Teraz jest 18 lip 2025, 10:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 19:15 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2006, 16:45
Posty: 1582
Lokalizacja: wookie.pl
wiesz na mysz moze warto dac wiecej ale jak faktycznie dobrej jakosci jest , mi tam bardziej zalezy na tym zeby przyciski sprawnie dzialaly bez opoznien itd , chociaz faktycznie jest jakas sensowna granica zakupu myszki i 300 zl to przegiecie ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 19:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
Ja za mysz dałem 100 , A4 tech X-750BF i jestem bardzo zadowolony, w ogóle ta mysz ma świetne recenzje w gazetach :lol: polecam :wink:


A słyszałem coś o zmianie hitboxów w jakimś pliku, co to daje?

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 20:53 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2007, 21:27
Posty: 374
Global bana :lol:

_________________
TrzytlenekKota


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 20:54 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
M@TH3V napisał(a):
Ja za mysz dałem 100 , A4 tech X-750BF i jestem bardzo zadowolony, w ogóle ta mysz ma świetne recenzje w gazetach :lol: polecam :wink:


A słyszałem coś o zmianie hitboxów w jakimś pliku, co to daje?


Hitbox to są takie jakby "punkty obrażeń". Jak trafiasz w nogę żołnierza to zabiera określoną ilość "życia", jak w głowe to, np. żołnierz ginie od razu. Przesunięcie hitboxów daje taką możliwość, że wróg, który w Ciebie strzela musi strzelać za Tobą lub przed Tobą. Czyli utrudnia zabicie Ciebie ;). Niestety nikt Ci tu nie pomoże jak to zrobić. Uznawane to jest przez graczy jako cheat :D.

Cytuj:
Jeżeli strzelasz do przeciwnika i zabierasz mu hp tzn., że trafileś w hitbox'a - nie w model.
Hitbox'y to taka 'siatka' na modelu, która powinna byc dokładnie dopasowana jak ubranie.Gdy hitbox'y są przesunięte to możesz np. celując obok modelu go zabic.


A to cytat z forum Counter-Strike. Trochę lepiej wytłumaczone. Działa to na takiej samej zasadzie jak i w BF2. Hitboxy posiadają także pojazdy ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 15:25
Posty: 682
Lokalizacja: Drawsko
DeathName napisał(a):
jak w głowe to, np. żołnierz ginie od razu.

Zalezy jeszcze z czego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 21:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Obrazek
Tu masz przyklad hitboxa ;] Akurat z 42 jest screen, P4 :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=19454&highlight=hitboxy
Tu pisze że to nie cheat

Global bana to daje... hmm, onteresujące :D

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 22:07 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2007, 21:27
Posty: 374
Tylko że "SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation" nic z hitboxami wspólnego nie ma ;)

_________________
TrzytlenekKota


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 15:25
Posty: 682
Lokalizacja: Drawsko
Chyba cos Ci Pokor nie wyszlo - zle napisales ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2007, 10:42 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2007, 21:27
Posty: 374
Dagodness-A ma...coś wspólnego?:D

@M@TH3V-Kompensacja lagów to nie jest cheat,ale przesuwanie hitboxów już tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2007, 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 15:25
Posty: 682
Lokalizacja: Drawsko
Pokor - SettingsManager.boolSet GSUseLatencyCompensation 1 - to jest poprawne
Nie masz nic racji w tym , ze przesuwanie hitoboxow to cheat :) Mysle , iz nikt na polskiej scenie nie potrafi przesuwac hitboxow ... ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2007, 10:53 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2007, 21:27
Posty: 374
Ahh,uraziłem dumę naszej konfigowej braci wpisując złą komende 8)

Co do hitboxów-sprawienie że przeciwnik strzelając w animację naszej osoby(gracza)nie będzie trafiał to już wg.mnie JEST cheat...i nie mówię tu o zwykłej różnicy pingu-dla czepialskich :wink:

_________________
TrzytlenekKota


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2007, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 15:25
Posty: 682
Lokalizacja: Drawsko
I tak config to shit , nic nie daje :)
Kiedys uwazalem inaczej , a teraz nie zauwazam roznicy , jezeli wpiszesz sobie jakiegos " configa " bardziej raczej wplywa to na twoja psychike
Ot moja zlota mysl ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2007, 12:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2006, 14:29
Posty: 123
Lokalizacja: Łódź
Pokor napisał(a):
Co do hitboxów-sprawienie że przeciwnik strzelając w animację naszej osoby(gracza)nie będzie trafiał...
To co piszę biorę wg. swojego rozumu, więc mogę się mylić. Pokor, wydaje się, że błędnie zakładasz, iż zmiana konfiga u ciebie zmieni to jakie przesunięcia będzie miał inny gracz. Zmiana konfiga wpływa tylko na to jakie sam masz przesunięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2007, 13:09 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2007, 21:27
Posty: 374
Beneq-po pierwsze-nawet JEŚLI owe hitboxy MOŻNA jakoś przesunąć to napewno nie z poziomu .con ;)
Po drugie-zauważ że dochodzimy tutaj do pewnej sprzecznosci-jeśli przesunę SWOJE hitboxy,a pociski przeciwnika i tak będą we mnie wchodziły "normalnie" to po co wogule je przesuwać?Bo z Twojego postu wywnioskowałem że nawet jak przesunę sobie owe hitboxy to i tak przeciwnik będzie trafiał strzelając prosto w moją animacje.

_________________
TrzytlenekKota


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL