Teraz jest 22 lis 2024, 06:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lip 2007, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Juz 20.07 wydana zostanie nowa wersja POE a w niej dodane wojska USMC, system mozdzierzy, rakiety tomahawk i cala masa map, pojazdow, uzbrojenia.

http://www.youtube.com/watch?v=IfMX8Z6uGQU
http://www.youtube.com/watch?v=JNYJv7-WJuA

Zapowiada sie swietna zabawa ;]


Ostatnio edytowano 23 lip 2007, 23:18 przez Lailonn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2006, 16:07
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
Mam nadzieje ze więcej osób przyciągnie nowa wersja :twisted:
Eee od kiedy to moździerze strzelają po linii prostej :shock:

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2007, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Mozdzierze widac beda jeszcze wymagaly troche pracy - chocby sam model bo aktualnie to mina ;P Widzialem juz w modach dorbze dzialajace mozdzierze wiec da sie to zrobic i wystarczy poczekac ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Jak sie okazuje nowa wersja to nie 1.2 a 1.7 i jest dostępna tu:

http://70.84.146.202:6969/torrents/PoE2 ... F50DBF0685


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2007, 23:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2006, 16:07
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
A można prosić listę zmian i nowości przetłumaczony na polski bo umnie z anglikiem krucho jest

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2007, 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Watpie by ktos ci tyle przetlumaczyl:

Cytuj:
NEW CONTENT
-----------

**MAPS**
- Berezan Island
- Blue Nile 2
- Crimea Beach
- Assault on Odessa
- Red Dawn
- Risen
- Olesko Castle

**VEHICLES**
- US AAVP7A1
- US AH-6 Littlebird
- US AH-1Z Super Cobra
- US M1A2 Abrams
- US F22 Raptor
- US F/A 18E/F
- UKR W3W Sokol
- UKR Su-27 Flanker A2A & Multirole variants

**HAND WEAPONS**
- GER DSR-1 Sniper Rifle
- US KaBar Knife
- UKR Mortar
- US M16A4 Assault Rifle
- US M249 SAW LMG
- US M4A1 Carbine

**STATIONARY WEAPONS**
- US M167 VADS
- GER FK20mm Flak
- AT4 Spigot ATGM

**ARMAMENT**
- XM312 Grenade Launcher
- M240D HMG
- M224 Mortar
- T89 Mortar
- BGM-109 Tomahawk Land Attack Missile

-----------------------
PLACEHOLDER BF2 CONTENT
-----------------------

**VEHICLES**
- US HMMWV
- US LAV-25
- US UH60

**HAND WEAPONS**
- US M9 Beretta
- US Predator Mk20 SRAW

**ARMAMENT**
- BGM 71E TOW

-------------
SINGLE PLAYER
-------------

**MAPS**
Risen
- Added ai navmeshing.

Blue Nile
- Added ai navmeshing.

**VEHICLES**
All land vehicles
– Added weapon ai.
- Added object ai.

All air vehicles
– Added weapon ai.
- Added object ai.

**HAND WEAPONS**
All Hand weapons (excluding mines and calymores)
– Added weapon ai.

**STATIONARY WEAPONS**
All stationary weapons
– Added weapon ai.
- Added object ai.

**SOLDIERS**
Common
- Added “aiTemplatePlugIn.setIsAntiAircraft 1” to object.ai to allow
bots to fire at air targets

-----------------------------
BUG FIXES AND BALANCE CHANGES
-----------------------------

**MAPS**
Rivne
- Flipped starting positions for 32 player loadout.
- New load music by Busy.
- New 64 player loadout.
- Fixed some floating trees.
- Adjusted surround terrain to refelct new flag changes and provide
more cover.
- Added Mortars.
- Added DSR-1 pick up kit.

Dnister River Valley
- Replaced Mi17 Hip with the Sokol W3W.
- Replaced Zu23 for Germany with Fk20.
- Increased helo spawn times on 32 player.
- Added Mortars.

Dnipro Sunrise
- Replaced Mi17 Hip with the Sokol W3W.
- Replaced Zu23 for Germany with Fk20.
- Added DOD around armor bases on 64 player version.
- Added smoke arty (32p & 64p).
- Added smoke arty (all versions).

Guardian
- Added Su27 for Ukraine to mix in with the Frogfoot.
- Added 1 Gepard to Germany for 64 version.
- Replaced Zu23 for Germany with Fk20.

Fallen
- Added DSR-1 pick up kit.
- Added MG and VSS pickup kits to UKR main (32p).
- Added new forest and river ambience.
- Adjusted waterfall sounds.

Zhytomyr
- Added Mortars.
- Added DSR-1 pick up kit.
- New 32 player layout.
- Adjusted tank spawn times on 64 player version.
- Removed Ukraine BMP on 64 player version.
- Moved around some pick up kit locations.
- Added a few new statics for cover.

Battle of Sambir
- Added smoke Arty (32p & 64p).
- Added W3W Sokol.
- Added Ger FK20.
- Added a second Gepard to German team (32p & 64p).

Carpathian Mountains
- Added smoke Arty (16p, 32p & 64p cq modes)
- Chopped down floating tree.
- Made 16p layout smaller.

First Snow
- Flattened terrian around smoke arty pieces.
- Added W3W Sokol.
- Added flak20.
- Added more statics for cover.
- Added DSR1 pick up kit.
- Added mortars.

Highway to Hell
- Flattened terrian around smoke arty pieces.
- Added flak20.
- Added more statics for cover.

Lutsk
- Added smoke Arty (16p)
- Flattened terrian around smoke arty pieces.
- Adjusted ticket bleed on 32p (each team must hold all flags to
cause bleed).
- Added Sokol W3W.
- Added flak20.
- Adjusted vehicle spawns so german spawns less armor at flags they
cap.

Orel
- Added smoke Arty (16p, 32p & 64p cq modes).

Rolling Thunder
- Flattened terrian around smoke arty pieces.
- Added flak20.

Spies Like US
- Added smoke Arty (16p, 32p & 64p cq modes).
- Fixed map name in localization file.
- German Soldiers now use the woodland skins to balance gameplay.
- New lighting/fog settings

**VEHICLES**

UKR BMP2
- No longer drifts off to the right when driven in a straight line.

GER Leopard2A6
- SABOT round count decreased to 25 (same as other MBT's).

Leopard 2A6, M1A2, T55 and T84 Oplot
- Attempted fix at the hits not registering damage bug for all
MBT's.
- Repositioned secondary muzzleflash.

GER Wolf jeep
- Driving physics altered to be more controllable.

GER DingoII
- Camera shaking rapidly at high speed has been resolved
- Added 'High speed' variant.
- Fixed gap in 1p model.
- Added new wreck/efx.

UKR Dozor
- Added 'high speed' variant.

GER GepardA2
- Fixed lighting issue on snow version of this vehicle.
- Separated AA guns and SAM missiles to 2 different weapon slots
the vehicle can now be operated similar to the UKR MTLB. When in
gun mode enemy jets will not receive a lock tone until you switch
to the AA missiles.
- Enabled weapon selection through mouse scroll wheel.
- New visual and sound effects.
- Tweaked weapon ai to allow less deviation

UKR SU25 Frogfoot
- Splash damage and radius of bombs has been reduced slightly.
- Bomb rate of fire (dropping) reduced slightly.
- Cannon damage versus air units has been reduced slightly.
- Repositioned Cannons muzzleflash.

GER EF2000 Eurofighter
- Flight physics improved.

GER Panavia Tornado
- Flight physics improved.

UKR Mi24P Hind
- Flight physics improved.
- Added lods/wreck/efx.

GER NH90 Transport
- Removed prototype marks from vehicle.

UKR MIG-25 Foxbat
- Fixed no reverse.

UKR Shilka
- Tweaked weapon ai to allow less deviation.
- Changed the target system on the guns to allow bots to fire the
weapon.
- New weapon effects.

GER Marder 1A5
- Repositioned main/secondary muzzleflash.

UKR MTLB
- Repositioned MG gun muzzleflash.

UKR SA13 Strela
- Repositioned MG gun muzzleflash.

GER Eurotiger Chopper
- Added new wreckage/efx.

GER PZH2000/UKR M1974
- Revised artillery system.

**HANDWEAPONS**

UKR SVD Sniper Rifle
- Added new model/texture.
- Modified muzzleflash efx.

GER MSG90
- Modified muzzleflash efx.

GER Fliegerfaust (Stinger Kit)
- Increased explosion/splash damage.
- Increased direct damage.
- Added correct missile mesh.
- Adde falling eject motor effects for realism purposes.

UKR SA7 (Stinger Kit)
- Increased explosion/splash damage.
- Increased direct damage.

Ammo bags
- No longer possible to resupply vehicles with Support ammo bags
(Use commander supply crates for this!).

GER G36/G36K/MG36
- Missing hit indicator on these scoped weapons has been fixed.
- Fixed Scope textures to fit 3.5x scope.

GER G36 Assault
- Decreased recoil slightly.

UKR VEPR
- Hit indicator on the red dot weapons has been changed to the colour
RED.
- Increased recoil slightly.
- Missing hit indicator has been fixed.
- Improved Scope textures.

GER M4 Benelli
- Hit indicator on the red dot weapons has been changed to the colour
RED.

GER MG3 Machine Gun
- Fixed bipod deployment animation.
- Tweaked and tightened.
- Added ammobags.

UKR VSS Vitorez
- Tweaked and tightened.
- Slight increase of damage (on par with As Val).
- Slight increase of accuracy over distance.

TACCOM Radio
- Removed (No longer used).

Binocs
- Removed the system for spotting targets, this is now purely a visual
aid device only.

GER MG36
- Fixed Scope textures to fit 3.5x scope.
- Fixed SpecularMap.
- Removed unused texture.
- Altered scope slightly.

GER G82 AMR
- Increased damage.
- Reduce velocity on projectile (distance).

UKR NTW20 AMR
- Changed bullet count from 3 to 4 per mag.
- Increased damage.

UKR GP25 Nade Launcher
- Increased blast radius on projectile.

GER AG36 Nade Launcher
- Increased blast radius on projectile.

UKR RPK74
- This is also now a pickup kit.
- Added ammo bags.

**STATIONARY WEAPONS**

UKR ZU23
- Fixed bug with HE tank rounds not killing occupant as it should.

**ARMAMENTS**

KAB250 Bomb
- Lowered splash damage and radius slightly.
- Lowered direct damage slightly.

ALL Short Range AA missiles (AIM9X/R60/IRIS-T)
- Mirrored all physics/tracking/lock times and damage.
- Decreased direct damage.

ALL Long Range AA Missiles (AMRAAM120/R27T1)
- Mirrored all physics/tracking/lock times and damage.
- Decreased direct damage.

IGLA9K38
- Increased explosion/splash damage.
- Increased direct damage.

**PLAYER KITS**

AA pickup kits
- Added rifle to the AA kits to give the player better personal
defence against other infantry.

**STATICS**

- Added kill meshes to several existing and new POE2 statics to
prevent players from being able to exploit into buildings and being
immune to enemy fire. If a player does manage to glitch into a
building they will be killed instantly.
- Added COL3 meshes to several POE2 buildings for AI purposes.
- Fixed collision issues with some city statics.

**SOUNDS**

- New Ukrainian commander voice overs.
- New/updated sounds for BMP2.
- New German artillery spotted voice overs.
- New Ukrainian artillery spotted voice overs.
- Sound adjustment to fix crackling for pp2000/G36/AK series rifles
when firing in semiautomatic mode.
- Added release/reloading sounds for bombs on EF2000 Eurofighter.
- New sounds for damages UKR aircraft.
- Added new win/lose music for both armies.
- New turret rotation sounds.
- New MG3 sounds.
- New missile motor sounds.
- New Hellfire and FFAR sounds (Cobra/Longbow/Littlebird).
- New Fliegerfaust/SA7 sounds.

**GAME/MAPS**

Conquest
- Ticket ratio is now in actual percent regarding the maps default
tickets (was two times the default tickets before).
- Updated to work properly with other game modes in multiple mode
rotations.

Nuke Objective
- Timelimit on game is set based on the nuke timelimit in the
POE2Settings.con file.
- Tickets is calculated from the timelimit (nuke timelimit) and
ticketratio of the server.
- German team does no longer bleed.
- Nuke launches when time runs out, and game ends when animation is
done.
- Updated to work properly with other game modes in multiple mode
rotations.
- Made messaging directly to players instead of using all say.
- Added minimap icon to nuke.

Frontline
- Updated to work properly with other game modes in multiple mode
rotations.
- Adjusted starting ticket count calculation to same as Conquest.
- Added messages to players when capturing or losing controlpoints.

Incursion
- New game mode added to Olesko Castle map, future maps may also
have this game mode introduced to it.
- Made messaging directly to players instead of using all say.
- Added info message about time to hold CP to win on first spawn for
players.
- Win time limited in range of 0-120 seconds, with an interval of 10.

Dome of Death
- Fixed bug where players sometimes wouldn't get damaged.
- Changed messaging system to each individual player instead of
everyone on server.
- Added 3 second delay before damaging player.
- Made text messages ALL CAPS.
- Added status of DoD on first player spawn.

Infantry only
- This mode now works properly in POE2! :D

**MISC**

Vehicles
- Removed ability to repair, re-arm or heal other players while in
vehicle with engineer, medic and support kits.
- Destroyable fences no longer damage heavy armour.

Player controlled artillery
- Disabled firing when commander is in artillery.
- Engine is only disabled if there is no driver in vehicle (no more
hijacks).

Blood effect
- Added back blood effect when hitting soldiers with handweapons and
stationary mg's! :D

Miscellaneous/Effects
- Fixed grenade projectiles killing soldiers when thrown at them.
- New muzzleflash efx for tank cannons.
- New muzzleflash efx for G82/NTW20.
- New dumb rocket efx.
- New Strela/Stinger missile efx.
- New Craters!! "3d decal" efx. :D
- Fixed end of round stats - will now show best players by kits and
vehicles.
- Added German translations.
- Added new Minigun efx.
- New efx for ARS-57 & ARS-80 dumbrockets.
- Removed some of the auto text 'spam' from several events in game.
The ambient voices are still audible, this is designed to clean up
the text area a little.
- German translation for map descriptions added.


W skrocie, nowe mapy, nowa armia USMC, nowe pojazdy, nowe bronie, nowe efekty. Poprawa balansu, usuniete bledy i dodane nowe bajery(mozdzierze, zmieniony system artylerii, rakiety tomahawk, celowniki 3d) Oj duzo tego a gra sie znakomicie ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2007, 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2006, 20:10
Posty: 274
Bardzo miłe dźwięki. 8) Ale oczywiście ideał to nie jest. :P

Wejść w tekstury lotniskowca jest śmiesznie łatwo (znane chyba z podstawki).
Obrazek

Ukraiński odpowiednik TOWa troszkę nie wyszedł. :P
Obrazek

Obrazek

Obrazek

No to tyle po 40 minutach gry (a raczej 30, bo 10 to ładowanie - wymagania rosną w miare jedzenia :P). Oczywiście polecam wszystkim bo te małe niedociągnięcia w niczym nie przeszkadzają (mój "sprzęt" za to bardzo ;) ), gra się bardzo przyjemnie i nawet ciekawiej niż w podstawkę.

_________________
Obrazek last.fm | Obrazek digart.pl | Obrazek portfolio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2007, 16:41 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Przeniesiono z innego tematu.

Dziergol "VR" napisał(a):
Witam, mam pytanie troszkę napaliłem się na MOD Point of Existence 2 v1.7 i mam kilka pytań:

1- co to jest ten changelog?
2- czy potrzebuję go ściągać aby sobie pograć w ten MOD?
3- czy "popsuje" mi podstawkę? czy będę mógł grać w podstawowe mapy bez kickowania przez PB z powodu niezgodności czegoś tam i czy będę mógł się łączyć z serwerami bez problemu z zgodnością wersji?
4- czy WARTO?

Dziękuję i liczę na wyrozumiałość
Pozdrawiam
Dziergol

Ojej, walnąłem się, proszę moderatora o przeniesienie tego do BF-2 ogólne bo ja nie potrafię.
Pozdrawiam
Dziergol


PaulPL11 napisał(a):
1- chance log to zmiany jakie wprowadziła poprawka (bo 1.7 to wersja moda)
2-Troche głupie pytanie, jeżeli chcesz pograć w mod musisz go ściągnąć
3-na 100% nie psuje
4-niestety nie znam odpowiedzi, ale chyba tak (zawsze można zaryzykować-mod jest darmowy)




Dziergol "VR" napisał(a):
PaulPL11 napisał(a):
1- chance log to zmiany jakie wprowadziła poprawka (bo 1.7 to wersja moda)
2-Troche głupie pytanie, jeżeli chcesz pograć w mod musisz go ściągnąć
3-na 100% nie psuje
4-niestety nie znam odpowiedzi, ale chyba tak (zawsze można zaryzykować-mod jest darmowy)


Hehehe, racja dziwnie to brzmi.

Poprostu nie wiedziałem co to changelog i myślałem że to jakiś plik który trzeba osobno pobrać oprócz MODA żeby pograć. "www.wstyd.pl"

Ale już teraz rozumiem, chyba :)

No to ssam i gram,
Dzięki i pozdrawiam

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2007, 23:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
MZK_ZGL bledy graficzne, ktore pokazales pochodza z engine'u BFa a nie z moda...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2007, 02:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2006, 16:07
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
WoW z tego co wyczytalem i zrozumialem do dodali od groma pojazdow jak i bron reczna widze kilka nowych map , chlopaki sie musieli napracowac patrzac po dlugosci chance loga

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2007, 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Nowe mapki są świetne, a zwłaszcza Assault on Odessa i Olesko Castle. Ja tylko zauważyłem bardzo duży spadek fps na odessie ale to chyba przez ilośc tekstur zjakiej zbudowane jest to miasto a wyglada niesamowicie. Olesko Castle według mnie miód, mapka infantry żadnych pojazdów. Pierwsze wejscie do kościoła opadła mi kopara
http://www.dami.pl/~jdziegiel/Point/bf2 ... 215854.JPG
Modzik naprawde godny polecenia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2007, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2006, 20:10
Posty: 274
Fakt, niektóre mapy mają więcej tekstur, przez co mam pokaz slajdów, ale mod jest na tyle dobry, że nie narzekam. :D Macie jakieś ulubione serwery? Przyjemniej się gra z Polakami bo czasem bardziej kumaci są. :P :)

Cytuj:
MZK_ZGL bledy graficzne, ktore pokazales pochodza z engine'u BFa a nie z moda...
No tak... podstawka. :) Ale ten punkt na niebie na screenie z TOWem... :D

_________________
Obrazek last.fm | Obrazek digart.pl | Obrazek portfolio


Ostatnio edytowano 29 lip 2007, 12:56 przez MZK_ZGL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, 07:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Własnie....

Mapa Assault On Odessa - troche skacze mi na niej obraz i dzwiek:/ Pamieci mam wystarczajaco i nie widac zeby dysk jakos intensywnie doczytywal cos po zaladowaniu mapy.

Moglby ktos, komu ta mapa dziala plynnie na max detalach, podac jakie ma CPU, GPU i OS? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL