Teraz jest 1 gru 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
nikt narazie :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
lubie tak szybko zmieniać zdanie! Mamy nowego grafika 3D w teamie. Powitajcie Max'a PL! Najpierw zajmie się Rosomakiem. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 10:38 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
siemka

Oto co wymodelowałem na podstawie fotek (nie było ich wiele akurat tego modelu) jest to wersja BETA oczywiście brak w niej tekstur ponieważ siatka może ulec zmianie. Sami skomentujcie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Słodkie :wink:

Ewentualne tekstury będą pustynne czy zielone?

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 11:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
model widoczny na screenach ma 2700 polygonów. Właśnie zrobiłem z maxem research i wiemy już, że może mieć nawet do 8000, więc spodziewajcie się, że nasz Rosomak będzie jeszcze dużo ładniejszy. :D


co do teksury:
będzie mniej więcej taki:
:arrow: http://www.wp.mil.pl/galeria/859/zdjecie_859_10643.jpg

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
:D No szkoda ze beryl nie moze miec tyle polygonow... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 11:19 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Mniam :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 12:20 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
THE NATURAT napisał(a):
Słodkie :wink:

Ewentualne tekstury będą pustynne czy zielone?


Ja przygotuję tekstury pustynne i zielone, materiały zdjęciowe już mam, czekam jeszcze na kilka zdjęć prosto z afganistanu po doczepieniu dodatkowego pancerza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 12:41 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
yhh... a moj beryl ma 8000 :(

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 13:32 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak sobie pomyślałem że na końcu warto zrobić wersję UN (białą)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Killerek_pl napisał(a):
yhh... a moj beryl ma 8000 :(

wiem ze ma ale miec nie moze :D a szkoda :?, a co do wersji UN rosomaka hmm... niby moznaby ale chyab nie robimy UN :wink: narazie chce zobaczyc polskie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 cze 2007, 20:53 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wyspa napisał(a):
Killerek_pl napisał(a):
yhh... a moj beryl ma 8000 :(

wiem ze ma ale miec nie moze :D a szkoda :?, a co do wersji UN rosomaka hmm... niby moznaby ale chyab nie robimy UN :wink: narazie chce zobaczyc polskie :D


UN to plan drugorzędny, pierwszorzędnie oczywiście wersja malowania w Afganistanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2007, 11:23 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
lekko po liftingu :) model teraz zawiera 4400 poly dojdzie może jeszcze około 100 - 200.

Obrazek

Obrazek

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2007, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Z takim zapasem, to ja bym mu jeszcze w koła wsadził pare ścian :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2007, 22:12 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Teksturowanie Rosomaka: work in progress

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL