Teraz jest 28 lis 2024, 19:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2007, 16:15 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
MichelCat napisał(a):
powinni wziąć przykład z Project Reality


Jaki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2007, 16:22 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Taki, że Project Reality jest, można grać i wychodzą nowsze znakomite i niezwykle grywalne i dopracowane edycje... Chyba że czegoś nie wiem i FH2 jest już grywalny i wymiatacie na sieci na nim?

Bo czekam i czekam, patrzę na te screeny od długiego czasu i tylko na screenach i zapowiedziach sie kończy, jak to było ze STALKERem. Wiem że chcą dopracować produkt, ale męczą to niemiłosiernie. Może i chcą wydać pak niezwykle grywalny i wypchany czym się da, ale ludzie są znużeni tymi screenami, chcą pograć, w okrojoną chociażby wersję. Project Reality rozwija się dzięki temu, gracze testują, nowsze wersje są coraz doskonalsze. PR zyskuje graczy, FH2 nie zyska, bo go nie ma... o to mi chodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2007, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ale FH nigdy nie staralo sie byc masowym hitem. Realizm i poziom trudnosci jaki prezentuje wyklucza z gry duzy % graczy(podobnie jak to w PR ma miejsce)

Pamietaj tez, ze FH2 jest robione od 0 na czysto a PR nie. Chociaz faktycznie Fh powinno juz ujrzec swiatlo dzienne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2007, 21:01 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Ale co chcielibyście by ujrzało światło dzienne wcześniej? Ambrams z wymalowaną palmą i swastyką (a pewnie i bez niej jak to Niemcy) DAK, z biegającym wokół niego postacią Marines w kewlarowym hełmie i w kamizelce taktycznej skrytej pod teksturą niemieckiego feldgrau. Dzierżącego w dłoniach M16 z granatnikiem M203 pod lufą i tylko w logach widniejącego jako MP40? A to wszystko na karkandzie...

Porównywanie PR do FH2 to zupełne nieporozumienie. Twórcy FH2 z BF2 mogą użyć kilka tekstur, dźwięków i co najwyżej kilka modeli drzewek. Wszystko inne: modele (i animacje!) broni, pojazdów, budynków z epoki, a przede wszystkim zupełnie nowych modeli postaci wraz ich wprawieniem w ruch (zauważcie że dopiero gdy się z tym uporali prace nabrały rumieńców i podano oficjalny termin planowanego końca prac) musieli wykonać od podstaw. A to trochę inna zabawa niż zmiana charakterystyk broni (to tylko kwestia kilku cyferek w pliku konfiguracyjnym) które już są i sukcesywne dodawanie nowych zabawek. Mało tego nie mogą użyć tak po prostu pojazdów z FH z uwagi na to że BF2 to jednak zupełni inny engine i wiele z nich czerpie z obiektów (jak chociażby efekty) zawartych w BF1942. Tak że konwersja to właściwie tworzenie pojazdu od nowa.
PR i to co nazywasz: "wychodzą nowsze znakomite i niezwykle grywalne i dopracowane edycje" przypomina mi żywo historie FH czerpiącego z BF1942 co się tylko dało. Z każdą wersja wprowadzano nowe elementy i modyfikowano już istniejące, co na zdrowie nie wyszło modowi, który w swym ogromie jest bardzo nierówny, jeżeli porównamy mapy pochodzące z różnych wersji. Mam nadzieje że tym razem panowie z FH bogatsi o doświadczenia wyciągną z nich właściwe wnioski, oraz otrzymamy grę dopracowana i która sprosta nie małym wymaganiom fanów - a FH podniosło bardzo wysoko poprzeczkę. Naprawdę myślicie że wypuszczenie teraz tych 2-3 niedopracowanych map z 2 czołgami na każdej by zaspokoić niecierpliwych fanów jest dobrym pomysłem? FH2 i tak na początku będzie bez porównania ubogie w stosunku do starszego FH (w którego wciąż gra sporo osób, także w nieco bardziej zorganizowany sposób). Myślę ze po 1-2 tygodniach euforii mod skończyłby wielką klapą...
Na koniec to nie jest "produkt" - to dzieło hobbystów (często też perfekcjonistów), którzy tworzą go w wolnym czasie, mając na głowie uczelnie, prace, rodziny nie raz (może nawet muszą jeść i spać?). Tak dla przykładu zrobienie w swoim wolnym czasie tak skomplikowanej mapy jak Westerplatte zabrało Jackowi prawie rok! A choć robił to po raz pierwszy wszystkie modele, tekstury, oraz informacje jak tworzyć mapy do FH miał podane, w odróżnieniu do twórców FH2 którzy w wielu kwestiach są pionierami. Przed miesiącem myśleliśmy że mapa skończona, ale po publicznej prezentacji okazała się praktycznie niegrywalna. Wczorajszy i dzisiejszy dzień poświęciliśmy na naprawieniu bleeda po wprowadzeniu systemu push map, który jak sie okazało w ostatniej chwili po prostu nie działał...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2007, 22:08 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja jestem właśnie tym niecierpliwcem, bo te screeny mnie "nagrzewają", ale nie mam jak ich zobaczyć w grze. Cenię pracę fanów i perfekcyjność wykonania, dlatego tak niecierpliwie czekam, że może już za miesiąc...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2007, 22:18 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Oficjalny czas premiery to sierpień i trzymam kciuki by udało im się wyrobić :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2007, 02:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
MichelCat napisał(a):
Taki, że Project Reality jest, można grać i wychodzą nowsze znakomite i niezwykle grywalne i dopracowane edycje... Chyba że czegoś nie wiem i FH2 jest już grywalny i wymiatacie na sieci na nim?


Project Reality Mini Mod, nazwa mówi sama za Siebie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2007, 10:43 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
55_Maciek napisał(a):
MichelCat napisał(a):
Taki, że Project Reality jest, można grać i wychodzą nowsze znakomite i niezwykle grywalne i dopracowane edycje... Chyba że czegoś nie wiem i FH2 jest już grywalny i wymiatacie na sieci na nim?


Project Reality Mini Mod, nazwa mówi sama za Siebie.


Przecież oficjalnie zdjęli już przedrostek mini


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2007, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Uruchom i sprawdź.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2007, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
@55_Maciek - To jest tylko błąd, pokaż mi mini moda zajmującego 1,6 GB...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2007, 12:13 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
uncle_blues też mówił że to tylko pozostałość po poprzednich modach, teraz przedrostek mini już nie figuruje oficjalnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2007, 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Oficjalna nazwa PR'a to Project Reality Mod. A to, że po uruchomieniu gry cały czas widać napis mini-mod tylko oddaje sposób pracy twórców moda - menu i interko to sprawa 10-cio rzędna, lepiej zająć się ważniejszymi rzeczami jak wydaniem kolejnej wersji.

Podejście twórców FH2 jest zupełnie inne - wygłaskać wszytko i oddać w finalnej wersji. W PRrze oddaje się wszystko na bieżąco publice do "testów". Tryby gry udoskonalane są z wersji na wersję, to samo mapy. Szczerze kibicuję FH2, ale wróżę im, może nie porażkę, ale na pewno duże rozczarowanie. Na przykład: wydadzą piękne mapki, ale niegrywalne - a jak wiadomo trudno się modyfikuje gotowy produkt. Z modelami problem może być taki - będzie ich po prostu za mało, jak na tak długi okres czekania. Gameplay - rzecz najważniejsza. Nie można mówić, że to nie problem bo się po prostu przeniesie tryby z pierwszego FH, bo była by to porażka twórców moda. Silnik BF2 jest trudny, ale na pewno daje większe możliwości niż silnik 1942 i grzechem było by niewykorzystanie tego.

Tak w ramach podsumowania. Mam wrażenie, że twórcy FH2 nie robią tego moda dla nas tylko stricte dla siebie. Myślę tu o "portfolio twórcy gry". Z takim modelami, teksturami, mapkami dostać pracę w przemyśle komputerowym to żaden problem - nawet jak nikt nie będzie w moda grał i będzie mało grywalny.

"Gdybym to ja robił FH2":
to dawno temu wziął bym Zatar Wetlands, usunął z niego lotniskowiec, wrzucił kilka modeli przeniesionych z FH'42. Modele żołnierzy zrobiłbym proste (nie jak klocki lego, ale zrobionych prostymi technikami - tak jak te z vBF2 - to jest kwestia miesiąca). Dałbym numerek 0.01. Ludzie zaczęli by w to grać i było by wiadomo, co poprawić nad czym się skupić. Wydawać kolejne wersje co miesiąc/dwa dodając po kilku modelach i mapkach, niekoniecznie w finalnej wersji, a przede wszystkim z udoskonaleniami gameplaya, z i łatkami do bugów. Taka "taktyka" sprzyjała by rekrutacji nowych ludzi do ekipy (mapperów, grafików, koderów). Być może FH2 wygrało by MOTY2007 i zgarnęło nowe komputery i kasę, za którą mogli by przyspieszyć prace (a tak to wygrał PoE2 - od tamtego czasu w zasadzie nic nie zrobili...). Rozpisałem się... już nie piszę więcej... :lol:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2007, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Uncle Blues napisał(a):
Oficjalna nazwa PR'a to Project Reality Mod. A to, że po uruchomieniu gry cały czas widać napis mini-mod tylko oddaje sposób pracy twórców moda - menu i interko to sprawa 10-cio rzędna, lepiej zająć się ważniejszymi rzeczami jak wydaniem kolejnej wersji.

Podejście twórców FH2 jest zupełnie inne - wygłaskać wszytko i oddać w finalnej wersji. W PRrze oddaje się wszystko na bieżąco publice do "testów". Tryby gry udoskonalane są z wersji na wersję, to samo mapy. Szczerze kibicuję FH2, ale wróżę im, może nie porażkę, ale na pewno duże rozczarowanie. Na przykład: wydadzą piękne mapki, ale niegrywalne - a jak wiadomo trudno się modyfikuje gotowy produkt. Z modelami problem może być taki - będzie ich po prostu za mało, jak na tak długi okres czekania. Gameplay - rzecz najważniejsza. Nie można mówić, że to nie problem bo się po prostu przeniesie tryby z pierwszego FH, bo była by to porażka twórców moda. Silnik BF2 jest trudny, ale na pewno daje większe możliwości niż silnik 1942 i grzechem było by niewykorzystanie tego.

Tak w ramach podsumowania. Mam wrażenie, że twórcy FH2 nie robią tego moda dla nas tylko stricte dla siebie. Myślę tu o "portfolio twórcy gry". Z takim modelami, teksturami, mapkami dostać pracę w przemyśle komputerowym to żaden problem - nawet jak nikt nie będzie w moda grał i będzie mało grywalny.

"Gdybym to ja robił FH2":
to dawno temu wziął bym Zatar Wetlands, usunął z niego lotniskowiec, wrzucił kilka modeli przeniesionych z FH'42. Modele żołnierzy zrobiłbym proste (nie jak klocki lego, ale zrobionych prostymi technikami - tak jak te z vBF2 - to jest kwestia miesiąca). Dałbym numerek 0.01. Ludzie zaczęli by w to grać i było by wiadomo, co poprawić nad czym się skupić. Wydawać kolejne wersje co miesiąc/dwa dodając po kilku modelach i mapkach, niekoniecznie w finalnej wersji, a przede wszystkim z udoskonaleniami gameplaya, z i łatkami do bugów. Taka "taktyka" sprzyjała by rekrutacji nowych ludzi do ekipy (mapperów, grafików, koderów). Być może FH2 wygrało by MOTY2007 i zgarnęło nowe komputery i kasę, za którą mogli by przyspieszyć prace (a tak to wygrał PoE2 - od tamtego czasu w zasadzie nic nie zrobili...). Rozpisałem się... już nie piszę więcej... :lol:


Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.
Kwestją zasadniczą że samo porównywanie FH2 do PR nie ma sensu. Jedyne co łączy PR i FH2 to BF2 :) , więcej się rozpisywać po prostu nie warto.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2007, 15:51 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Uncle Blues napisał(a):
"Gdybym to ja robił FH2":
to dawno temu wziął bym Zatar Wetlands, usunął z niego lotniskowiec, wrzucił kilka modeli przeniesionych z FH'42. Modele żołnierzy zrobiłbym proste (nie jak klocki lego, ale zrobionych prostymi technikami - tak jak te z vBF2 - to jest kwestia miesiąca). Dałbym numerek 0.01. Ludzie zaczęli by w to grać i było by wiadomo, co poprawić nad czym się skupić. Wydawać kolejne wersje co miesiąc/dwa dodając po kilku modelach i mapkach, niekoniecznie w finalnej wersji, a przede wszystkim z udoskonaleniami gameplaya, z i łatkami do bugów. Taka "taktyka" sprzyjała by rekrutacji nowych ludzi do ekipy (mapperów, grafików, koderów). Być może FH2 wygrało by MOTY2007 i zgarnęło nowe komputery i kasę, za którą mogli by przyspieszyć prace (a tak to wygrał PoE2 - od tamtego czasu w zasadzie nic nie zrobili...). Rozpisałem się... już nie piszę więcej... :lol:


Świetnie! Więc czekamy ma FH2 od Ciebie :D
A tak serio czy Ty w ogóle wiesz co jest potrzebne by po mapie można było śmigać takim Panzer IVF2? Z obracającą sie wieżą, gąsienicami, zawieszeniem w którym każdy wózek jest odrębną częścią reagującą z podłożem, lufami pokładowych CKMów obracających sie w jarzmie kulistym? Podpowiem tylko że model pojazdu w 3DMaksie i tekstury z Photoshopa to najmniejszy problem. Do tego script engine BF2 wykorzystuje język python w odróżnieniu od BF1942 z tego co zauważyłem i nie ma czegoś takiego jak "konwersja", jest tu zupełnie inna składnia i odwołania do obiektów. Tak więc przenosząc (jak to zresztą w przypadku kilku pojazdów uczynili) model i tak najbardziej pracochłonną część opisania go kodem skryptu trzeba robić na nowo.
Po drugie kolejny raz słyszę: "gotowy produkt", "doszlifowują" itp. Panowie przejrzyjcie raz jeszcze wszystkie newsy ze strony FH i zobaczycie że to co ujrzymy w sierpniu to 4-5 map z jednego teatru działań, pojazdy które można policzyć na palcach i kilka podstawowych broni piechoty z tamtego okresu. To ma być wersja finalna? Zrozumcie że to po prostu nie stworzyli jeszcze takiego niezbędnika elementów, które pozwalały rozegrać choćby jedną mapę na poziomie rozrywki zbliżonym do FH. Tyle że największym atutem ekipy jest właśnie FH, które rozwijali tak długo testując wiele możliwości i mam nadzieje że zdobyte doświadczenie zaprocentuje w FH2. BF2 choć z nowym enginem graficznym i kompletnie nowym script engine, to nadal pod względem rozgrywki jest prostą jak cep gierką zręcznościowa, którą dopiero twórcy modów rozwijają w coś ciekawszego wykorzystując elastyczność script engine. Kilka nowych możliwości zapewne zobaczymy na pierwszych mapach i wiele nowych dopiero przed nami jeśli mod spotka się z zainteresowaniem i będzie rozwijany. Co zaś się tyczy grywalności, to moim zdaniem zbyt wcześnie by wyrokować. wszytko co dotychczas pokazali jest mniej lub bardziej rozwinięciem pomysłów z FH07 możliwych dzięki owemu engineowi. Nie są dla mnie zaskoczeniem, natomiast jeśli czekacie na w sierpniu na mod przynajmniej tak rozbudowany jak FH07, na silniku BF2 - cóż rozczarowanie macie zagwarantowane.
Dlaczego to piszę? Ot w FH lubię pograć, a czasem coś w tym FH zrobić nawet bardziej konstruktywnego i jakoś nie szczególnie mi się dłuży czas do nowej wersji na zupełnie nowym engine, tym bardziej że wiedząc coraz więcej jak ta gra jest zbudowana zdaje sobie sprawę że daleka droga do tego by dorównała rozmachem (jeżeli w ogóle dorówna w co wątpię) FH07. Z pomysłami twórców też nie koniecznie się zgadzam - wiele elementów FH07 dla mnie jest sztuką dla sztuki. Ale naprawdę nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę kolejnego "doradce", "specjalistę od enginów BFa wszelakich", kolejnych "przecieków" że będzie "w następnym miesiącu", itd...
News rekrutacyjny do teamu FH jest na ich stronie co jakiś czas - rzeczywiście chcecie mieć FH2 szybciej, po prostu zróbcie coś w tym kierunku. Takie czcze gadanie (a szczególnie na tym forum) zupełnie nic nie wnosi do projektu. Koniecznie chcecie zobaczyć niedopracowaną, zbugowana wersje, zmieniającą się z wersji na wersje - dołączcie do beta testerów. Ja rozumiem - takie czasy pogoń za wszystkim. Może wasz głód nowości zaspokoi seria The Sims - nowe części i dodatki z miesiąca na miesiąc...

P.S. My tu gadu gadu a nowy news na stronie FH wisi od wczoraj. Po raz kolejny nabór do zespołu moda. Panowie Uncle, MichelCat, Lailonn niebywała okazja by słowa przemienić w czyn! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2007, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
A tak serio czy Ty w ogóle wiesz co jest potrzebne by po mapie można było śmigać takim Panzer IVF2? Z obracającą sie wieżą, gąsienicami, zawieszeniem w którym każdy wózek jest odrębną częścią reagującą z podłożem, lufami pokładowych CKMów obracających sie w jarzmie kulistym? Podpowiem tylko że model pojazdu w 3DMaksie i tekstury z Photoshopa to najmniejszy problem. Do tego script engine BF2 wykorzystuje język python w odróżnieniu od BF1942 z tego co zauważyłem i nie ma czegoś takiego jak "konwersja", jest tu zupełnie inna składnia i odwołania do obiektów.

Tak się składa, że wiem.
pozdro od testera PR, właśnie testuję Chellengera 2 (100% PR, nie skopiowany z Euro).

Problemem FH2 jest ich DUMA. Nie poradzą się nikogo, kto się na tym zna (na przykład Black Sand Studio), tylko sami będą robić i pisać na forum swoim jakie to trudne (domyślam się, że stamtąd masz te wszystkie informacje, a może po prostu tak ich tłumaczysz z tych 2 lat pokazywania screenów. :twisted: ). To właśnie ich duma nie pozwala im wydać czegoś czego nie ukończyli jeszcze w 110 procentach.

a co do rekrutacji do moda. Gdyby pierwsza wersja FH2 wyszła wcześniej być moźe bym do nich dołączył. A tak to swoje usługi oferuję (od wersji 0.2) innemu modowi. :mrgreen:

BTW
mówiąc o "finalnej wersji" nie myślę o finalnej wersji całęgo moda tylko o tym co mają w planach na pierwszą wersję" Z doświadczenia wiem, że obiektywnego spojrzenia zwykłych graczy połowy błędów, exploitów się nie wypatrzy. I właśnie - zamiast dopieszczać te kilka map, kilka modeli do perfekcji, powinni dać nam to wcześniej, a potem to dopieszczać... :roll:

i proszę... nie rozpisuj się tak, bo później trudno jest odpisywać. :omg: Wolę napisać 10 krótkich postów niż takie mamuty tworzyć... :?

a i jeszcze jedno - żeby nie było wątpliwości. Też jestem fanem FH i FH2 i to, że jestem też fanem PR'a tego nie umniejsza, ok? Poluzuj trochę... 8)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL