Teraz jest 19 lut 2025, 01:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Clone sprawdz sobie ustawienia w sterownikach. Być może masz włączony jakiś upiększacz typu FSAA czy Anzio które w BF'ie dosyć sporo zwalnia.

A co do kart to ogólnie mówiąc wszystkie 4 potokowce są kartami niskiej półki których obecnie nie opłaca się kupować z racji ceny do wydajności.
No i jak już zostało powiedziane FX5200 to kompletny niewypał. Karta tak wykastrowana że powinna miec MX zamiast FX w nazwie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 13:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
@clone trooper

wylacz przede wszystkim synchronizacje pionowa w sterach

jesli nie masz takiej opcji to sciagnij sobie ten pliczek:

http://www.holman.neostrada.pl/coolbitsw2k.reg

i uruchom go, wlaczy ci to opcje wylaczania synchro pionowej w sterach

fast write daj na probe na enabled, jesli bedzie jakas niestabilnosc, zwiechy lub bledy grafy przezuc na disabled

i tak jak mowi Phoenix sprawdz czy nie masz AA lub anizo wlaczonego

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Sciagnalem drivery ktore podal KalEl, wylaczylem to i owo (aa sie dalo wylaczyc, jednak anizo nie ma takiej opcji - albo aplikacja, albo x2,x4,x8) i wyglada ze jest troche lepiej. Poprzednio jak gralem mialem wrazenie ze mam zapchany RAM i Procesor czyms co nei ejst zwiazane z gra. Czy sa jakies programiki monitorujace co korzysta z procka i ramu? Zeby wylaczyc zbedne duperele. I za co odpowiada to "AGP aperture size" lepiej miec wiecej (moj max do wybrania to 256MB , czy mniej).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
jest taki fajny programik Tweak XP polecam, mozesz jeszcz wszystkie bzdety wywalic z auststartu to napewno ram odciazy ( ja mam wszystko wylaczone:)

co do agp to podobo nastawia sie to w zaleznosci od ilosci ramu :roll: albo cosik takiego, przynajmniej chyba tak wyczytalem :lol: ale ja mam nastawione na 64mb czyli tyle ile mam na karcie :)

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 17:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
agp aperture size to dodatkowy obszar rezerwoawny w pamieci RAM na tekstury grafiki, zwykle grafa do niego siega jak brakuje ramu na karcie graf, jesli masz 128 mb na karcie to mozesz spokojnie dac 64 albo nawet mniej, zwieksza sie wtedy ilosc RAMu do wykorzystania przez winde i programy

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 18:00 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2003, 13:56
Posty: 220
Lokalizacja: Bremen
"AGP aperture size" kiedys czytalem ze powinno sie ustawic wartosc polowy ramu. Niepamietam dokladnie ale zdaje mi sie ze najwieksze ustawienie to 256 i mozna tak ustawic jezeli masz =,>512 Ram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
sprawdzałem pod 3dm2001se przejście z agp size 64mb na 128mb nic nie daje..nawet miałem mniejszy wynik przy 128mb size niedużo ale zawsze..optymalnie to 64mb lub 128mb...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 18:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Yaro napisał(a):
"AGP aperture size" kiedys czytalem ze powinno sie ustawic wartosc polowy ramu. Niepamietam dokladnie ale zdaje mi sie ze najwieksze ustawienie to 256 i mozna tak ustawic jezeli masz =,>512 Ram.

256 przy 512? zupelnie bez sensu, to ze polowe mialo tylko praktyczne zastosowanie przy kartach z 64 mb, jesli przy 512 dasz 256 to zmarnujesz sobie polowe ramu, przy rozdzialkach do 1024x768 rzadko kiedy tekstury zajmuja wiecej niz 64 mb, w tej chwili jak standardem sa karty ze 128 to zuzywanie polowy ramu na aperture mija sie juz z celem, zreszta porobcie sami eksperymenty jak jest wydajniej

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2003, 18:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Holman napisał(a):
jesli masz 128 mb na karcie to mozesz spokojnie dac 64 albo nawet mniej, zwieksza sie wtedy ilosc RAMu do wykorzystania przez winde i programy


Tu mała poprawka bo nie jest to do końca tak jak opisałeś. Ustawienie nawet 256MB dla AGP wcale nie oznacze że ilość wolnego ramu zmniejszy się o 256MB. To jedynie przydzielanie obrzaszu pamięci który może (ale nie musi) być wykorzystywany do przetrzymywania tekstur. Tylko jeśli tekstury załadują się do ramu (czyli jak braknie pamięci na karcie) ilość wolnej pamięci zmniejszy się o tyle o ile będą zajmować tekstury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2003, 14:40
Posty: 1793
Lokalizacja: Wejherowo
Jezuuuuuuuuuuuuuuuu Pheonix ma racje !!! niewiarygodne :P

_________________
Wilda`MZS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 14:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
MohammedZaherSzah napisał(a):
Jezuuuuuuuuuuuuuuuu Pheonix ma racje !!! niewiarygodne :P


Hmm... znaczy się że według ciebie przeważnie nie mam racji że jest to dla ciebie niewiarygodne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 14:43 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
powiem tyle: 64 bitowe pamieci :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2003, 14:40
Posty: 1793
Lokalizacja: Wejherowo
Pheonix Joke...Nie umiesz sie smiac? :P

_________________
Wilda`MZS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Myślałem że to jakiś spisek albo głębokie aluzje :wink:

@Okota: No LOL :) Tyle się napisało w poprzednim wątku a ten nadal żyje w przeświadczeniu o nieistnieniu 64,128,256 itd. bitowych pamięci :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2003, 22:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
PhoeniX napisał(a):
Holman napisał(a):
jesli masz 128 mb na karcie to mozesz spokojnie dac 64 albo nawet mniej, zwieksza sie wtedy ilosc RAMu do wykorzystania przez winde i programy


Tu mała poprawka bo nie jest to do końca tak jak opisałeś. Ustawienie nawet 256MB dla AGP wcale nie oznacze że ilość wolnego ramu zmniejszy się o 256MB. To jedynie przydzielanie obrzaszu pamięci który może (ale nie musi) być wykorzystywany do przetrzymywania tekstur. Tylko jeśli tekstury załadują się do ramu (czyli jak braknie pamięci na karcie) ilość wolnej pamięci zmniejszy się o tyle o ile będą zajmować tekstury.

prawda, chociaz i tak pewien obszar ramu zostanie zarezerwowany (niekoniecznie od razu256 to fakt) ale i tak troche pamieci zostanie utracone wiec lepiej od razu sobie wyliczyc i potestowac jakie ustawienie jest najlepsze

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL