Teraz jest 17 lis 2024, 17:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2005, 21:09
Posty: 390
eh... szkoda gadać;) Przekonamy się w dniu premiery :arrow: :arrow:

_________________
400x100


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Blizzard_ napisał(a):
ZmudPL napisał(a):
Obejrzałem, i oto powody smutku:
1.Skoro 1 cover ops(czy jakoś tak) moze wezwać artylerię,to co jeśli;i w teamie będzie np.6 field opsów?A dodatkowo będą się wymieniać ogniem z przeciwnika field opsami?Gra nie będzie miała sensu,bo będzie trzeba na każdym kroku spodziewać się rakiet.
2.Widzieliście celownik snajperki GDF?Przyjrzyjcie się...jeśli tym ma być łatwo trafić, to moj kot jest psem...
3.Tiaaaaaaa.....ta gra będzie zajebista....ALE TYLKO DLA KLANÓW!!!Wyobrażacie sobie,co będzie na FFa?Myślicie ze ludzie będą robić jakieś zgranie?...


popieram Cię , ale zaraz wkroczy UBi czy inny fanatyk i powie nie to nie prawda ... będzie inaczej zobaczysz sam :cry:


graliście może kiedyś w pierwsze ET, nie było serwera ani mapki na której nie było zgrania, zepsuł się czołg, ciężarówka - zaraz ktoś podbiegał i naprawiał, most zniszczony - 2-3 minuty i jest naprawiony, choć przyznaję czasem brakowało jakiejś osłony ogniowej ale nie było tak jak w bf2 - 2-3 lata po flagach, kilku sobie nabija staty, reszta campi po dachach. Tam po prostu nie dało się inaczej grać niż teampleyowo, myślę że w QW będzie podobnie a może nawet jeszcze lepiej. Jedno jest pewne, BF2 i 2142 będą w du!@$ :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
fakt, tam (przewaznie) nie było co robić poza wykonywaniem zadań. Zupełnie innaczj niż w BF2, gdzie każdy może sobie wybrac flagę i sam o nią walczyć. Z drugiej strony w starym dobrym ET nie bylo pojazdów, ktorymi mogles sobie, sam latac po calej mapie... :roll:

pozyjemy zobaczymy

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 00:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
$towarzysz$ napisał(a):
ktoś nie oglądał, obejrzeć musi :D

http://www.youtube.com/watch?v=UtVRgM2JyU4
http://www.youtube.com/watch?v=_cXN12Y1 ... ed&search=

kiedy ?!!!! :omg: :omg: :omg: bo już nie wytrzymuje :P


nie ogladalem, obejrzalem i wymieklem :) ET QW zapowiada sie zdecydowanie ciekawiej niz bf2142... z pewnoscia kupie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 02:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
http://community.enemyterritory.com/

jak zjedziecie trochę na dół to zobaczycie ankietę, chyba nie muszę mówić na kogo macie głosować :lol: jest to ankieta o powstaniu działu językowego oficjalnego forum QW

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 08:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2007, 03:16
Posty: 399
Lokalizacja: Wałbrzych
Obie strony nie mogą grać Field Opsami czy Oppressorami i zrzucać na siebie ciągle artylerie, ponieważ do wykonania objective'a jest dana klasa żołnierza, wątpię aby ktoś z chęcią został na takim serwerze, na którym wszyscy nabijają sobie kille, zamiast zdobywać experience, robiąc objective'y.

PS: Inżynier klasy GDF oraz Technician klasy Strogg może wezwać obiekt Anti-Missle:
Cytuj:
Działko przeciw rakietowe może być wezwane przez inżyniera klasy GDF by chronić żołnierzy przed bombardowaniem STROGG. Raz przywołane będzie namierzać i niszczyć wszystkie atakujące rakiety przeciwnika używając obracającego się działka. Działko nie może jednak obronić GDF`u przed nalotami wroga.


UPDATE

Zresztą poczytajcie sobie sami, klasy, obiekty, pojazdy na http://quakewars.pl/ wszystko przejrzyście napisane :)

_________________
Obrazek Xfire: 47toniak47


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 08:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
przez pierwszy miesiac i tak bedzie pewnie ogólna glupawka na serwerze, przeż nie odrazu znasz mape ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2006, 19:54
Posty: 313
Lokalizacja: z Olsztyna
$towarzysz$ napisał(a):
graliście może kiedyś w pierwsze ET, nie było serwera ani mapki na której nie było zgrania, zepsuł się czołg, ciężarówka - zaraz ktoś podbiegał i naprawiał, most zniszczony - 2-3 minuty i jest naprawiony, choć przyznaję czasem brakowało jakiejś osłony ogniowej ale nie było tak jak w bf2 - 2-3 lata po flagach, kilku sobie nabija staty, reszta campi po dachach. Tam po prostu nie dało się inaczej grać niż teampleyowo, myślę że w QW będzie podobnie a może nawet jeszcze lepiej. Jedno jest pewne, BF2 i 2142 będą w du!@$ Razz

Muszę przyznać ze BF2 to jedyny sieciowy shooter w jakiego grałem.....no,ale chyba nie powiecie ze tylko w bfie gracza kompletnie nie obchodzi inny gracz
:shock:

_________________
davis00 napisał(a):
Czy bzyknąłbyś swoją siostrę ?? Pytam poważnie.


Jak to ma DaGodness w podpisie: Own3d :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
Co do tych field opsow, to moga byc limity na druzyne tak jak to zostalo rozwiazane np. w red orchestrze. Co do wymagan to widzialem screeny na radeonie 9800pro (wszystko na low) + kilka konfigow wylaczajacych jakies bajery graficzne = slaba grafika, ale chodzilo ;] Poza tym sa problemy z optymalizacja plynnosci, wiele osob niezaleznie od karty graficznej i ustawien low/high ma 30fps :lol:

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
morthag napisał(a):
Co do tych field opsow, to moga byc limity na druzyne tak jak to zostalo rozwiazane np. w red orchestrze. Co do wymagan to widzialem screeny na radeonie 9800pro (wszystko na low) + kilka konfigow wylaczajacych jakies bajery graficzne = slaba grafika, ale chodzilo ;] Poza tym sa problemy z optymalizacja plynnosci, wiele osob niezaleznie od karty graficznej i ustawien low/high ma 30fps :lol:



pewnie była to beta więc wiesz :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Ostatnio edytowano 9 maja 2007, 19:17 przez $towarzysz$, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
No mowie o becie, ktora dostaja teraz ludzie do testowania prowadzacy serwisy o grze/z zaproszen, a na dniach maja dostac niektore klany.

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 15:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
na torrencie cos juz jest... tylko nie wiem czy beta czy inna wersja (Hatred dvd) ale nie sciagam ;)

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Twinn napisał(a):
na torrencie cos juz jest... tylko nie wiem czy beta czy inna wersja (Hatred dvd) ale nie sciagam ;)


być może pornuch, ale nie zaszkodzi zobaczyć :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=2fEGYB3N ... ed&search=

http://www.youtube.com/watch?v=0YgrVlJh ... ed&search=

ahh stare, dobre ET :D

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 22:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
w 100% nie et

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2007, 00:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Vesp3r napisał(a):
w 100% nie et


why ? może to beta

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL