Teraz jest 1 gru 2024, 05:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
a fizyki Source w ogole nie ma po co ani kiedy uzywac w czasie gry(poza przeniesieniem kilku skrzyn)

a tu się nie zgodzę. Co prawda nie grałem w pełną wersję, ale demo przeszedłem używając TYLKO I WYĄCZNIE tej maszyny podnoszącej przedmioty i rzucającej nimi. Miałem frajdę jak diabli. Najlepszą kiedy znalazłem huśtawkę i katapultowałem w niebo pustaki, albo kiedy zasypałem strażnika różnymi przedmiotami aż po czubek głowy.

"Strzelanie" do mutantów tarczami od piły to też sama przyjemność.

a i jeszcze odnowiłem za pomocą znalezionej na podłodze puszki farby wybieliłem co do centymetra wszystkie ściany, razem z sufitem i podłogą. :lol:

Ale przyznać trzeba jedno, poza tą fizyką w HL2 nie ujęło mnie zupełnie NIC. W HL1 klimat pozwalał zapomnieć o wszystkich innych niedociągnięciach. W HL2 fizyka na to nie pozwala - dlatego moja przygoda zakończyła się na demku...

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 12:59 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
ale nie zapominajmy ze najwieksza sila obu HLow byly mody i przystepnosc silnika. niekiedy mody wypieraly juz sama podstawke (cs, dod) i byla masa bardzo ciekawych produkcji. w hl2 stracilem rachube ale zapewne tez jest od groma nowatorskich modyfikacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 13:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Cravic napisał(a):
szkoda tylko że przed nią był Far Cry...ale przed QW niczego narazie nie ma (i oby nie było?)


a o takiej grze jak Crysis słyszałeś ?? :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
blachor napisał(a):
ale nie zapominajmy ze najwieksza sila obu HLow byly mody i przystepnosc silnika.

I właśnie tu jest nadzieja dla nowego Enemy Territory - mody. Jak patrzę na filmiki, screeny, opisy to jestem prawie pewny, że MOCNO się zawiedziemy na podstawce. Z drugiej strony słyszałem, że silnik ET:QW ma być łatwy do modyfikowania i tu pojawia się światełko w tunelu. Mody mogą przynieść chwałę tej grze.

A tak na marginesie... Podobno deweloperzy Project Reality właśnie zastanawiają się na jaką platformę przenieść swojego moda. Podobno ET:QW brany jest pod uwagę... :roll: :twisted:

EDIT:
znalazle to. noworoczny news na realitymod.com
Cytuj:
(...)



Alternative Platforms
In the coming year we're going to investigate the possibility of moving Project Reality to an alternative platform than the BF2 engine. Right now ET:QW is the most probable platform. That dictates a different scope of mod project than BF2 and we're tossing around some design ideas for that platform (but still nothing is finalised). However we're continuing full steam ahead on BF2 for the foreseeable future.


Thanks for your continued support of Project Reality and Happy New Year!
__________________
Cheers!
egg

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 15:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
$towarzysz$ napisał(a):
Cravic napisał(a):
szkoda tylko że przed nią był Far Cry...ale przed QW niczego narazie nie ma (i oby nie było?)


a o takiej grze jak Crysis słyszałeś ?? :P


a o dodatku do The Sims słyszałes?:wink:

Crysis i QW to będą inne gry

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 16:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 17:11
Posty: 1347
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
GOKU napisał(a):
$towarzysz$ napisał(a):
Cravic napisał(a):
szkoda tylko że przed nią był Far Cry...ale przed QW niczego narazie nie ma (i oby nie było?)


a o takiej grze jak Crysis słyszałeś ?? :P


a o dodatku do The Sims słyszałes?:wink:

Crysis i QW to będą inne gry


O jednym czy dwóch :lol:

imho crysis będzie pewnie kontynuacją młucki w stylu FC z mega odpicowaną grafą z kaszaniastym multi ;-)

w QW siłą napędową ma być właśnie multi. Niestety od pewnego czasu producenci gier trzymają się pewnego schematu przez co gry MP wszystkie robią się do siebie coraz bardziej podobne... Boje się, że QW będzie wielkim niewypałem.

:arrow: :wink: :arrow:

_________________
|RedDevil|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
ETCS Uncle Blues napisał(a):
I właśnie tu jest nadzieja dla nowego Enemy Territory - mody. Jak patrzę na filmiki, screeny, opisy to jestem prawie pewny, że MOCNO się zawiedziemy na podstawce. Z drugiej strony słyszałem, że silnik ET:QW ma być łatwy do modyfikowania i tu pojawia się światełko w tunelu. Mody mogą przynieść chwałę tej grze.

w Enemy Territory prawie w ogóle nie gra się w podstawową wersje, większość serwerów stoi na ET pro, albo innym modzie. Tak samo pewnie będzie z ET:QW bo tu nie będzie głupiego rankingu który powoduje że nikt nie będzie chciał grać w mody, albo na mapach stworzonych przez graczy. Twórcy ET sami zaczynali od tworzenia modów do Q3 i wiedzą, że to mody trzymają grę przy życiu długi czas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tylko ,ze to ET pro rozni sie czym? parametrami broni itd? ŁAŁ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 19:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Exil napisał(a):
Twórcy ET sami zaczynali od tworzenia modów do Q3 i wiedzą, że to mody trzymają grę przy życiu długi czas.

:shock: :lol:

Chyba nie jesteś dobrze poinformowany. Najpierw był Wolfenstein: Return to Castle, który był normalną grą sprzedawaną w sklepach.

Obrazek

Tryb multiplayer do RTCW (który był jedyny w swoim rodzaju - prawie każdy kolejny MP się na nim opierał, w tym BF2) zaprojektowała i zrobiła firma Nerve. Wolfenstein: Enemy Territory to tylko rozwinięcie tego trybu. Można powiedzieć mod - tyle że zrobiony już przez Splash Damage. W:ET miał być normalnym, pudełkowym, płatnym dodatkiem do RTCW, ale poszło o prawa autorskie pomiędzy Nerve i Splash Damage i w efekcie W:ET trafił do netu jako darmowy dodatek - cały czas nie ma swojej oficjalnej strony, ma tylko podstronę na stronie RTCW.

Zarówno RTCW (SP i MP) jak i W:ET były robione w całości przez profesjonalistów dostających za swoją pracę grube pieniądze od firm, które ich zatrudniały.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Chyba nie jesteś dobrze poinformowany. Najpierw był Wolfenstein: Return to Castle, który był normalną grą sprzedawaną w sklepach.

sorry Uncel ale siedzę w tym więcej od ciebie i wiem dokładniej jak to wyglądało ;) RTCW nie było robine przez Splash Damage. SD to grupka ludzi która zajmowała się robieniem moda do Q3 pod nazwą Fortress. Następnie dostali od ID zlecenia na wersje multi dodatku do RTCW. niestety ale firma która miała się zająć singlem spartoliła robotę i został gotowy tryb multi i że był gotowy to postanowiono go za darmo udostępnić graczom. ET:QW to pierwsza w pełni samodzielna gra tej ekipy. Więc jak Wujek nie masz o czymś pojęcia to nie pisz głupot :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2007, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Exil napisał(a):
sorry Uncel ale siedzę w tym więcej od ciebie i wiem dokładniej jak to wyglądało

Maybe. Po prostu ufam ludziom. Tak kiedyś mi to wytłumaczono, tak tłumaczyłem innym.
Cytuj:
RTCW nie było robine przez Splash Damage.

Żeby nie było, że jestem AŻ takim ignorantem. :wink: Nie napisałem nic takiego. RTCW było zrobione przez Gray Matter, które potem zostało wchłonięte przez Activison. Mowa oczywiście o SP, bo MP zrobiło Nerve.

BTW.
Jak już powiedziałem, ufam ludziom, więc przyjmuję twoją wersję bez sprawdzania. Dzięki za uświadomienie. :)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2006, 21:44
Posty: 45
Lokalizacja: Kiszkowo City
Quake Wars Release Prediction Competition #Polish Editon--> http://quakewars.pl/forum/viewtopic.php?t=193 do wygrania gra Enemy Territory: Quake Wars!! irc: #hs.qw
Zapraszamy do wzięcia udziału i wytypowania daty premiery!

_________________
There is nothing impossible ...
http://kayohi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 00:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2005, 21:09
Posty: 390
Kayohi napisał(a):
Quake Wars Release Prediction Competition #Polish Editon--> http://quakewars.pl/forum/viewtopic.php?t=193 do wygrania gra Enemy Territory: Quake Wars!! irc: #hs.qw
Zapraszamy do wzięcia udziału i wytypowania daty premiery!


Szkoda, że redaktorzy nie mogą brać udziału;P Trudno, nowiutki QW pójdzie w inne ręce.

_________________
400x100


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 00:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2006, 21:44
Posty: 45
Lokalizacja: Kiszkowo City
nie ma łatwo !! :D będziesz musial sobie kupic ;]

_________________
There is nothing impossible ...
http://kayohi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2007, 01:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
kto jest fundatorem egzemplarza gry?

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL