Teraz jest 20 lis 2024, 20:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2003, 12:46 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
HeLmUt napisał(a):
Wozu - Co do transportowania to mozna to zrobić...popatrz na mod Action battlefield tam jest kubelwagen podczepiony do Hanomag-a[...]
2. trzeba zrobic by działo po odczepieniu juz nie mogło sie samodzielnie ruszać (no bo co to za sens miec 88-tke szybką i zwinna niczym jeep)


Widzialem ten mod i tamte zabawki, ale sposob polaczenia polgasienicowca i Kubelwagena nie jest realizowany w sposob wlasciwy, oglednie mowiac. To znaczy, gdy Hanomag zakrecal na drodze, to Kubelwagen traktowany byl wtedy jako jego tylek i tarl kolami w bok prawy lub lewy. Nie wygladalo to jak przyczepka, a jak "doczepka".

HeLmUt napisał(a):
ciekawie by to wyglądało...taka kolumna ciezarówek Opel blitz oraz czołgów a z góry są atakowane przez typhoony ..zwłaszcza na nowej mapce Bogage..z drzewami i zywopłotami...


Bardzo ciekawie by to wygladalo, zwlaszcza, ze juz opisywalem tu jeden przypadek nalotu Typhoonow i zmasakrowaniu calej kolumny pancernej w 1944r..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2003, 12:50 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Ta niemcy kamuflowali swoje pojazdy w krzaki itp. a jak nadlatywały samoloty aliantów to zatrzymywali sie...a to co bardziej mobilne oraz cenniejsze to chowało sie w krzakach

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2003, 13:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
HeLmUt napisał(a):
Ta niemcy kamuflowali swoje pojazdy w krzaki itp. a jak nadlatywały samoloty aliantów to zatrzymywali sie...a to co bardziej mobilne oraz cenniejsze to chowało sie w krzakach


Pod koniec wojny niemieckie czołgi wogole nie jeździły a były wkopywane w ziemię jako wparcie linii obrony.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2003, 20:32 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Po paru rundach tu i ówdzie na Wake podtrzymuję wniosek o AA: do niczego sie nie nadaje. Samoloty przeciwnika bezkarnie zawracają i rozwalają celowniczego 40 mm AA, który im generalnie może nagwizdać, bo trafić trzeba kilka (naście?) razy, a genialny - kompletnie pozbawiony związku z rzeczywistością - pomysł dzielenia powolnych strzałów na 4-pociskowe serie uniemożliwia to praktycznie, bo amunicja zwykła kończyć się wtedy, kiedy się człowiek wstrzela. Nie wiem jak to działa przy niemieckim Flaku (a podejrzewam, że lepiej).

Samoloty (przynajmniej na Wake) są praktycznie bezkarne. Więcej się rozbija od nieostrożnych manewrów niż od ognia AA.

Mam nadzieję, że Omni czyta jeszcze ten wątek i poradzi coś na:
1. Szybkostrzelność (Bofors miał praktycznej szybkostrzelności prawie trzy strzały na SEKUNDĘ - teraz jest maks. 1,5 na sekundę)
2. Liczba amunicji - dlaczego jest ograniczona na 4-strzałowe serie, skoro łódki nabojowe były dostarczane do zamka na bieżąco?
3. Zabijanie strzelca, kiedy strzeli się lufą w worki z piaskiem wokół AA

Dziękuję za uwagę.

BTW - Okota, serwer FS okropnie lagował dziś rano przy 4 graczach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 00:27 
Offline

Dołączył(a): 9 sty 2003, 23:04
Posty: 30
czytam, czytam :) Póki co toczymy spór na temat szybkotrzelności AA, ale powinno być lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 06:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
IMO AA w 1.4 i 1.45 jest jusz potwornie silne - samoloty giną od niego jak muchy. Jeżeli by je jeszcze wzmocnić to latanie straciło by sens, a na mapach nie walczylibyśmy o flagi tylko o stanowiska AA. Czyli nie słaba szybkostrzelność AA jest kłopotem, tylko wasz brak doświadczenia w jego obsłudze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 09:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
_XENA_ napisał(a):
IMO AA w 1.4 i 1.45 jest jusz potwornie silne - samoloty giną od niego jak muchy. Jeżeli by je jeszcze wzmocnić to latanie straciło by sens, a na mapach nie walczylibyśmy o flagi tylko o stanowiska AA. Czyli nie słaba szybkostrzelność AA jest kłopotem, tylko wasz brak doświadczenia w jego obsłudze.


Nic nie stoi na przeszkodzia aby przeciętny lotnik miał stosunek K/D 1:1. Mnie osobiście irytuje granie na mapach gdzie lotnictwo ma taką przewagę, że w praktyce nie można przejechać z jednej bazy do drugiej.

Moim zdaniem stanowisko AA powinno być na tyle silne, że jeśli jest umieszczone, to jeśli ktoś w nim siedzi, to powinien móc powstrzymywać samoloty przed atakami. W 1.4 i 1.45 to się udaje i AA zabezpieczna pozycje przed nalotami. W FH nie udało mi się jeszcza ani razu zestrzelić samolotu z AA, z czym w BF nie mam wielkiego problemu.

Bardzo fajny był pomysł aby ograniczyć ilość bomb w samolotach myśliwskich - niech walczą z innymi samolotami a nie rozbijają kolumny pancerne. Ja bym w ogóle poszedł w kierunku samolotów stricte myśliwskich - bez bomb - niech będą szybsze i zwrotniejsze i służą do zwalczania samolotów szturmowych i bombowych. Może wtedy pojawią się lotnicy specjalizujący się w walkach powietrznych, a nie bombardowaniu celów naziemnych. Zresztą chyba samoloty myśliwskie nie startowały załadowane bombami, jeśli ich celem była walka powietrzna. Kuriozum jest np. w oryginalnym BF - kiedy w bitwie o anglię, spitfaery bombardują niemieckie lotnictwo...

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 09:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
_XENA_ napisał(a):
IMO AA w 1.4 i 1.45 jest jusz potwornie silne - samoloty giną od niego jak muchy. Jeżeli by je jeszcze wzmocnić to latanie straciło by sens, a na mapach nie walczylibyśmy o flagi tylko o stanowiska AA. Czyli nie słaba szybkostrzelność AA jest kłopotem, tylko wasz brak doświadczenia w jego obsłudze.


no nie mow Xena ze z tego 4 strzelnego AA udal ci sie cos zesztrzelic :twisted:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
XENA -> Co do tych AA w patchu 1.45 dalo sie przyzwyczaic. Faktem jest to, ze sa bardzo silne lub samoloty sa slabe. W nastepnym patchu moze sie to zmienic. Mimo to, ze AA staly sie gora, wielu pilotow daje sobie z nimi rade. Na przyklad na samym poczatku piloci rozwalaja AA, bombardujac je. Dopiero potem zaczynaja niszczyc samoloty i gosci czekajacych na nie. Moze w nastepnym patchu, AA beda podobne do tych z FH pod wzgledem ammo (cztero pociskowe). 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 20:27 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
_XENA_ napisał(a):
IMO AA w 1.4 i 1.45 jest jusz potwornie silne - samoloty giną od niego jak muchy. Jeżeli by je jeszcze wzmocnić to latanie straciło by sens, a na mapach nie walczylibyśmy o flagi tylko o stanowiska AA.

Zgadzam się, że w 1.45 AA jest silne, ale dobrzy piloci potrafią sobie z tym radzić. Tymczasem w FH piechota jest kompletnie bezradna wobec samolotów - czy posiada AA czy nie.

_XENA_ napisał(a):
Czyli nie słaba szybkostrzelność AA jest kłopotem, tylko wasz brak doświadczenia w jego obsłudze.

Nie wiem jakie Ty masz doświadczenia, ale moje są bardzo złe. Samolot zestrzelić da się właściwie wtedy, kiedy leci na stanowisko AA - a jest bardzo ryzykowen, bo wystarczy, że pilot opuści nos i strzeli z kaemów... Trafienie w przelatujący obok jest bardzo, bardzo trudne - w dodatku występuje problem kończącej się amunicji, który uniemożliwia wstrzelanie się. Zestrzelenie czegokolwiek wymaga skilla niedostępnego dla 99% graczy - a nawet jak już człowiek trafi, to tak się umorduje, że to już żadna przyjemność nie jest.

Jest jeszcze jeden problem - mała szybkostrzelność i 4-pociskowe serie są olbrzymim problemem przy lagu. Lag to drugie imię tego moda, skoki i zwolnienia zdarzają się bardzo często - zwłaszcza podczas przelotu samolotów. Jak w takich warunkach trafić w cokolwiek w powietrzu i mieć z tego fun? Ja nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
Ja podczas testowania FH wychwyciłem bug który ułatwia wykrywanie czołgów przez rosyjski samolot na Orelu (moge się mylić co do mapy)
Obrazek

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 21:47 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Czy wogóle da się zatopić pancernik :!: Na Middway tłukliśmy w niego samolotami i z defguna i nic przez 10 minut :!: co jest grane :?:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
kamikaze_boski_wiatr napisał(a):
Czy wogóle da się zatopić pancernik :!: Na Middway tłukliśmy w niego samolotami i z defguna i nic przez 10 minut :!: co jest grane :?:


hehe, pewnie troche go ulepszyli :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2003, 23:26 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Co do alianckich AA, to powinni wprowadzic dwudziestomilimetrowe Oerlikony i bylby spokoj. Poniewaz nie jestem ekspertem w sprawie alianckich AA, wiec napisze tyle, ile udalo mi sie znalezc o tym dzialku. Kaliber: 20mm, montowany pojedynczo badz podwojnie, prowadzono badania takze nad potrojnie sprzezonymi Oerlikonami. Magazynki bebnowe o zapasie 60 sztuk amunicji kazdy, szybkostrzelnosc: (jak dla BFa ;) ) 450 strzalow/minute. Dodam tylko, ze 40mm Bofors oddawal ok. 140 strzalow/minute.

A tu stronka skad bralem informacje. Nie jest raczej przeszkoda, ze dotycza systemow AA na okretach, gdyz dokladnie te same Boforsy i Oerlikony ustawiono na ladzie, roznica mogla dotyczcy tylko wygladu oslon pancernych.

20mm Oerlikon
40mm Bofors

BTW. Sa tam odglosy wystrzalow... wiec juz czesc roboty projektantow modeli macie z glowy Omni! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2003, 19:57 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Przyszedł mi do głowy świetny pomysł, jednak nie wiem czy BF pozwoli na coś takiego - chodzi o to, żeby pilotom samolotów po wystartowaniu maszyną odbierało posiadaną broń, a dawało tylko pistolet. Skończyłyby się rajdy na flagi i desanty nie mające kompletnie nic wspólnego z rzeczywistością. Bo teraz nagminni są kolesie, którzy latają z 98k i pancerfaustem albo MG42.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL