Teraz jest 27 lis 2024, 22:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2007, 00:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Alfik napisał(a):
imho piechota jest trochę za bardzo podatna na ostrzał ciężkiej artylerii.


no wiadomo, musi mieć jakieś słabe strony, choć według mnie powinna mieć opcje okopania się co znacznie zmniejszyło by straty podczas ostrzał no chyba że wróg spuści na głowę naszym wojakom napalm lub gaz trujący :P
Lubie też ciężkie śmigłowce, prowadząc je w boju kieruje się jedną zmyślną zasadą - rozpieprz!ć i spier!@#$% :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2007, 01:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2006, 14:43
Posty: 148
Lokalizacja:
no, ciężkie helikoptery mają kopa. można nimi naprawdę namieszać i zarobić mnóstwo punktów TA. znam jednak uczucie gdy twoje nowiutkie czołgi są rozciukane przez wrogie ciężkie helisy. dlatego staram się nimi nie grać.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2007, 01:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Alfik napisał(a):
no, ciężkie helikoptery mają kopa. można nimi naprawdę namieszać i zarobić mnóstwo punktów TA. znam jednak uczucie gdy twoje nowiutkie czołgi są rozciukane przez wrogie ciężkie helisy. dlatego staram się nimi nie grać.


no chyba że masz obstawę aa, grałem kiedyś z kolesiem co wiedział o co w tej grze chodzi i trzymał przy moich pancerniakach ze 4 ciężkie aa, po dwóch nieudanych atakach z powietrza przeciwnicy dali sobie spokój a spokojnie zajmowałem punkty i rozwalałem ich artylerie :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2007, 01:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wlasnie jestem po 1h gry i bardzo milo mnie gra zaskoczyla :] Plynna rozgrywka, dynamika, wymuszony teamplay ale nie "na chama". Jakos zadna ze stron nie wydala sie byc wyraznie lepsza. Jak mialem czolgi to przylatywaly heli jak mialem piechote to przyjezdzaly czolgi a jak mialem heli to albo AA albo piechota w ostatecznosci wrogie heli nastawione na heli vs heli i po dupei sie dostalo ;] Raz ja ich raz oni mnie. Tylko troche nie mozna tu mowic o taktyce bo z takim ukladem sil to NIE DA SIE nic ciekawego wypracowac. Zawsze znajdzie sie uklad wojsk, ktory zjedzie nasza armie i caly trik w szybkim reagowaniu na sklad armii wroga.

Co mnie irytuje momentami to zbyt male oddalenie. Uzywajac heli nie moge ich w spokoju ogarnac. Ilosc jednostek(typow a i ilosciowo) mogla by byc ciut wieksza. Mimo wszystko duzy pozytyw :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 10:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
kilka pytań:

1. Nie ogarniam supporta - kupuję to ciężkie działo i ono w cholere wali dymnymi pociskami a na cholere mi dymne pociski - jak to zmienić? to samo z mniejszymi działami one już cos tam walą ale jakoś tak słabo.
czy można przesunąć jakoś miejsce dostawy broni bliżej miejsca akcji i powiedzcie mi jak z np transportem piechoty przez heli ??? znaczy co podlatuję do moich i ktośinny pakuje swoją piechotę?

2. powiedzcie jak w 20 minut zrobić 240 punktów żeby największego nuka walnąć - widziałem jak gość walnął w jednej rundzie 2 mi sie udało jedną za 80 walnąć i to minutę przed końcem

3. Poszukuję kilku chetnych na jakąś normalną rozgrywkę, może jakiś spar?

Co do tego kopa... hymmm wystarczy kilku piechociaży i po heli, fajne to bo nożyce kamień papier...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 10:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
dramich_wwa napisał(a):
kilka pytań:

1. Nie ogarniam supporta - kupuję to ciężkie działo i ono w cholere wali dymnymi pociskami a na cholere mi dymne pociski - jak to zmienić? to samo z mniejszymi działami one już cos tam walą ale jakoś tak słabo.
czy można przesunąć jakoś miejsce dostawy broni bliżej miejsca akcji i powiedzcie mi jak z np transportem piechoty przez heli ??? znaczy co podlatuję do moich i ktośinny pakuje swoją piechotę?

2. powiedzcie jak w 20 minut zrobić 240 punktów żeby największego nuka walnąć - widziałem jak gość walnął w jednej rundzie 2 mi sie udało jedną za 80 walnąć i to minutę przed końcem

3. Poszukuję kilku chetnych na jakąś normalną rozgrywkę, może jakiś spar?

Co do tego kopa... hymmm wystarczy kilku piechociaży i po heli, fajne to bo nożyce kamień papier...


Ad 1. Nie uzywaj tej duzej ikony z lewej strony, bo to jest dostarczanie zaslony dymnej, tylko uzywaj tego mniejszego pomiedzy innymi (skrot bodajze "f", ikonka ma wyglad pocisku)
Zrzut oddzialow mozesz ustawic tylko tam gdzie masz zielono, nie dalej.

Ad 2. Proste, caly team sie zrrzuca na jedna osobe :) Tam gdzie masz wyniki (bodajze pod "tab") mozesz oddac komus punkciki.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 11:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Walatch napisał(a):
Ad 2. Proste, caly team sie zrrzuca na jedna osobe Tam gdzie masz wyniki (bodajze pod "tab") mozesz oddac komus punkciki.


uuu no to czas zacząć z kimś grać bo w takim wypadku stadko samotnych wilków nie ma szans z 2-3 osobami które sie komunikują.

Ciekawe czy z tym nie przesadzili bo w takim razie klanówka moze być hymm - szybka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 11:45 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
dramich_wwa napisał(a):

Ciekawe czy z tym nie przesadzili bo w takim razie klanówka moze być hymm - szybka.


racja :?

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 12:08 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Nuke nie kończy klanówki. Parę klanów w tamtej becie już się o tym przekonało po sparingu z nami :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Z checia pogram w jakims teamie bo solo to guzik mozna zdzialac.

Szkoda, ze tak malo formacji jest. Nigdzie nie znalazlem info co daje uzywanie wojsk nie ze swojej grupy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 12:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
nuke jest dobry pod warunkiem ze wiadomo jak go wykorzystać

Lailonn napisał(a):
Z checia pogram w jakims teamie bo solo to guzik mozna zdzialac.

Szkoda, ze tak malo formacji jest. Nigdzie nie znalazlem info co daje uzywanie wojsk nie ze swojej grupy?


jeżeli dobrze cie rozumeim to to samo jak normalnie ale sa drozsze :P


ps. gdize mozna was spotkać ? na jakim TSie ??:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 12:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
Że są droższe? :D Czasem się przydają, ot taki BlackHawk dla piechoty aby szybko dostarczyć jednostki na punkt kontrolny, lub do lasu ^^. Albo AA dla Pancernego, jeżeli nie możesz się doprosić o wsparcie powietrzne (co się imo często zdarza) ^^

Nuki wcale nie są takie mordercze, imo mają dosyć mały zasięg, a jeżeli został przykryty nią pkt kontrolny, to nie jest duży problem nowymi jednostkami podjechać pod grzybka już z nowymi jednostkami zanim promieniowanie zniknie ^^.


BTW. Taka ciekawostka, mapa treningowa widnieje w filtrze massgate jako mapa typu assault :F . Szkoda, że nie wykorzystali jej w becie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Co do TSa to jakby ktos daj jakis klanowy publiczny czy cos to mozna by sie spotkac jakos bo w innym wypadku szanse dosc marne ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Jak coś to zapraszam wszystkich chętnych na mój TS 195.205.41.205 pass misiek stworzę kanał, ja tam często przebywam jak wpadniecie to może mnie poduczycie tej gry bo jakoś nie wszystko ogarniam,
TS stoi czały czas ja wpadam wieczorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2007, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Noo bo partyjce we 3 gra nabiera nowego rumienca. Niestety im dluzej gram heli tym bardziej jest ono nudne. 2 pojazdy to ciut za malo :/ Ogolnie jednostek jest za malo i jesli finalna wersja wyglada dokladnie tak jak beta to obawiam sie, ze po miesiacu gra sie wszystkim znudzi.

Piechota niby potezna ale strasznie delikatna. No i pozostaje problem co zrobic gdy juz lasy spalono a domy zburzono? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL