Teraz jest 30 lis 2024, 06:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 14:12 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Kolejny update.

Obrazek

Zaimplementowałem heightmapę i dostosowałem ją do potrzeb PR. Teraz wysokość gór jest w sam raz ( patrz budynek jako odniesienie ).

PS. To dopiero początek więc tekstury są na razie mało szczegółowe. ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Dobra, po całym dniu roboty mogę stwierdzić, że mapka górska nie dość że wymagająca od cholery roboty i kombinowania będzie gorsza od mapy pustynnej/miejskiej. Na dodatek wykorzystanie pojazdów, które zamierzamy dorzucić do moda byłoby bardzo dziwne.

Mapping już sobie przypomniałem na tyle, że mogę mieć działającą wersję mapy bez obiektów w 1h, dlatego też zmiana założenia nie będzie się wiązać z jakimiś długimi opóźnieniami.

I tu pojawia się pytanie - jaką mapkę mam zrobić? Czekam na propozycje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 22:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Meewosh47 napisał(a):
Mapkę miejską robi się o wiele łatwiej niż górską więc jeżeli ktoś ma czas i chęci to próbować!

ja chetnie bym probowal cos zrobic,ale nie wiem czym to robic(BF2 edytor?) oraz jak to sie robi :? najbardziej przeszkadzają egzaminy w czyms takim.

Meewosh47 ja jestem za tym abys zrobil cos miejskiego bo wg mnie takie mapki są swietne. duuzo okien,duzo domków i domów większych,duzo malych ulic,mało pojazdów i duuzo szukania składów amunicii rebeliantów,ale zdaje sobie sprawe z tego ze to tylko moja opinia :wink:

PS
swietnie wygladają te najwyższe góry ! takiej mapki to chyba jeszcze nie bylo,ciekawi mnie tylko czy stamtąd nie bedą np spadac zolnierze albo wogole nie wejdą. sama mapka zapowiada sie swietnie,szkoda ze w tamtym klimacie nie ma lasow gęstych tylko skały skały skały..... :omg:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 22:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ja jestem za taka mapką:

Wzgórze (tylko jedno długie).
ciasna wiosna na wzgórzu - duża. wąskie uliczki piach brud. niska afgańska zabudowa. na dole wzgorza plaskie pola maku i jedna autostrada rownolegla do wzgorza. na niej gdzieś dalej spawn Polaków. tylko hummery. i piechota. Polacy muszą wejsć do wioski, oczyscic ja ze skladow amunicji pochowanych po wiosce. wioska idzie caly czas pod gore. na samej gorze (ale nie wzgorza, tam sie nie da wejsc) jakies bunkry moze, stanowiska mozdzierzy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

na obrazku wioska jest mala, a ma byc duza. :D
Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Proponuję obejrzenie filmów Tank i 9 kompania. Oba dzieją się w Afganistanie. z tego co pamiętam z różnych filmów przyrodniczych to Afganistan (co za męskie genitalia wymyśliły skrót A-stan) jest wyżyną porozdzieraną kanionami. W obu filmach widać tego typu krajobraz.

bdw. Dzisiaj pomyslalem, że niema na żadnej mapie jaskiń. Czy orientuje się ktoś czy silnik BFa jest w stanie obsłużyć jaskinie... mam na myśli takie ciągni jaskiń, gdzie możnaby chować sklady ammo. Tryb Insurgents i misja poszukiwanie skladów ammo.
Za tą opcją przemawia: 1. by laby to pierwsza mapa tego typu. 2. W realu właśnie tego typu misje są.

Och i jeszcze mi wpadł pomysł... ale to chyba na jakiś tryb... mapa z polami minowymi, które muszą zostać oczyszczone. Nasi bronią inżynierów a muslimy atakują na maxa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, 01:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
mil3k napisał(a):
Proponuję obejrzenie filmów Tank i 9 kompania. Oba dzieją się w Afganistanie. z tego co pamiętam z różnych filmów przyrodniczych to Afganistan (co za męskie genitalia wymyśliły skrót A-stan) jest wyżyną porozdzieraną kanionami. W obu filmach widać tego typu krajobraz.

bdw. Dzisiaj pomyslalem, że niema na żadnej mapie jaskiń. Czy orientuje się ktoś czy silnik BFa jest w stanie obsłużyć jaskinie... mam na myśli takie ciągni jaskiń, gdzie możnaby chować sklady ammo. Tryb Insurgents i misja poszukiwanie skladów ammo.
Za tą opcją przemawia: 1. by laby to pierwsza mapa tego typu. 2. W realu właśnie tego typu misje są.

Och i jeszcze mi wpadł pomysł... ale to chyba na jakiś tryb... mapa z polami minowymi, które muszą zostać oczyszczone. Nasi bronią inżynierów a muslimy atakują na maxa.


tak jak na 9 Kompanii możne by było zrobić tryb (choć nie wiem czy takiego nie ma już w PR) z eskortą konwoju, my chronimy, Taliby rozwalają, kaniony i górzysty teren idealnie by się do tego nadawały :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, 08:50 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Dzięki za pomysł i rysunek Uncle. Taką własnie mapę zacznę dziś robić. Jeżeli mają być tylko hummery i piechota to zobaczę jak się sprawdzi mapa 512x2.

mil3k niestety edytor oraz każdy inny program do heightmap nie potrafi stworzyć jaskiń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, 09:12 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Ale jaskinie moze by sie daly wymodelować ;)

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, 09:24 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Na pewno by się dały wymodelować, ale zostaje jeszcze kwestia umieszczenia na nich tekstur tak aby pasowały do reszty mapy oraz samej lokalizacji. Na początek lepiej nie kombinować :]

EDIT: Mniej więcej tak będzie wyglądał masyw górski. To nie jest shot z gry tylko z programu generującego powierzchnię.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2007, 13:31 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Aktualnie mam intensywne treningi do lana więc w ten tydzień najprawdopodobniej postępów nie będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2007, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
W Afganistanie raczej standardem bylo, jest i bedzie patrolowanie gorskich drog. Jesli w gre maja wchodzic pojazdy. Wiec moze droga poprzez gory. Flagi glownie na drodze plus, w zaleznosci od wielkosci mapy jeden, dwa lub trzy obozy partyzantow gdzies z boku. Moze jakas jaskinia (da sie zrobic?). Nasi maja po prostu oczyscic droge z partyzantow. Jada w konwoju a taliby bronia drogi, a raczej szykuja zasadzki na naszych. Jesli nasi musza ruszyc sie gdzies w bok to tylko na piechote, ze wsparciem lotnictwa. Bo pojazdy nie maja juz na to miejsca. Koniecznosc zdobywania takich polozonych z boku obozow zrownowazylaby rozgrywke bo taliby sprzetu nie maja a nasi musieliby dobierac sie do nich na piechote. Taki luzny pomysl do rozwiniecia.

edit:
Widzie ze pomysly na jaskinie i konwoj juz byly. Nie doczytalem do konca :oops:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2007, 07:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
W jakimś tam modzi była jaskinia moze nie wygladała ona jakos genialnie ale była. (to byl ten mod z wietnamem czy czyms takim)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2007, 12:28 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
wymodelowana jako obiekt, akurat zrobienie takiego obiektu nie byłoby skomplikowane, więc pewnie później coś takiego powstanie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2007, 18:40 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
To byl point of existance, juz dawalem pomysl zeby wymodelowac jaskinie, problem jest w tym zeby tekstury dopasowac.

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2007, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Jaskinie to akurat sa w Eve of Destruction ale fatalnie wygladaja...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL