona znika po 5 sekundach).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 12:53 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
:shock: :shock: :shock: Zagraj sobie w armed assault jeśli potrzebujesz czegoś bardziej realistycznego.

Punkt 5 mnie rozwalił. Może od razu automatyczne wyrzutnie pplot. w bazie ? Coraz ciekawsze są te tematy. (Najlepsze są tematy zakładane przez boty :D )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 13:03 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 00:16
Posty: 37
Lokalizacja: Płock
Stwórz moda coś jak "Reality" tylko z własnymi pomysłami.
Kto wie - może się przyjmie? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 14:24 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2007, 19:38
Posty: 543
punkt 5 jest głupi ale tym samym (troszke) przydadnym.Zgodze sięw nim tylko z tym że gracze walczą ze sobą o sprzęt.Co więcej Te "kolejki" nie były by głupie gdyby nie trza było stawać na punkty. :wink:
Pozdrawiam
Pawell


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2006, 10:49
Posty: 23
jakby nie patrzec to wiele z jego pomyslow na zmienianie czego w BF2 jest w "Projeckt Reality" a jesli chodzi o to ze ci sie nie podoba to wlasnie po to robia mody by zmieniac dla tych bardziej wymagajacych graczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 16:11 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2006, 18:11
Posty: 47
Lokalizacja: Słupsk
Co do tych kolejek to widzialem cos podobnego na serwerze Antik 1 [1.41/RANKED]. W helipadzie dla choppera moga stac tylko 2 osoby, tak samo przy bombowcu, a przy reszcie samolotow to tylko jedna. Jeżeli 2 osoby sa na helipadzie choppera to reszta nie moze juz podejsc w tamto miejsce. Kiedy probuja wejsc to je odrzuca - mnie to sie podoba :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2005, 20:39
Posty: 371
Jeśli miałbym cos zmienić, to tylko producentów. By w ogóle nie wydawali takich gier, jeśli chcą je potem niszczyć na rzecz nowych produkcji. :roll: :wink:

_________________
"Wtedy assault rzekł: Zaraz cię podniosę! I podniósł go. Assault widząc, że podnoszenie jest dobre, oddzielił je od rzucania apteczki."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2005, 10:33
Posty: 101
Lokalizacja: Wrocław
Co byście zmienili w BF2?

Proste wszystko :lol: No dobra tylko engine :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2006, 21:44
Posty: 45
Lokalizacja: Kiszkowo City
Najlepiej gdyba gra została przy wersji 1.22
Wg mnie była to najbardziej grywalna wersja...
Inną sprawą jest to, ze w battlefieldzie powinna być całkowicie zamknięta możliwosc jakiejkolwiek ingerencji w pliki gry, bo to co się obecnie dzieje to poprostu żal...

_________________
There is nothing impossible ...
http://kayohi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 17:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Kayohi napisał(a):
Najlepiej gdyba gra została przy wersji 1.22
Wg mnie była to najbardziej grywalna wersja...
ta i te żabki oraz pkm z celnością snajperki... wq. mnie ta co teraz jest to jest najlepsza wersja ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Ja bym byl w pelni szczesliwy gdyby w opcjii infantry wogole nie bylo postaci komandera bo co gram na cqfie czy nsz a nie ma adminow to zawsze ktos wlezie a potem sie dziwie skad mogl koles wiecdziec ze tu jestem i zaczynam sie zastanawiac czy jakichs wallhackow nie ma kolo dopiero widok UAV wszytko mowi:(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 19:25 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Bibol- Cóż komander i tak jest wystarczająco zmodyfikowany, nie ma alty i pojazdów (aż za bardzo oczywiste), jeżeli po obydwu stronach jest (albo i nie ma) kommandera, wtedy jest najlepsza rozgrywka.

I gdyby pogorszyli pkm, i unlocki z syfa to byłbym szczęśliwy jak nic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2005, 20:58
Posty: 155
Z doświadczenia powiem że im lepiej zdefiniowana kolejność korzystania z pojazdów na serwie tym większa kolejka nobków czeka sobie na lotnisku.
A tam gdzie obowiązuje zasada pierwszy lepszy zwykle tłumek przy jetach ogranicza sie do 2-3 osób.

_________________
Obrazek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Privateghoul napisał(a):
Bibol- Cóż komander i tak jest wystarczająco zmodyfikowany, nie ma alty i pojazdów (aż za bardzo oczywiste), jeżeli po obydwu stronach jest (albo i nie ma) kommandera, wtedy jest najlepsza rozgrywka.


No tylko ze jezeli jest wlaczone UAV i komander spotruje to gra sprowadza sie jedynie do tego ze leci sie na pale czyli tam gdzie jest najwieciej czerwonych kropek i rzuca sie granty. A tak jak nie ma tego choplerstwa nad glowa to mozna pokombinowac wysilic sare komorki , mozna postarac sie wciagnac wroga w jakas pulapke, badz przesilizgnac sie niepostrzezenie i w ten sposob zaskoczyc itp.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 20:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
ale o co chodzi ? po prawie 2 latach jak gra jest na rynku wam takie rzeczy do głowy przychodzą ? xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL