Teraz jest 29 wrz 2024, 14:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 09:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Dziadu napisał(a):
JUHA napisał(a):
Skad wiesz, robiles ta gre :?:


Bo dyrektor naczelny a zarazem czołowy projektant gry, czyli Paul Locki Wedgwood podkreślił iż pojazdy w QW będą jedynie dodatkiem i że nie zdziwiłby się jakby został utworzony tryb infantry w który grałaby większość osób ...



Szczególnie MCP ;]

Po tym jak BFowcy przejdą na tą strone, to mozna sie wiele spodziewać, szczegolnei jak widzialem ustawienie Dignitasu na Sewerze ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 09:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2006, 13:21
Posty: 368
Cytuj:
maniu napisał:
(...)sa wyjatki takie buraki z battlefielda,ktore szczytuja na widok czolgow samolotow itp..(...)

Wyzwiska to argumenty osob, ktore nie maja argumentow... Dobrze, ze Ty chociaz prezentujesz "wysoki poziom"... cale szczescie, ze duzo osob z BF-a przejdzie na QW bo juz mam dosyc malolatow, dla ktorych konstruktywna rozmowa to dalekie pojecie i jedyne co potrafia to wyzywac innych od burakow nie majac przy tym zadnych argumentow.



sorry ze cie urazilem ale potraktuj to jako komplement jak ma nazwac takiego buraka pastewnego,ktory przez cala gre siedzi w czolgach mechach i innych pojazdach czekajac tylko na twoj respawn

_________________
Kiedy następnym razem będziesz się modlić do Boga, módl się, by zbawił nas od wszelkiej religii!

Creative-baned,Roocat-baned


Ostatnio edytowano 27 cze 2007, 10:46 przez maniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 10:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Widać, że pan powyżej wywodzi się z CSa i jemu podobnych ... i nie kuma, że "solą" beefów zawsze był sprzęt i współpraca owego sprzętu z piechotą (w tej kolejności).
Polecam przesiadkę na inne CoDy itp. oraz nie obrażanie graczy Battlefieldów bo skończy się to kolejnymi ostrzeżeniami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 10:22 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2005, 15:09
Posty: 148
maniu napisał(a):
Cytuj:
maniu napisał:
(...)sa wyjatki takie buraki z battlefielda,ktore szczytuja na widok czolgow samolotow itp..(...)

Wyzwiska to argumenty osob, ktore nie maja argumentow... Dobrze, ze Ty chociaz prezentujesz "wysoki poziom"... cale szczescie, ze duzo osob z BF-a przejdzie na QW bo juz mam dosyc malolatow, dla ktorych konstruktywna rozmowa to dalekie pojecie i jedyne co potrafia to wyzywac innych od burakow nie majac przy tym zadnych argumentow.



sorry ze cie urazilem ale jak ma nazwac takiego buraka pastewnego,ktory przez cala gre siedzi w czolgach mechach i innych pojazdach czekajac tylko na twoj respawn


Graczem który , wykorzystując dostępne w grze środki i sposoby stara się skuteczniej eliminować przeciwnika w celu zapewnienia swojej stronie/drużynie przewagi . :D .....będzie chyba dobrze.......ale w ETQW do bazy chyba nie robia wjazdów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 10:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2006, 11:49
Posty: 218
Lokalizacja: Chrzanów
cebulus napisał(a):
ale w ETQW do bazy chyba nie robia wjazdów


no ja sie niespodkalem.... spawnow kampic zabardzo sie nieda bo GDFy spadaja z nieba na spadochronach.... a baza?... kogo to interesuje najwazniejsze jest niedac przejac objectivow itp... lub zhackowac komputer Stroggow :D

_________________
[PRGK-42] - "Succeed Or Die Trying"
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 11:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Wszystko sie da ;]
Jest trudniej, ale da sie ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 12:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Ma ktoś jeszcze wolny klucz albo grać mu sie nie chce? Chetnie wezmę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 12:23 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
Lailonn napisał(a):
Tak tylko skoro przyznales, ze to najwiekszy cios dla RPG to jakim cudem mogles dac tak wysokie noty? Nudne RPG nie ma prawa podskoczyc ponad 6/10 ale to juz OT :P


w recenzji było napisane, że gra okazuje się nudna po kilkudziesieciu godzinach grania dopiero. Stąd ocena. I stąd jechanie po pierwszym dodatku, który nic nie zrobił z tą nudą wyniesioną z podstawki.

Cytuj:
Nie wiem ale game-monitor wykrywa niemalze tyle samo graczy ET co Bf1942. Nie wmowisz mi, ze graloby tyle samo osob w ET gdyby nie bylo darmowe ;]


niemalże tyle graczy ile BF1942+BFV - tyle że trochę więcej. ET było darmowe i absolutnie pozbawione jakiegokolwiek wsparcia marketingowego - w Polsce to nie robi różnicy, bo tu się gier nie reklamuje (widziałem ze 3 reklamy gier EA w TV przez ostatni rok), ale na Zachodzie to jest życie albo śmierć dla gry

Cytuj:
Quake jest tak popularny jak Roman Giertych. Wszyscy znaja ale malo kto sie przyznaje do sympatii...


i pewnie dlatego w Q3A gra teraz więcej ludzi niż w dwa pierwsze BFy i w ET?

Cytuj:
Nie bo nikt tu nie zarzuca QW, ze nie ogarnia gameplaya a jedynie, ze sa spierniczone hitboxy i fizyka.


ja zarzucam, tym co krytykują hitboxy i fizykę, że nie ogarniają gameplaya, bo jakimś cudem są na serwerach tacy, co trafiają gdzie chcą i jeżdżą jak chcą...

supelek napisał(a):
Co to jest hit? Liczba sprzedanych kopii


Tylko i wyłącznie - i hit wcale nie musi być dobrą grą. Ścieżki przecierają zwykle gry niekoniecznie szeroko znane i poważane. I w tym polu mi kolego nie podskoczysz, bo zajmuję się tym zawodowo, a ty masz raczej dość blade pojęcie o temacie, skoro uważasz, że Civilization należy się po wieczne czasy rewerencja za "pomysł", bo jedynym pomysłem Sida Meiera było przeniesienie na komputery pewnej gry planszowej (tak samo jak z Pirates! i Railroad Tycoon) - no, chyba że chodziło ci właśnie o "ten" pomysł, a nie pomysł na samą grę - ale wątpię

Cytuj:
W 2002 roku 1942 miał jeden z najlepszych engine chyba pośród ówczesnych gier


a teraz ETQW ma lepszy engine nie tylko od BFa, ale w zasadzie też wszystkiego innego, bo UT3 jeszcze nie ma, a nic innego silnikowi z id Software nie podskoczy aktualnie.

Cytuj:
o zaletach jakie już ze sobą sama rozgrywka przyniosła chyba jako gracz BF wiesz


no wiem, DICE zrobiło pełną grę (a potem trzy takie same) z jednej mapy do multi w Codename Eagle. I od pięciu lat tłucze ten sam schemat (dodali tylko squady podobne do tych z ET i comma w BF2). Pomysł na mapy objective-based z RtCW (i ET) jest o niebo lepszy moim zdaniem niż BFowy conquest.

MaZZeo napisał(a):
Beta BF2142 robiona przez pare miesięcy przez EA (czyli partaczy) działała lepiej i sprawiała lepsze wrażenie, niz beta QW robiona przez 2 lata przez jakże "wielkich" Splash Damage.


BF2142 w swej obecnej formie nie daje rady w porównaniu z betą ETQW więc o co chodzi? czołg wybucha gdy wjedzie w teren? jednak z dużo grania w BF, gdzie czołg wjeżdżał na znak drogowy i doznawał uszkodzeń - w ETQW nawet jak walniesz w drzewo to nic się nie stanie. Model jazdy jest na razie za czuły a wozy GDF mają za małą masę - ale to jest kwestia przestawienia kilku zmiennych. W BFie nawet oddzielnych hitboxów na każde z kół się nie da zrobić, nie mówiąc już o niszczeniu i budowaniu jakichkolwiek struktur czy też w miarę sensownej i realistycznej animacji niszczenia sprzętu - fizyka w ETQW wyprzedza tą z BFa o przynajmniej dwa lata.

Poza tym jak ktoś już wspomniał - pojazdy to tylko dodatek, zwłaszcza na Sewer. Osobiście używam ich wyłącznie do transportu - ktoś kto ciągle tam siedzi w pojeździe to z pewnością przybysz od strony BFa. Ba, spotkałem się z takimi, co robili sprzętem wjazd pod bazy lub na spawny w BFowym stylu - widać, że władał nimi odruch warunkowy a nie mózg, bo tam jest spawnshield i piechota po prostu sobie biegła na następny objective, a koleś kampił jak ten idiota i wyrywał może pół fraga na każdy spawn a po drugim ginął od granatów (jeżeli nie zginął od razu od AVT).

I na koniec "zarzut" że ETQW będzie mniej popularne od BFa - mam cholerną nadzieję, że tak będzie. Mniejsza popularność=mniej dzieciaków i buraków na serwerach. Grałem dużo w ET i inne sieciówki, ale co to chamstwo i wieśniactwo dowiedziałem się dopiero na publikach BFa. Więc lepiej żeby ETQW w tą drogę nie szło.

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 12:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2006, 17:18
Posty: 1165
Lokalizacja: snikont :-p
Seraphim napisał(a):
a teraz ETQW ma lepszy engine nie tylko od BFa, ale w zasadzie też wszystkiego innego, bo UT3 jeszcze nie ma, a nic innego silnikowi z id Software nie podskoczy aktualnie.

Tu bym sie klocil :?
Niby jaki ma ta gra silnik? Zmodyfikowany jedynie ten z DOOMa 3 i po co czekac na UT3 jak pare gier juz korzysta z silnika Unreala.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 12:57 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
seba18 napisał(a):
Niby jaki ma ta gra silnik? Zmodyfikowany jedynie ten z DOOMa 3 i po co czekac na UT3 jak pare gier juz korzysta z silnika Unreala.


oczywiście, to jest zmienione Tech 4 z id Software, czyli aktualnie najbardziej zaawansowany engine graficzny. I nie wyszła jeszcze gra wykorzystująca Unreal Technology 3.0 (choć w tym roku kilka takich będzie). Ale to tylko takie mało ważne szczegóły, nie?

edit: Gears of War korzysta z engine UT3 - zapomniałem, bo to konsolówka :)

edit2: I R6 Vegas - ale w ogóle tego po nim nie widać, nie prezentuje się jakoś powalająco, dopiero teraz jak sprawdziłem, to się okazało, że to UT3 już jest - kiepawo trochę, bo myślałem, że daje większe możliwości

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2006, 12:55
Posty: 102
Seraphim napisał(a):

edit: Gears of War korzysta z engine UT3 - zapomniałem, bo to konsolówka :)

edit2: I R6 Vegas - ale w ogóle tego po nim nie widać, nie prezentuje się jakoś powalająco, dopiero teraz jak sprawdziłem, to się okazało, że to UT3 już jest - kiepawo trochę, bo myślałem, że daje większe możliwości


Widze że hołdujesz zasadzie "jeśli fakty przeczą teorii, to tym gorzej dla faktów"

http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... 209lg8.jpg

http://img90.imageshack.us/my.php?image ... 302op3.jpg

http://img133.imageshack.us/my.php?imag ... 303cy7.jpg

http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... 305ee4.jpg

http://img81.imageshack.us/my.php?image ... 203tk2.jpg

http://img432.imageshack.us/my.php?imag ... 936kt5.jpg

http://img432.imageshack.us/my.php?imag ... 933mi8.jpg

a teraz napisz jeszcze raz o "najlepszym silniku graficznym" , weż pod uwage, że to powyżej to jest niestety biedny port z XO - bez hq tekstur, bez fsaa, bez wide

Jesteś tak zacietrzewiony w swoim uwielbieniu dla średniej gry jaką jest na chwile obecną ET, że aż po oczach daje ..... a prawda jest taka że miało być bóg wie co, a wyszło coś co w połowie 2007 roku wygląda co najmniej mizernie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Najbardziej zaawansowany technicznie silnik to crytek i nie mow mi ze dlatego ze jeszcze go neima to jest ten w QW lepszy, bo w końcu QW tez nie wyszlo...

Tak w ogóle ten engine wcale nei jest lepszy bo co rusz sa jakeis problemy z nim.

Co do hitboxów na oddzielne koła itp itd, to chciałbym ci powiedzieć ze w BF2 są tam oddzielne hitboxy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 13:42 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
Seraphim napisał(a):
Tylko i wyłącznie - i hit wcale nie musi być dobrą grą.


Przeczysz sam sobie, skoro jak twierdzisz Civilization hitem nie był to skąd milion sprzedanych kopi pierwszej części i to w roku 1992?

Niestety hitem jest to co potrafi przetrwać tą swoistą "próbę czasu" jak właśnie Civilization czy Quake I (pomysły te same, toporne i ze zmienionym engine).

Seraphim napisał(a):
no wiem, DICE zrobiło pełną grę (a potem trzy takie same) z jednej mapy do multi w Codename Eagle. I od pięciu lat tłucze ten sam schemat (dodali tylko squady podobne do tych z ET i comma w BF2). Pomysł na mapy objective-based z RtCW (i ET) jest o niebo lepszy moim zdaniem niż BFowy conquest.


A co robi id od 11 lat? Przecież to samo na jeszcze większą skale. Gra ta sama tylko z lepiej dopieszczonym żrącym engine.

Powiem Ci jeszcze raz, ET gameplayowi do pięt nawet BFowi nie sięga. O engine jako gracz się kłócił nie będę bo tu już jest kwestia "co się komu podoba". I żeby nie było że uważam że BF jest lepszy/gorszy.

Seraphim napisał(a):
I w tym polu mi kolego nie podskoczysz, bo zajmuję się tym zawodowo, a ty masz raczej dość blade pojęcie o temacie


Wiesz co mówił niemiecki bóg czołgów generał Rommel?
"Wolę dobrego amatora niż genialnego zawodowca".

Ps.
Z taką pychą to ja bym Cię na recepcji u mamy w pensjonacie nie postawił.

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 14:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Seraphim napisał(a):
W BFie nawet oddzielnych hitboxów na każde z kół się nie da zrobić, nie mówiąc już o niszczeniu i budowaniu jakichkolwiek struktur czy też w miarę sensownej i realistycznej animacji niszczenia sprzętu - fizyka w ETQW wyprzedza tą z BFa o przynajmniej dwa lata.

Nie rozsmieszaj mnie... sciagnij sobie bete PR 0.607 jakos z (przyznam) nienajlepszego silnika BF2 udalo sie wyciagnac budowanie struktur i lepsze hitboxy... :!: :?: wiec prosze cie nie p!@#$%^ glupot, od tej pory jestes dla mnie jedna z najmniej wiarygodnych osob na tym forum. Jeszcze rozumiem gdybys nie gral w PR ale sam sie szczycisz tym ze w vanilie nie grasz bo wolisz wlaczyc PR... szkoda rozmowy :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 15:13 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2005, 15:09
Posty: 148
A bo te Strogi przesłoniły mu oczy :D .......fizyka( w rozumieniu poruszania sie pojazdami ) jest [cenzura] est Keys i nic na to nie poradzisz , można jedynie powiedzieć że to beta i wszystko może sie zmienić . Ale nie jest to rzecz która powinni zwolnić nawet w becie IMHO .
Wyjdzie demo bedziemy mogli powiesić producenta a teraz należy krzyczeć co jest złe , a za to że wskazujemy błędy wy fani ET i Kwaków winniście dozgonną wdzieczność braci battlefieldowej ot co ....gdyż dzieki temu otrzymacie produkt bliższy ideałowi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL