Teraz jest 30 lis 2024, 04:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
a propos czołgu. W Euro Forces jest Leopard 2A6. Polska ma Leopardy 2A4. Nie mam w tym zakresie wiedzy, ale domyślam się, że z zewnątrz nie różnią się prawie niczym, może jakimś czujnikiem oświetlenia laserem albo jakąś kratką od klimatyzacji (w A6 jest klima w A4 nie ma), albo innym szczegółem.

Więc można w zasadzie powiedzieć, że czołg już prawie mamy... :wink:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
http://www.serwis-militarny.net/uzbr/mi24.php To mamy w Poe2 i dodatku sf,moznaby jakos przerobic albo nie wiem,od nowa zrobic.
Samolotów wydaje mi sie nie będzie ?Transportery to nie wiem hmm,bmp albo rosomaka ? :wink:
Leopard tez by sie chyba nadał.

Zreszta niech twórcy to uzgodnią


:wink:
Aha czyli moznaby zaporzyczyc modele ? W dodatku sf jest jeden transporter bmp1 jesli sie nie myle.W dodatku heli jak jzu pisalem tez jest.Hummera tez nie problem zrobic(inne malowanie ?)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 13:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Leopard 2A6
Leopard 2A6

Leopard 2A4
Leopard 2A4

Roznia sie troche, jak widac budowa dziala... niestety.


Ostatnio edytowano 10 cze 2007, 14:04 przez Tig3R, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
MATiASSek napisał(a):
To mamy w Poe2 i

poe2 nigdy ci nie da swoich modeli. Co innego przeteksturowanie modeli z dodatków EA. :mrgreen:
Tig3R napisał(a):
Roznia sie troche, jak widac budowa dziala... niestety.
No niestety. Ale prawda jest taka, że narazie mieżymy nisko. Nie chcemy polskiego czołgu (to samo tyczy się helikoptera szturmowego).

Przydałby się za to Rosomak... APC to APC. Nawet na najprostszych misjach z rebeliantami przydałby się KTO...

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 14:09 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Kwestia przerobienia wieży. I działo leo 2a6 ma dłuższe w 2a4 jest l44 a w 2a6 l55. Zawsze się można skumać się też z ekipą Poe 2 bo tam może kiedyś będzie polska frakcja.... A trochę użytecznego sprzętu wymodelowanego mają (Sokół, mi-24, bewupy).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Ustalmy coś ok?
sroczka: przerobisz tę wieżę?! NIE Wiec nie pouczaj innych. Poza tym modyfikowanie modeli EA jest niezgodne z EULA. Możesz je co najwyżesz przeteksturować. A w BF2:EF jest 2A6. Sprawa jasna, ok?

Druga sprawa do PoE2. PoE2 Oni nigdy nie oddadzą swojego modelu. Chyba, że im zapłacisz. Poza tym są strasznie "obrażeni" na Project Reality. "przecież nasz mod jest ładniejszy, to dlaczego nikt w niego nie gra? A to głupie PR...". Developerzy PR'a nie raz próbowali nawiązać współpracę z PoE2. PoE2 nie chce nawet o tym słyszeć. :stupid:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 14:58 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Retexturnig modeli z bf2 jest bardzo popularny i istnieje parę dobrych tutoriali co do tego. Wiem bo sam w tym trochę siedziałem.

#1 ustalić team który podejmie się projektu
#2 stworzyć odpowiednie podforum na którym będzie toczyła się dalsza wymiana zdań ( ofc ludzie z poza teamu będą mogli umieszczać propozycje)
#3 wypisać listę rzeczy które trzeba będzie zrobić
#4 powoli lecz systematycznie robić te rzeczy

Uncle do Ciebie należy pierwsze zadanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Mozna zrobic małe forum http://www.fora.pl/ 2 minuty i po klopocie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 15:38 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Z tym nie ma problemu bo będzie ono najprawdopodobniej na stronie raelitymod.com/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ktorym programem najlepiej jest robic mapy do bf2 ? :roll: bf2 editor pewnie wchodzi w gre,ale jest moze cos jeszcze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 19:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Hmm ja bym jak mowilem mogl zajac sie przeteksturowaniem modeli graczy, nie jest to cholernie trudne ale przydala by sie jednak jeszcze pomoc (do teksturowania jest kazdy kit z osobna 3p, podstawowy model gracza wersje heavy i light 1p i 3p) 1p (firsth person) 3p (third person)... wiec roboty troche jest, btw przydalby mi sie pelny schemat polskiego cammo, nie na zdjeciach z zolniezami tylko taki jakby wycinek materialu kwadratowy najlepiej pelny a nie kawalek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Tig3R napisał(a):
Vilasem? Blech. Jak dla mnie to on srednie addony robil do ofp, nie wiem jak w armie.

E tam, idze, idze. :wink:
Obrazek
http://www.armedassault.info/pics/news/armarpd.jpg
http://www.armedassault.info/pics/news/armamg34.jpg
A tutaj dzieła niejakiego Yaćka:
http://img139.imageshack.us/my.php?image=image1di5.jpg
http://img523.imageshack.us/my.php?image=sforwm7.jpg

Może OFP/ArmA są poprostu łatwiejsze w edycji? :)

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 21:08 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Ja jeszcze oprócz mapperem moge być rzecznikiem prasowym :D

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
niezle te modele z ArmA :!: szczegolnie grupka żołnierzy! jakby takie jednostki znalazły się w PR to by było słodziutko... ale czy mi sie zdaje tylko czy jednak ogólnie żołnierze wyglądają lepiej w ArmA ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 cze 2007, 21:23 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
co do kamuflażu narazie znalazłem tylko leśną w interesującym cię formacie i takie troche małe:
http://www.miwo-military.com/materialy/wz93_pantera.jpg
Pantera pustynna:
http://www.henrikc.dk/camouflage/details.asp?autono=117
Gromu PL003:
http://www.camocorp.co.za/pl003p.JPG
Jeszcze poszukam troche.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL