Teraz jest 22 lis 2024, 11:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 mar 2007, 10:27 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Witam,

Ostatnie wersje PR są generalnie do kitu - kilka razy już dzieliłem się tą opinią na tym forum. Powód jest prosty: BEZNADZIEJNE MAPY. Są całkowicie niegrywalne. Najśmieszniejsze, że jedną z najbardziej granych obecnie map jest Mutrach City (czy jakoś tak), na której Amerykanie praktycznie nigdy nie wygrywają. Zasady gry zostały tak ustalone, że wiele map się nie nadaje do gry na "równym poziomie".

No i jeszcze wielkość tych map -często są tak duże, że aż bezsensowne. Początki misji to na ogół zdobywanie pierwszych flag jako "zło konieczne" a potem bitwa i tak się toczy o 1 czy 2 flagi "na środku pola".

Podsumowując - ostatnie dwie czy trzy nowe wersje PR powodują spadek grywalności. Niech twórcy moda nie zapominają, że gra, to nie prawdziwa bitwa i bezustanne poprawianie "realizmu" odbywa się kosztem grywalności. No i zamiast robić PR 0.6 z MNÓSTWEM ZMIAN - może by tak skupić się na dobrych mapach - dobrych, czyli zrównoważonych i niezbyt dużych. Teraz po prostu nie ma, na czym pograć.

M


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
no tak... mapy coraz gorsze, grywalnosć spada i ilość graczy jest coraz mniejsza... :lol:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 11:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Zgodzę sie że niektóre mapy wymagają dopieszczenia. Ale nic ponadto. Mapy są dużo lepsze niż w podstawce. Często tak jak piszesz walka toczy się o te dwie czy trzy flagi pośrodku pola ale to znaczy tylko tyle że albo jeden team sobie nie radzi albo teamy są w miarę wyrównane. Jak jedna drużyna jest lepsza to szybko walka przenosi się na dalsze flagi.

Jedyne co mi się nie podoba to spawn jeepki na mapach z rebeliantami. Pomysł IMO chybiony. Idioci szybko jeepki rozwalają. Powinny być jakieś spawny dla rebelii pośrodku pola walki. Naprawdę nie wiem co autorzy tego pomysłu mieli na myśli. USMC i tak ma ogromną przewagę pod każdym względem. Realizm realizmem. PR, PRem ale jakiś balans trzeba zachować. USMC ma wszystko. Lotnictwo, pancernych, rally pointy, spawny na flagach. A rebelii nawet RPG krzywo lata bo to niby są cieniasy. Może to i byłoby dobre w grze single ale nie w multi! USMC nie zajmuje mapy w 10 min tylko dlatego że grający ogólnie nie myślą. Ale za to często rebelianci zamieniają się w taką maszynkę do nabijania fragów dla USMC.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 12:38 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Skoro mówisz, że mapy są dużo lepsze od poprzednich, to dlaczego najbardziej obleganym serwerem jest Muttrah 24/24? Bo po prostu nie ma fajniejszych map od tych z pierwszych wersji PR.

A dodatku Muttrah jest teraz bardzo nierówny. USA nie ma szans wygrać. A wystarczyłoby wprowadzić tam dwie zmiany:

1. Wystaczy 1 flaga USA na lądzie, żeby tickety nie były im odejmowane.

2. Po zdobyciu doków powinny być znowu dwie flagi do wyboru, a nie jedna i to najbardziej odległa. Przez to bardzo trudno zgrać obronę doków z atakiem na market.

Nie można zapominać, że to gra i ludzie przychodzą tu sobie postrzelać i pobiegać, a tylko niezwykła karność całego wojska USA dałaby szansę im na zwycięstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
wg mnie gra jest bardzo dobra,mapki w sumie tez chociaz... niektore są tak jakby dlugie a wąskie jezeli chodzi o rozmieszczenie flag :? rzeczywiscie walka przenosi sie glownie na srodek mapy,a reszta jest pusta. A z tym tekstem,ze wiekszosc nie mysli jak gra to sie zgadzam w polowie tylko :wink: wiekszosc ludzi z ktorymi gram nawet bez obecnosci komandera potrafi sie zgrac calkiem niezle. mutrah city najbardziej oblegane?? :shock: najbardziej oblegany jest chyba serwer .:IGI:. UMSC i .:IGI:. british czy jakos tak :) poza tym tam chyba ludzie nabardziej potrafią korzystac z VOIP i grac naprawde druzynowo.
a zmiany są zawsze mile widziane jezeli są tylko zrobione dobrze bo tylko czyni gre jeszcze lepszą wiec czekam z niecierplowoscią :D
pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 13:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Cytuj:
Skoro mówisz, że mapy są dużo lepsze od poprzednich, to dlaczego najbardziej obleganym serwerem jest Muttrah 24/24? Bo po prostu nie ma fajniejszych map od tych z pierwszych wersji PR.

pasqdnick napisał(a):
Mapy są dużo lepsze niż w podstawce.

Co do reszty twojego posta to:
pasqdnick napisał(a):
Zgodzę sie że niektóre mapy wymagają dopieszczenia.

Ale nie chodzi o to że mapy są złe. Tylko że wg ciebie i mnie również wymagają zmian pod względem dostosowania ich do poziomu FFA. Ale znowu nie tyle mapy co ich nazwijmy to balans. Cóż czekamy na 0.6. Zdaje się że coś pisali że będą wprowadzane zmiany w tych kwestiach.

A czemu Muttrach jest tak lubiany? Nie wiem. Ja tam wolę dżunglowe mapki angola vs Chiny. Tylko mi chińske badziewne karabinki przeszkadzają. Mogliby zmneijszyć recoill w tych chińskich zabaweczkach. Bullup, kal. 5,6 a podrzut mają jak G3 7.63 albo większy. A moc zdecydowanie mniejszą od M16.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
ehh wg mnie mapy są dobre...co prawda na muttrach nie grałem w 0.5 ale reszta map mi sie podoba... najlepsze są brytyjskie i usa vs chiny i na nich najczęsciej gram. A mapy niekniecznie są zle zbalansowane... przykład hills of h...(nie pamietam jak dalej :wink: ) gdzie jak 1 raz grałem pare rund non stop brytole uzyskiwali miażdzącą przewage i "zamykali" chińczyków w bunkrze... wydawało mi się iż ta mapa strasznie nierówna ale okazuje się iż potem kiedy grałem brytyjczycy nawet na wzgórza nie weszli i sytuacja odwrotna... imo mapy są nie tyle żle zbalansowane co są pewne krytyczne momenty które powodują miażdzącą przewagwe jednej ze stron (kiedy bryt zdąbedzie wszystkie flagi na wzgórzu to "zamknęcie" chinczyków w bunkrze jest kwestią czasu, z kolei jeżeli obrona chińska jest na tyle zgrana iż brytole nawet na wzgórza nie wejdą to oni mają przekichane... ale są tez rundy gdzie naprawde nie wiadomo kto wygra do ostatniego "kupona"). nie ma co narzekać, popróbuj innych map są naprawde niezłe a brak balansu jest najczęsciej wynikiem różnycy w teamplayu dwu drużyn...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 mar 2007, 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
wg mnie najgorsze są may na ktorych nie mozna dobrze zajsc od flanki np na al falugah(czy jakos tak) albo na EJOD desert na zachod od ogrodow i cos tam jeszcze bylo,ale niestety nie pamietam ktora mapka :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 22:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2005, 22:48
Posty: 203
lepiej zapewne by było gdyby zmodyfikowali np. karkand nie powiekszajac go ale dodajac heli po 1 i 2 stronie i umozliwiajac przejsice nie tylko przez most na 2 strone ale przez cala linie mapy i podobnie z innymi grywalnymi mapami z podstawki mogliby tez pozamieniac tekstury itp.. wake island tez by byl niczego sobie gdyby woda na wyspie z artyleria usmc byla plytka, a wyspe by powiekszono i dodano resp z czlogiem itp.......

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
przede wszystkim vanilla mapy były już w PRrze i się niesprawdziły. Po pierwsze mapy z podstawki są za małe. Karkand też. Nie mówiąc już o tym, że zupełnie nie pasują layoutem do PR'a. Poza tym mod ma TYLE dobrych map, że nie potrzebne już są stare, nieprzystosowane mapy z podstawki - wystarczy, że mod waży 1.7 GB... :mrgreen:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2007, 00:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Mapki wg mnie sa genialne, przynajmniej czesc. Naprawde jest gdzie walczyc, tylko boli mnie, ze zbyt czesto na serwerach sa takie same mapki. Zbyt czesto widze mutrah, ktora wg mnie jest jedna z nudniejszych map, czy basrah, ktora lubie, ale ile mozna.

Tak dzisiaj wlasnie mila odmiana byl Operation Grease Mullet (czy jakos tak), uwielbiam mape, ktorej nazwy nigdy nie moge zapamietac, ale w gorach USMC vs PLA, gdzie jest rozbity blackhawk. Coz jeszcze? Operation Phoenix, Jabad al buri, wymieniac moglbym wiecej gdybym tylko nazwy pamietal :)

Tego jest naprawde duzo. Tylko czesc map jest po prostu zbyt rzadko grana i ciezko sie tam czasem odnalezc.

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2007, 23:02 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
ogólnie ,zgadzam sie.Muttrah city jest nudna ,ale jezeli amerykanie nie potrafia obslugiwac helikopterów.Bo gdy amerykanie maja choc 1 druzyne która wie oco chodzi to jest miło.Muszą sie postarać, a czasem sam wysiłek przy zdobyciu flagi jest wiecej wart niz sam zdobycie.


btw.
ta mapa z rozbitym blackhawkiem to Mao Valley, i tu podzielam twoją opinie:jedna z najlepszych mapek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2007, 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Qba101 napisał(a):
...ta mapa z rozbitym blackhawkiem to Mao Valley, i tu podzielam twoją opinie:jedna z najlepszych mapek.

Sie przyłącze imo najciekawsza z map (choć na początku wnerwiało mnie ze przeciwnik mogł przebiec turz przed nosem, w jakies krzaki i sie go wiecej nie zobaczyło) czyc klimatem Vietnama zresztą najulubieńszej mojej częsci BFa (w którą nie gram bo jednak klimaty współczesnej wojny też są mi bliskie :wink: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:07 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
a mnie brakuje Abadanu w 0.5 :)

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:39 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
tia i Steel Thunder też mogłoby zostać :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL