Lailonn napisał(a):
Tak tylko skoro przyznales, ze to najwiekszy cios dla RPG to jakim cudem mogles dac tak wysokie noty? Nudne RPG nie ma prawa podskoczyc ponad 6/10 ale to juz OT

w recenzji było napisane, że gra okazuje się nudna po kilkudziesieciu godzinach grania dopiero. Stąd ocena. I stąd jechanie po pierwszym dodatku, który nic nie zrobił z tą nudą wyniesioną z podstawki.
Cytuj:
Nie wiem ale game-monitor wykrywa niemalze tyle samo graczy ET co Bf1942. Nie wmowisz mi, ze graloby tyle samo osob w ET gdyby nie bylo darmowe ;]
niemalże tyle graczy ile BF1942+BFV - tyle że trochę więcej. ET było darmowe i absolutnie pozbawione jakiegokolwiek wsparcia marketingowego - w Polsce to nie robi różnicy, bo tu się gier nie reklamuje (widziałem ze 3 reklamy gier EA w TV przez ostatni rok), ale na Zachodzie to jest życie albo śmierć dla gry
Cytuj:
Quake jest tak popularny jak Roman Giertych. Wszyscy znaja ale malo kto sie przyznaje do sympatii...
i pewnie dlatego w Q3A gra teraz więcej ludzi niż w dwa pierwsze BFy i w ET?
Cytuj:
Nie bo nikt tu nie zarzuca QW, ze nie ogarnia gameplaya a jedynie, ze sa spierniczone hitboxy i fizyka.
ja zarzucam, tym co krytykują hitboxy i fizykę, że nie ogarniają gameplaya, bo jakimś cudem są na serwerach tacy, co trafiają gdzie chcą i jeżdżą jak chcą...
supelek napisał(a):
Co to jest hit? Liczba sprzedanych kopii
Tylko i wyłącznie - i hit wcale nie musi być dobrą grą. Ścieżki przecierają zwykle gry niekoniecznie szeroko znane i poważane. I w tym polu mi kolego nie podskoczysz, bo zajmuję się tym zawodowo, a ty masz raczej dość blade pojęcie o temacie, skoro uważasz, że Civilization należy się po wieczne czasy rewerencja za "pomysł", bo jedynym pomysłem Sida Meiera było przeniesienie na komputery pewnej gry planszowej (tak samo jak z Pirates! i Railroad Tycoon) - no, chyba że chodziło ci właśnie o "ten" pomysł, a nie pomysł na samą grę - ale wątpię
Cytuj:
W 2002 roku 1942 miał jeden z najlepszych engine chyba pośród ówczesnych gier
a teraz ETQW ma lepszy engine nie tylko od BFa, ale w zasadzie też wszystkiego innego, bo UT3 jeszcze nie ma, a nic innego silnikowi z id Software nie podskoczy aktualnie.
Cytuj:
o zaletach jakie już ze sobą sama rozgrywka przyniosła chyba jako gracz BF wiesz
no wiem, DICE zrobiło pełną grę (a potem trzy takie same) z jednej mapy do multi w Codename Eagle. I od pięciu lat tłucze ten sam schemat (dodali tylko squady podobne do tych z ET i comma w BF2). Pomysł na mapy objective-based z RtCW (i ET) jest o niebo lepszy moim zdaniem niż BFowy conquest.
MaZZeo napisał(a):
Beta BF2142 robiona przez pare miesięcy przez EA (czyli partaczy) działała lepiej i sprawiała lepsze wrażenie, niz beta QW robiona przez 2 lata przez jakże "wielkich" Splash Damage.
BF2142 w swej obecnej formie nie daje rady w porównaniu z betą ETQW więc o co chodzi? czołg wybucha gdy wjedzie w teren? jednak z dużo grania w BF, gdzie czołg wjeżdżał na znak drogowy i doznawał uszkodzeń - w ETQW nawet jak walniesz w drzewo to nic się nie stanie. Model jazdy jest na razie za czuły a wozy GDF mają za małą masę - ale to jest kwestia przestawienia kilku zmiennych. W BFie nawet oddzielnych hitboxów na każde z kół się nie da zrobić, nie mówiąc już o niszczeniu i budowaniu jakichkolwiek struktur czy też w miarę sensownej i realistycznej animacji niszczenia sprzętu - fizyka w ETQW wyprzedza tą z BFa o przynajmniej dwa lata.
Poza tym jak ktoś już wspomniał - pojazdy to tylko dodatek, zwłaszcza na Sewer. Osobiście używam ich wyłącznie do transportu - ktoś kto ciągle tam siedzi w pojeździe to z pewnością przybysz od strony BFa. Ba, spotkałem się z takimi, co robili sprzętem wjazd pod bazy lub na spawny w BFowym stylu - widać, że władał nimi odruch warunkowy a nie mózg, bo tam jest spawnshield i piechota po prostu sobie biegła na następny objective, a koleś kampił jak ten idiota i wyrywał może pół fraga na każdy spawn a po drugim ginął od granatów (jeżeli nie zginął od razu od AVT).
I na koniec "zarzut" że ETQW będzie mniej popularne od BFa - mam cholerną nadzieję, że tak będzie. Mniejsza popularność=mniej dzieciaków i buraków na serwerach. Grałem dużo w ET i inne sieciówki, ale co to chamstwo i wieśniactwo dowiedziałem się dopiero na publikach BFa. Więc lepiej żeby ETQW w tą drogę nie szło.
_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die
