Meewosh47 napisał(a):
Ok mniej więcej już wiem jak to pomalować. Pozostaje jeszcze kwestia ukształtowania terenu, sprzętu oraz samej rozgrywki. Od tych rzeczy zależy czy mapa będzie grywalna.
Mapa będzie miała wielkość 1024x2 czyli całkiem sporo jak na BF2. I tu właśnie pojawia się problem - transport. Chciałbym zrobić mapę na której transport piechoty będzie ważniejszy od ciężkiego sprzętu naziemnego ( choć ten też będzie przydatny w kilku miejscach ). Aby to osiągnąć należy użyć lotnictwa, o którym na razie cicho lecz czy później będzie ono potrzebne.
I tu mamy 3 wyjścia:
#1 tymczasowo umieszczam helki innych nacji na mapie a potem zastępujemy je naszymi reskinami lub nowymi modelami
#2 zmieniamy całe założenie mapy
#3 robimy inna mapę ( a na inna to na razie pomysłu nie mam)
proponowałbym wyważenie roli ciężkiego sprzętu i śmigłowców coś jak na Operation Ghost Trian. Zależy jakim arsenałem będą dysponować przeciwnicy, heli jest w PR o wiele podatniejsze na ostrzał niż w BF2 co znacznie utrudnia korzystanie z lotnictwa