Teraz jest 27 lis 2024, 16:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Eh, delikatnie mówiąc lekkie rozczarowanie - nowy sprzęt C2D@3200, GF7900, 2GBDDR2: Arma od 30-40FPS :roll: No nic, za to FSX dopalił: wcześniej PIV@3,2, 2GB Ram, GF6800: ca. 9-20FPS, teraz 60-100FPS.

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
Cytuj:
nowy sprzęt C2D@3200, GF7900, 2GBDDR2


BTW:mogles troche poczekac z modernizacja kompa :D

C2D3200 nie ma takiego modelu :d chyba Intel Core2 Duo E4300 1.8GHz ~~670-690zl
Cytuj:
Nareszcie (22 kwietnia) doczekamy się obniżki cen Core 2 Duo. E4300 potanieje do 113$ z 163$. E6300 i E6400 zastąpią, wyposażone w 4 MB cache 2, modele E6320 i E6420. Ich ceny wynosić będą 133 i 163 dolary. E6600 i E 6700 potanieją odpowiednio z 316$ na 224$ oraz z 530$ na 316$.


GF7900 ale jaki?
gf7900GT~~799zl 1150zl
gf7900GS~~700zl 850zl
gf7950GT~~1000zl 1200zl

w kazdy badz razie w przedziale cenowym 700zl 1200 moglbys kupic w marcu

Cytuj:
GeForce 8950GX2 2×96 550/2000MHz 2×256b 2×512MB GDDR4 $599
GeForce 8900GTX 128 700/2200MHz 384b 768MB GDDR4 $549
GeForce 8900GTS 128 600/2000MHz 320b 640MB GDDR4 $499
GeForce 8800GTX 128 575/1800MHz 384b 768MB GDDR3 $449
GeForce 8900GT 96 600/1800MHz 256b 512MB GDDR3 $399
GeForce 8800GTS 96 500/1600MHz 320b 640MB GDDR3 $399 juz jest
GeForce 8900GS 96 550/1600MHz 256b 512/256MB GDDR3 $299/$249
GeForce 8600GT 64 650/1800MHz 128b 256MB GDDR3 $199
GeForce 8600GS 64 550/1400MHz 128b 256MB GDDR3 $149
GeForce 8300GT 32 600/1600MHz 128b 256MB GDDR3 $99
GeForce 8300GS 32 500/1400MHz 128b 256/128MB GDDR3 $79/$69
GeForce 8300LE 32 500/800MHz 128b 128MB GDDR2 $59
GeForce 8100GS 32 450/800MHz 64b 128MB GDDR2 $49


albo jakiegos radeona w marcu-kwietniu

Cytuj:
Radeon X2800XTX2 2×96 575/2000MHz 2×256b 2×512MB GDDR4 $599
Radeon X2800XTX 128 750/2200MHz 512b 1GB/512MB GDDR4 $599/$549
Radeon X2800XT 128 600/1800MHz 512b 512MB GDDR3 $499
Radeon X2800XL 96 600/1800MHz 512b 512MB GDDR3 $399
Radeon X2800GT 96 650/1800MHz 256b 512MB GDDR3 $349
Radeon X2800GTO 96 600/1400MHz 256b 256MB GDDR3 $299
Radeon X2600XT 64 650/1600MHz 128b 256MB GDDR3 $199
Radeon X2600Pro 64 550/1400MHz 128b 256MB GDDR3 $149
Radeon X2300XT 32 650/1400MHz 128b 256MB GDDR3 $99
Radeon X2300Pro 32 500/1400MHz 128b 256/128MB GDDR3 $79/$69
Radeon X2300LE 32 500/800MHz 128b 128MB GDDR2 $59

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2007, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
A w maju o 30$ mniej ... w lipcu o 40$mniej. Ee ja nie dałem tego posta by pisać o konfiguracji swojego kompa, podobnie jak nie podałem doładnych FPS przy określonej konfiguracji gry. A czy mam Nvidia Geforce :P 7900 czy GF 7900GT czy GTX lub GS lub GTO to jest jakoś tak dziwnie, że dla Arma to ryba. Podobnie przy tej grze sprawa ma się z moim, C2D@3200 czyli Intel Core2Duo :P

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, 01:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
skandal napisał(a):
Eh, delikatnie mówiąc lekkie rozczarowanie - nowy sprzęt C2D@3200, GF7900, 2GBDDR2: Arma od 30-40FPS


to jest właśnie urok tej gry, że na jakimkolwiek kompie (który gre odpali) zawsze są fps w granicach 30-40. Kiedyś czytałem że to wina twardziela typu SATA, twórcy gry że trawy. Niedługo ukazuje się patch gdzie trawe będzie można wyłączyć co niewątpliwie (korzystnie) wpłynie na ilość fps.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tylko, ze nowa gra wymagajaca wylaczenia trawy to...zalosne :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
A nastepny patch wyłączy drzewa i krzaczory co jeszcze bardziej korzystnie wpłynie na ilość FPS. Po tym czeka nas wyłączenie słońca i zabranie noktowizorów. :twisted:

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2007, 13:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Cytuj:
Czy Armed Assault to sequel Operation Flashpoint? Dyskusji na ten temat było mnóstwo, ale odpowiedź jest jedna - NIE!. Okazało się, że Codemasters pracuje nad OFP2. Tą sensacyjną wiadomość ogłosił sam administrator forum, który zapewnił, że prace nad drugą częścią już trwają. Dalszych szczegółów nie ujawniono.


widać zdali sobie sprawe jak marna jest ta gra :roll:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2007, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Z ciekawości - samolocik, motocykl i wersja bodajże 1.03 zainstalowałem sobie angielską wersję gry 8) i miłe zaskoczenie, gra chodzi wyraźnie szybciej. Coś chłopaki musieli podziałać bo trawka jest dalej a FPS wzrosły :)

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2007, 18:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
skandal napisał(a):
Z ciekawości - samolocik, motocykl i wersja bodajże 1.03 zainstalowałem sobie angielską wersję gry 8) i miłe zaskoczenie, gra chodzi wyraźnie szybciej. Coś chłopaki musieli podziałać bo trawka jest dalej a FPS wzrosły :)


a nie mówiłem że bete nam wcisneli. Domagam się zwrotu pięniędzy za zakup gry, i odszkodowanie w wysokości 50 000zł za oszukiwanie klienta :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2007, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Nowy sprzęt, chyba coś z tą wydajnością zaczynają robić - idę w sobotę kupować grę :P Jednak, co do cudownego polepszenia wydajności, wydaje mi się, że widoczność trawy w wersji angielskiej na identycznej konfiguracji ma mniejszy zasięg. Przez dwa tygodnie nie miałem kompa i ciężko idzie konkretnie coś teraz powiedzieć. FPSy w eng version 35-60 na leśnych mapkach (1024x768, ustawienia normal/niskie AAx2 Anizox2).

tfu, dopiero teraz zauwazyłem, że jest to wersja 1.04 :shock:

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 09:36 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2006, 09:13
Posty: 87
Lokalizacja: Jelenia Góra
ja wlasnie zessalem z netu wersje, ktora wyszla na Wyspach z numerkiem chyba 1.05, w kazdym razie latka, ktora uaktualni nasze (polskie) wydanie do 1.05 wyjdzie pod koniec lutego (lol), ale nie o to chodzi...

gra wydajnosciowo przyspiesza o jakies 30%, wszystkie detale i efekty przy tych samych ustawieniach pozostaja, zaimplementowano lamanie sie trawy jesli ludek sie polozy w gąszczu :)

no i szczerze mowiac, wreszcie mozna grac na jakims normalnym sprzecie :))

moj konfig:

AMD A64 3000+@3800+
4x512 DDR TwinMos
Radeon X1900XT
Gigabyte K8NF9 Ultra

_________________
...jak zniosą wizy do USA, ostatni gasi światło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 11:35 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2006, 08:13
Posty: 94
czyli mowicie ze o wiele lepiej jest tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
Booli napisał(a):
(..) zaimplementowano lamanie sie trawy jesli ludek sie polozy w gąszczu :)

Trochę to dziwnie wygląda gdy żołnierz się czołga, trawa kładzie się po okręgu na jakieś 2,5-3 metrów :) - widok z góry.

Kod:
ktora  wyszla na Wyspach z numerkiem chyba 1.05

chyba jednak 1.04

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
skandal napisał(a):
Booli napisał(a):
(..) zaimplementowano lamanie sie trawy jesli ludek sie polozy w gąszczu :)

Trochę to dziwnie wygląda gdy żołnierz się czołga, trawa kładzie się po okręgu na jakieś 2,5-3 metrów :) - widok z góry.

Trawka niezle kopie na boki. A powaznie-czy oni nie potrafia w tej Armie nic zrobic od razu tak, zeby sie nie zblaznic? Nie stac ich na jakiegos kolesia ktory im za 2 piwa przeprowadzi beta test?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2007, 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
jest już patch 1.05 International - czyli do LEMowej wersji też. Mam już 5% i dziś wieczorem zobacze czy polepszyło się coś - ale nie liczcie na moją ocenę, bo i tak będzie nieobiektywna, od czasu kiedy ostatni raz grałem w Arma zmieniłem płytę główną, proca, dokupiłem giga ramu i pobawiłęm się w nowe chłodzenie + kręcenie podzespołów. :mrgreen:

EDIT:
a zapomniałęm o najweażniejszym. o linkach...
http://www.armedassault.com/dwnl_update.html

ściągajcie wersję International a nie Euro!
Euro jest tylko do wersji od 505 Games.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL