Teraz jest 22 lis 2024, 10:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 maja 2007, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
jeszcze nie ma 0.6, a już powoli poznajemy szczegóły o 0.7.

W 0.6 nie będzie mapy Muttrah City ale w 0.7 będzie zupełnie nowy Muttrah City:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
R-Devy to kozaki...
Fajnie, ze sie wezma za Mutrah, bo to byla fajna mapka, ale zepsuta jak nic.
No Uncle, co jeszcze nam zdradzisz? :P

Mysle, ze zaczniemy sie zastanawiac nad tym co moze byc w 0.7 jak zobaczymy co jest w 0.6.

BTW: Eggman ma w dalekosieznych planach jakas mniej wiecej date wydania wersji 1.0??? Cos w stylu - "pierwsza polowa 2008"?? :)

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:23 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Na pewno PR 1.0 wyjdzie wcześniej niż FH2, o to można być spokojnym :) już mod jest gigantem, bo zajmuje prawie 2 GB

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2007, 00:59 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
1.0 wersja będzie miała pewnie z 2.5 -3.0 coś GB <wow> mam nadzieje ze w kolejnych wersjach poprawia Al Basrah'a , chodzi o to by nie cielo się na poczatku , btw PR byl jest i bedzie THE BEST

imho ciekawie zapowiada się murtthart city gdy by EA miala tyle zapału... ciekawe czy wezmą się poważnie za Bad Company :) EA mogla by sie duzo nauczyc od twórców PR [ nie pamietam jeszcze nazwy ich, nie bijcie :cry: :lol: ] wyobrażcie sobie mapki a'la wielkosc Al Basraha i mozliwosc zniszczenia wszytkiego w 90 % ... ciekawe jaki komp to udźwignie

nie mowcie ze odkopalem temat bo zawsze na ten temacik warto podyskutowac ;)


EDIT: JaraS sam chcialem aby na wielu mapach mogly by brac 3 armie udział jaka wojna by byla :D ... ale jaki server musial by byc ? 32x3=96 ale by bylo spoko tylko lagi by sie znalazly ...:(

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Ostatnio edytowano 14 maja 2007, 10:04 przez Blizzard_, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2007, 03:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2005, 22:48
Posty: 203
odkopałeś temat po 5 dniach od ost. posta w dodatku na mało ruchliwym forum 8)
a zeby nie bylo ze nie na temat to im wiecej zajmuje PR tym lepiej =wiecej dodatków :)

a tak wogóle przyszła mi kiedyś mysl jak by to wygladalo w praktyce gdyby na 1 mapie byly 3 strony konfliktu :P ,ale pewnie niemozliwe na silniku bf2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2007, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Większość rzeczy w bf2 jest hardcoded w związku z czym nie można go wykorzystać jako dobrej podstawy do różnorakich modów. Dlatego chylę czoła przed twórcami PR za to co zrobili z podstawką :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 17:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ciekawe jakie wymagania bedzie miala 0.7 bo patrząc na tą początki tej mapy wyglada swietnie !!!! a czasem jak rosnie radosc to rosną koszty...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 09:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
mil3k napisał(a):
To minie też od dawna zastanawiało... bo jestem z zawodu automatykiem, dlaczego nie zrobiono jeszcze sterowanej wieżyczki z półcalówką ??



$towarzysz$ napisał(a):
super, kto grał/gra w AA ten wie co ten system potrafi, przydały by się też Javeliny

Javelin już jest gotowy, ale zrezygnowali z niego, bo okazał się za silny i zbyt łatwy w użyciu. Javeliny są grosze on naprowadzanych rakiet powietrze-ziemia... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2007, 10:25 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Javelin w bf2

http://www.youtube.com/watch?v=AfacQyDaK2w


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL