Teraz jest 28 lis 2024, 01:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2007, 21:54 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
noooo i ten crazy ivan :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2007, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Heh mam na polce C&C First Decade ale szczerze mowiac tak skopanego kolekcjonerskiego wydania swiat nie widzial. Tym bardziej cieszy fakt, ze TW zostalo dobrze zrobione i poza slizgajacymi sie mechami(cos ea w tym miejscu ma ciagle problemy ;D)wiecej baboli nie zauwazylem(chyba, ze problem z rekrutacja piechoty. czasem w 1 baraku nie moglem kupic jednostek podczas gdy w 2 dzialalo ok)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2007, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
teraz tylko czekamy az na tym silniku (albo jeszcze podrasowanym lekko) zostanie zrobiony RED ALERT 3 kwestia czasu tylko roflll :lol:

i znow na skirmich grac sovietami :D wybudowac 10 apocalypse 5 tych pajaczkow i 15 zwykly czerwono armistow :d

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2007, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2004, 15:29
Posty: 279
Lokalizacja: ze stolicy
Eeee tam.. lepiej Kirovami (tak się chyba ten Cepelin :wink: zwał?) IMHO jedna z najbardziej dopakowanych i źle wyważonych broni w historii gier 8)

_________________
"Najszybszy sposób na zakończenie wojny to ją przegrać" - George Orwell


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 01:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
maniu napisał(a):
kolejne triki w demku

Cytuj:
Taktyka w Skirmish (DEMO)
TemplateImageTagi: Command & Conquer 3, Wojny o tyberium, demo,
A więc już wiecie jak zagrać Bractwem Nod w skirmishu. Zacząłem kombinować i coś wymyśliłem. Można ustawić AI przeciwnika - jego taktykę (obecnie w demie opcja jest niedostępna).

Aby wybrać opcje Rusher należy rozwinąc pasek i kliknąć a następnie wcisnąć kombinacje Ctrl+Shift+R

Aby wybrać opcje Turtle należy rozwinąć pasek i kliknąć a następnie wcisnąć kombinacje Ctrl+Shift+T

Aby wybrać opcje Guerilla należy rozwinąć pasek i kliknąć a następnie wcisnąć kombinacje Ctrl+Shift+G

Aby wybrać opcje Steamroller należy rozwinąć pasek i kliknąć a następnie wcisnąć kombinacje Ctrl+Shift+S

Przetestowałem na razie opcje Guerilla przeciwnik buduje druga bazę przy jednym ze złoży tyberium i atakuje dopiero gdy posiada odpowiednia obronę.


BTW: WEESTWOD STUDIO tez wykupili teraz cc3 robilo EA Los Angeles (czy jak to sie pisze)


widzicie a jednak EA nie jest takie chamskie, taką nam oto niespodzianke w demku zamieścili :) szkoda że nie można sobie ufokami pograć :?
CZekamy na demko multi (bo na pewno wyjdzie) i full wersje

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 10:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Narzekacie na liczbe jednostek, a wiecie co, w serii C&C nigdy nei było ich zadużo :P
taki Tiberian sun to np pojazdy :7/8 na strone, piechota 5/6 na strone, notnictwo 2/3 na strone i jakoś tam nikt nie narzekał :P
w RA2 zato było po 5/6 pojazdów :P


ogólnie ja w demie i tak korzystam z max 3 jednostek w Skimishu :P

Co do EALA i Westwooda, to jest różnoraka historia, bo programiści z Westwood założyli nową firme (twórcy Empire at war i tamtejsze nawiązania do C&C), ale kilku zostało w EA by dokończyć prace nad Generalsami i zostali już tam do dziś.


co do ra2... nie ma jak to Yuri i jego Gattlingi :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 11:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
No owszem nigdy nie bylo duzo ale czasy sie zmieniaja i to, ze te 20 pojazdow 4 lata temu to bylo duzo nie znaczy, ze dzis jest ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2005, 22:48
Posty: 203
a kiedy pelna wersja bedzie do sci.... pfu kiedy premiera ?? <lol> 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
JarasS napisał(a):
a kiedy pelna wersja bedzie do sci.... pfu

do sciagniecia pewnie tez bedzie, by ea link oraz wlasne mirrory :wink:

JarasS napisał(a):
kiedy premiera ??

2007-03-30

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
w moje urodziny i rocznice związku xD piękny prezent xD

Lailonn ale pokaż mi strategie gdzie masz więcej jedkostek jakeigoś typu, w takim SC masz 4-5 jedostek ale mają pewne leveleswoje fakt ale zaduzo się nie róznią ;p (nie tylko między sobą ale i międyz stronami)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
SC-starcraft? tam jednostek jest wiecej jak 4-5.

Seria Total War? ;}
Kozacy?
Starcraft?
Warhammer 40.000?
Warhammer?
Submarine Titans? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2007, 23:10 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2006, 22:53
Posty: 108
Tu niby jest mało jednostek?? Może macie racje ale tu każda jest potrzebna, czołgi by rozwalać pojazdy, ludzie by przejmować budynki, APC by osłaniać czołgi przed piechotą, lotnictwo i snajperzy by osłaniać frontalny atak, mechy do nsizczenia budynków, może coś jeszcze przeoczyłem?? Dla mnie tak jak jest jest idealnie, wszystko sie rzydaje, wszystko do czegos sluzy, nie ma armi bez jednego rodzaju z tych jednostek, przeciwnik bedzie mial wtedy przewagę, jedyne co denerwuje to dość słaba obrona statyczna, zwłaszcza jest za słaba na lotnictwo.
Grę bym ocenił na 10/10, nawet grafikę rozciągnęli że na jakżdym PC powinno gładko pujść.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2007, 00:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Avatar Mech rządzi i w ogóle cały NOD, ale kompanie i tak zaczne od tych "dobrych" (GDI)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2007, 01:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Co do mecha to chyba go przepakowali. Wyrgalem skirmisha wlasciwie tylko 5 mechami(z takim zasiegiem i moca moze im naskoczyc piechota w budynakch oraz piechota ogolnie ai z pojazdami krucho) No ale gralem vs komp wiec moze dlatego tak latwo poszlo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 mar 2007, 01:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Lailonn napisał(a):
Co do mecha to chyba go przepakowali. Wyrgalem skirmisha wlasciwie tylko 5 mechami(z takim zasiegiem i moca moze im naskoczyc piechota w budynakch oraz piechota ogolnie ai z pojazdami krucho) No ale gralem vs komp wiec moze dlatego tak latwo poszlo.


ne te mechy bardzo dobra jest piechota z wyrzutniami, kilka oddziałów rozwaliło mi aż 3 Avatary :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL