Teraz jest 26 lut 2025, 08:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Patch 1.20
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2007, 20:58
Posty: 42
Lokalizacja: Wałbrzych
* Fixed Pod Control Exploit - Players may no longer exploit the assault pods to 'surf' around the maps.
* Removed the stats category for the PK-74 AR-Rocket: All kills with this weapon are calculated into the statistics for the main assault kit weapon
* Fixed co-op server crash: Servers will no longer crash when attempting to rotate to co-op mode with players joined into squads
* Added correct flag for Czech Republic.
* Fixed PDS-1 sonar system interference with UAV. Soldiers are now shown correctly on UAV when PDS-1 is activated.
* Change to Heal and Repair Point Awarding: Heal and repair points awarded after a 50% heal / repair instead of 100% heal / repair.
* Fixed tracking of hours with the medic hub in BFHQ: Medic hub hours shown in BFHQ has been corrected.
* Fixed Squad leader drone exploit. Removed the possibility to use drones as a stairway to heaven.
* Fixed the Rorsch crosshair misalignment: The crosshair should now be correctly centered while not zoomed.
* Change to Out of Bounds Damage: We have changed the out of bounds damage system to immediately kill players after being out of bounds for 15 seconds. Please note that the total time a player can be out of bounds has not changed. This fix will help prevent stat padding exploits.
* Ranked Server APM setting hard coded: Anti-personelle mines are now always set to "Friendly fire off" on ranked servers. Increases consistency and prevents misunderstanding.
* Fixed an exploit using the reactor core door: Soldiers can no longer conceal themselves by moving back against the reactor core door.
* The correct message is now shown when trying to join a full server.
* Fixed crash when placing Squad Leader Spawn Beacon
* Added server side option to prevent Titan Movement
* Added optimization to Titan mode to reduce lag


Źródło: http://battlefield.ea.com/battlefield/b ... 22107.aspx

Pobierz: http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2142/1.20/BF2142_Update_1.20.exe

Hooah?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 lut 2007, 21:24 przez W32/Soldier, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
nie dziala

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
* Poprawiono flagę Czech
* Ograniczono edycję przypisania sterowania z poziomu konsoli
* Poprawiono statystki dla rakiety PK-74 AR w BFHQ
* Poprawiono interferencje systemu sonarowego PDS-1 z UAV-em
* Punkty za leczenie i naprawę przyznawane są po 50% na leczenie i naprawę zamiast 100%
* Zwiększono bezpieczeństwo logowania się do konta EA
* Poprawiono liczbę godzin spędzoną w centrum medycznym BFHQ
* Usunięto błąd powodujący zawieszenie serwera w trybie współpracy
* Usunięto nadużycia sondy dowódcy drużyny
* Naprawiono złe ustawienie celownika Rorsch Mk-S8
* Wypadnięcie za mapę powoduje natychmiastowy zgon zamiast stopniowego otrzymywania obrażeń przez 15 sekund
* Dodano opcję serwera, która uniemożliwia ruch Tytanów
* Zoptymalizowano wyświetlanie Tytanów
* Usunięto nadużycie związane z drzwiami do rdzenia reaktora
* Podczas próby dołączenia do pełnego serwera wyświetlany jest teraz prawidłowy komunikat



linki padły gdzieś 20-30 minut temu. jednak ściągam nadal :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2007, 20:46
Posty: 1415
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Added correct flag for Czech Republic.


Dłuugo na to czekałem :)

Cytuj:
* Ranked Server APM setting hard coded: Anti-personelle mines are now always set to "Friendly fire off" on ranked servers. Increases consistency and prevents misunderstanding.


Czyli minki od teraz ZAWSZE będą FF-off, nie no to już przesada !

_________________
damn you


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
wlasnie dobrze nienawidze jak zabija mnie ktos mina na tytanie

ja wlasnie sciogam z EA Link od 5 minut juz mam polowe prawie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2007, 20:46
Posty: 1415
Lokalizacja: Poznań
Może i na tytanie to będzie przydatne ,ale wyobraź sobie camp ! To będzie masakra :(

_________________
damn you


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Jestem ciekaw czy choc troche zoptymaliazowano trby Tytan.Ja przy 1.5 giga Ram mam bardzo malo fps.W bf2 na takich samych ustawieniach grafiki idze mi plynnie,zadnych zawiech.A w to ten sam slinik :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2007, 20:58
Posty: 42
Lokalizacja: Wałbrzych
Przestańcie nawalać tyle tych postów nie związanych z tematem. Załóżcie osobny temat w którym będziecie mogli podzielić się wrażeniami. Jeśli ktoś poda link do pobrania nie mam zamiaru przeszukiwać 10 stron tylko dlatego że zaczniecie wypisywać jak wam chodzi gra na titan mode - bez przesady...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:04 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
274 mega - to duża przesada :shock:

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
linki dzialaja znowu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
przesada to byl patch do bfa 2 - okolo 500 mb...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2006, 19:54
Posty: 313
Lokalizacja: z Olsztyna
W32/Soldier napisał(a):
* Fixed Squad leader drone exploit. Removed the possibility to use drones as a stairway to heaven.

:lol: :lol:
Ktoś może mi wyjaśnić cop to "assault pod"?


RobaL4 napisał(a):
* Punkty za leczenie i naprawę przyznawane są po 50% na leczenie i naprawę zamiast 100%


Super, czyli recon znowu dostal w d**ę...( znowu zwiększono siłę innej klasy)

_________________
davis00 napisał(a):
Czy bzyknąłbyś swoją siostrę ?? Pytam poważnie.


Jak to ma DaGodness w podpisie: Own3d :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tłumaczenie RobaL4'a jest miejscami niedokladne wiec podaje moje(zreszta jest juz news)

-Naprawiono exploit z kapsułami szturmowymi
-Usunięto statystyki dla wyrzutni rakiet w broniach szturmowca(teraz będą sumowały się z ogólnymi statystykami broni)
-Naprawiono błąd wieszania się serwera podczas gry CO-OP
-Dodano flagę Czeską
-Żołnierze są poprawnie pokazywani na UAV podczas działania PDS-1
-Punkty za naprawę/leczenie przyznawane są po wyleczeniu/naprawieniu 50% punktów życia a nie jak dotąd po 100%
-Naprawiono zliczanie statystyk podczas gry medykiem
-Nie można latać na robotach dowódcy oddziału
-Poprawiono celownik w działach stacjonarnych
-Po opuszczeniu strefy walki i odliczeniu 15s zostaniemy natychmiast zabici
-Serwery rankingowe mają obowiązkowo wyłączone rażenie własnej drużyny za pomocą min przeciwpiechotnych
-Naprawiono exploit związany z drzwiami reaktora na Tytanie
-Przy próbie wejścia na pełny serwer dostaniemy prawidłową informację
-Naprawiono wyłączanie się gry podczas rozstawiania Spawn Beacon
-Dodano opcję serwerową pozwalającą na wyłączenie poruszania się Tytanów
-Zoptymalizowano tryb Tytana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
w pore :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2007, 21:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2006, 20:27
Posty: 382
Lokalizacja: EU
Lailonn napisał(a):
Tłumaczenie RobaL4'a jest miejscami niedokladne wiec podaje moje(zreszta jest juz news)

moje tlumaczenie jest z polskiego readme ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL