Teraz jest 22 lis 2024, 16:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwi 2007, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Hmmm, szkoda tych A-10. Co jak co, ale to wlasnie A-10 byly jednym z najwiekszych czynnikow konstytuujacych klimat Bashry :)
Ciezko mi przegryzc ze nie uslysze juz tych przepieknych warkotow, ktore powodowaly jednoznaczny odruch bezwarunkowy jakim bylo spierda*****lanie gdzie popadnie :P...

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwi 2007, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Moim marzeniem jest zeby zrobili z bf'a male Armed assault.
Chcialbym sie czolgac 5 minut i dostac kulke.To mnie kreci.W pr juz cos takiego jest...Ale w arma sa z 5x wieksze mapy.Mi sie akurat marzy jakas lesna mapka(wiem ze w pr juz jest jedna ale to jeszcze nie to)

Mam nadzieje ze 0.6 bedzie jeszcze lepsze niz 0.5.



Szkoda ze arma ma takie wymagania no i imo to skomplikowana gra :/
http://www.youtube.com/watch?v=QGuUbWspc7c


LoooL loknijcie to http://www.youtube.com/watch?v=dcusZr4w ... ed&search=

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2007, 00:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Z forum realitymod.com
[R-DEV]Eggman napisał(a):
I think we're starting to find our way as a team now. v0.5 was probably the first release that *started* to play like I had hoped it would. But there's a lot of things fundamentally wrong with v0.5.

eg:
- weapon fidelity is totally mismatched to engagement ranges
.. so we've upped the map size bar to 17 sq km and 1000m engagement ranges for v0.6; and I want to encourage all PR map devs to build out 17 sq km maps with a minimum of 800m engagement ranges where combined arms are to be used
- A learning point in v0.5 was just how bad implementing half of an intended design can be; we only put in half of the intended spawn mechanics overhaul and I personally was really not too thrilled about how that ended up playing
.. so we're wrapping up the rest of the intended changes with v0.6

I think v0.6 is going to be an outstanding release. There's so much major game play changes that we've implemented based on learning about game play dynamics. Lots of folks will dislike v0.6 cuz we're trying our best to eradicate gameyness.

I recently dug up my Saitek X36 and Logitech Formula Force pedals. My X36 was fubar, so I ended up buying an X52 Pro. I've been using those in testing PR v0.6 for a couple of days now and am really enjoying the increased immersion a HOTAS and Pedals setup brings. I still suck, and it's actually quite a bit harder to master flying with a joystick and pedals... but really cool that you can do stuff like set the throttle to 60% as opposed to the "binary" setting with WASD.

We'll be having a short open beta with v0.6 to make sure we get a good shot at addressing as many bugs as possible (we'll never shoot for a bug free release, as that's an incredibly inefficient use of time) as well as some opportunities for load testing and game play testing.

Thanks again.. more to come :)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2007, 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
gralem w Arma przez neta i troche lipa... strasznie wszyscy nieskordynowani... ta gra nadaje sie tylko do team playa a tego tam nie zauwazyłem (oczywiscie ffa to było pewnie z grupa znajomkow czy w klanie gra sie lepiej) ale te fps... BRRR lubiłem OFP, a Arma jak na grafike jaką prezentuje strasznie cieżko chodzi...(czekam na jakiegos patcha ktory to poprawi....)
EDIT
PR imo po 0.6 bedzie lepsze od ARMA, z paru powodów, rozgrywka jest dużo prostrza ale to nie znaczy że uboższa, pozatym Arma imo w internecie średnio się sprawdza....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2007, 03:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
znowu nowe informacje - chyba zbiorę to wszystko i newsa na główną napiszę... :roll:

co tym razem? realitymod.com -> GUIDE (w menu) -> Project Reality 0.6

tam znajdziecie dużo nowych informacji o 0.6

bezpośredni link:
:arrow: http://guide.realitymod.com/index.php?t ... eality_0.6

z ciekawszych:
Cytuj:
New for v0.6, medics now cannot heal themselves with their medic bag. To heal themselves temporarily they may use field dressings. The way the medic bag works is not different: you must click and hold to use the medic bag.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2007, 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2003, 20:46
Posty: 97
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Cytuj:
Civilian

* Entrenching Tool
* Grapple Hook
* Binoculars
* Stones
* Wrench
* Field Dressing x 12

:o :lol:

Ciekawe jak skuteczne będą te kamienie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2007, 14:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
tom.h napisał(a):
Cytuj:
Civilian

* Entrenching Tool
* Grapple Hook
* Binoculars
* Stones
* Wrench
* Field Dressing x 12

:o :lol:

Ciekawe jak skuteczne będą te kamienie.

kamienie kamieniami ale ciekawe jak co będzie robić dokładnie
Cytuj:
Entrenching Tool

Okopy? Da się coś takiego z silnika BFa wyciągnąć?
I czemu temu bidnemu Heavy AT nie dadzą w końcu jakiejś MP5? Choćby z jednym magazynkiem. Bo w tym przypadku teamplay teamplayem a FFA to FFA.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2007, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
tom.h napisał(a):
Ciekawe jak skuteczne będą te kamienie.

bardziej niż RPG-7 na Abramsa. Mam na myśli to, że nie można stać przed takim cywilem i śmiać mu się w twarz jak w ciebie rzuca. :twisted:

pasqdnick napisał(a):
Okopy? Da się coś takiego z silnika BFa wyciągnąć?

nie da. :|

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 00:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
No, to przeczytałem :)
Wreszcie będą mapki do walk czołgowych. Już widziałem stan sprzętu na przerobionej mapce Zatar Wasteland - po 8 MBT na stronę!! :) Będzie rzeeeź :P

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 03:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
dwa screeny z nowej Basry. Mało na nich widać. Mam na swoim dysku lepsze, ale tylko te moge pokazać:

Obrazek

Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 10:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
To brzmi ciekawie
Cytuj:
Commanders now have the ability to place 'bunkers' which will act as a spawn point / kit request for the entire team. These bunkers must be constructed with the help of a Rifleman/Engineer's entrenching tool. These bunkers are fully destroyable and have certain limitations on where the commander can place them.


Tylko jedna rzecz mi sie nie bardzo bodoba to że Light Anti Tank jest w Limited Kits... Znaczy są sytuacje kiedy przyblokowani przez pojazdy pancerne po spawnie nawet nie ma czasu kita zamowic...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 11:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Wyspa napisał(a):
Tylko jedna rzecz mi sie nie bardzo bodoba to że Light Anti Tank jest w Limited Kits...

z tego co wiem, to nie ma limitu na L-AT. Jest po prostu requestowany, rally point, APC, główna flaga, zrzut zaopatrzenia, bunkry. ale nie jestem pewny

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Własnie! I co Brytole robia na Basrze??? :P

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Roquen napisał(a):
Własnie! I co Brytole robia na Basrze??? :P
\
Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwi 2007, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
To w teorii powinna byc jeszcze armia Polski :P

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL