Teraz jest 22 lis 2024, 05:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sie 2007, 23:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
jak wiadomo w PR 0.6 powstał nowy najlepszy tryb insurgency jednak dla wielu moze byc nie do konca poznany. w temacie piszcie wszystko co wiecie o tym trybie w wersji oficjanej. wiem,ze byl juz podobny temat,ale tam nic ciekawego nie zostalo powiedziane i byl dosc ogolny :wink:
wiec:
-do zniszczenia jest 10 składów amunicji - aby wygrac "wystarczy",ze zniszczymy 9.
-składy są rozmieszczone losowo w każdej rundzie
(brak pewnosci) - aby moc przeszukiwac miasto nalezy miec w posiadaniu flage vehicle checkpoint
-po aresztowaniu cywili (chyba 4?) ukazuje sie na mapie czerwony okrąg jako informacja zdobyta o miejscu amunicji, jedyny problem,ze jest to podane w przyblizeniu - promien poszukiwan to ok 100m (chyba)
- gdy sie spownujemy(a jeszcze jestesmy martwi) mozemy zobaczyc dwa typy okręgów - jeden "wyblakły" co oznacza,ze skład został zniszcony(tego jednak nie jestem pewien) oraz okrąg wyraźnie czerwony - oznacza miejsce jeszcze niezniszconego składu amunicji)

jezeli czegos nienapisalem - dopiszcie. jezeli cos zle napisalem to poprawcie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2007, 23:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
pan_michal napisał(a):
- gdy sie spownujemy(a jeszcze jestesmy martwi) mozemy zobaczyc dwa typy okręgów - jeden "wyblakły" co oznacza,ze skład został zniszcony(tego jednak nie jestem pewien) oraz okrąg wyraźnie czerwony - oznacza miejsce jeszcze niezniszconego składu amunicji)


Krąg po zniszczonej skrzynce powoli zanika (kolor blaknie)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2007, 01:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2007, 12:00
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
pan_michal napisał(a):
aby moc przeszukiwac miasto nalezy miec w posiadaniu flage vehicle checkpoint

No chyba nie, po prostu nie mając tej flagi dość szybko traci się tickety.

pan_michal napisał(a):
-po aresztowaniu cywili (chyba 4?) ukazuje sie na mapie czerwony okrąg jako informacja zdobyta o miejscu amunicji, jedyny problem,ze jest to podane w przyblizeniu - promien poszukiwan to ok 100m (chyba)

Trochę bardziej to skomplikowane, położenie skrzynek dostaje się po zdobyciu odpowiedniej ilości 'intelligence points' - pierwsza po 30, dla każdej następnej trzeba zdobyć o 3 więcej (33,36,39,...) - punkty są za kilka rzeczy, aresztowanie cywila (7), zabicie oficera insurgentów (7), podniesienie kita insurgentów (2), zabicie 'szeregowego' insurgenta (1), zabicie cywila (-3).
A skrzynki mogą być do 140m od markera.

Info stąd: http://www.realitymod.com/forum/showthread.php?t=24517 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2007, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
wow,tego to nie wiedzialem o punktach za zabicie danej jednostki :) ale czy to prawda,ze mamy -3 za zabicie cywila? az nie chce mi sie wierzyc bo kiedy gramy to czasem pojawia sie kilku debilow co strzelają do dresow i bilety spadają w mgnieniu oka, np 0 20.... :shock:

pyt: czy skrzynki mogą byc rozmieszczone na dachach budynkow? np wysokich budynkow powiedzmy zaraz na polnoc od meczetu nad bramą lub na wysokim hotelu? bo ze w domkach lub piewnicach to rozumiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2007, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2007, 12:00
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
pan_michal napisał(a):
wow,tego to nie wiedzialem o punktach za zabicie danej jednostki :) ale czy to prawda,ze mamy -3 za zabicie cywila? az nie chce mi sie wierzyc bo kiedy gramy to czasem pojawia sie kilku debilow co strzelają do dresow i bilety spadają w mgnieniu oka, np 0 20.... :shock:

No ale -3IP, nie 3 tickety - za zabicie cywila nie tracimy ticketów, za to przeciwnicy dostają 10.

pan_michal napisał(a):
pyt: czy skrzynki mogą byc rozmieszczone na dachach budynkow? np wysokich budynkow powiedzmy zaraz na polnoc od meczetu nad bramą lub na wysokim hotelu? bo ze w domkach lub piewnicach to rozumiem

Na to to już musi odpowiedzieć ktoś, kto więcej gra, ja jeszcze takiej nie widziałem - aczkolwiek wydaje mi się, że trochę łatwo było by zobaczyć taką skrzynkę z Merlina. No ale jak jest na 100% to nie wiem. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2007, 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
Mogą być pochowane na niektórych balkonach

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2007, 15:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
osobiscie widzialem skrzynke na jednym z dachów,dla ciekawskich jest do dach przy construction site (tylko tego na poludniu, dla lepszego wyjasnienia dach bloku przy drodze biegnącej z zachodu na wschod, jedna z głownych w miescie) ale to mialem taki jeden przypadek. stąd to pytanie czy na innych moze tez cos widzieliscie. szczerze mowiąc nie chce mi sie wchodzic na kazdy dach.... :?
pyt: czy moze jakos delikatnie da sie odroznic oficera rebeli? (profilaktycznie sie pytam)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2007, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
Oficer ma chyba kałacha z granatnikiem przynajmniej tak było w becie, i można go dopiero wziąć jak jest skład pełny.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2007, 22:31 
Offline

Dołączył(a): 5 lip 2007, 16:13
Posty: 27
Lokalizacja:
Moge jeszce dodać że jak się jest insurgentem i przypadkowo (lub nie :P
) zniszczymy własne cache to otrzymujemy pare bonusów

1.Natychmiastowy dead
2.duuużo ujemnych punktów
3.100 sekund spawna
4 i wyszczególnienie na środku xxx has been traitor of insurgents!
gdzie xxx - nazwa nicka

_________________
..Only death seen end of the war...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2007, 14:15
Posty: 205
to w moim przypadku by bylo traitor is traitor of insurgents <lol> :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 01:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Panowie, każdy z was ma na pulpicie skrót do PDFa: "Project Reality Essentials". Przeczytajcie go najpierw to nie będziecie takich topików zakładali. Jeżeli nie znacie angielskiego to macie powód, żeby go poznać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 02:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2007, 12:00
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
mil3k napisał(a):
Panowie, każdy z was ma na pulpicie skrót do PDFa: "Project Reality Essentials". Przeczytajcie go najpierw to nie będziecie takich topików zakładali. Jeżeli nie znacie angielskiego to macie powód, żeby go poznać.

Nowsza wersja -> http://www.realitymod.com/forum/showthread.php?t=24517

Link bezpośredni -> http://www.twango.com/media/Spearhead.public/Spearhead.10002

Aczkolwiek tego o czym napisał Shifty tam nie widziałem.

No a co do nauki angielskiego to sama prawda... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 14:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
In Insurgency the allied team needs to take
out insurgent ammo dumps. They can be
located by gathering intelligence (more on
this in the next section). As more
intelligence is gathered red A-markers
appear on the map showing the rough
area of the ammo dumps. Once you have
found one of the dumps you can destroy
them with explosives or heavy weapons.
Once destroyed a message will inform you on
how many ammo dumps remain to be
demolished. The allies also need to defend the vehicle checkpoint. If it
is taken by the enemy your team will suffer a continuous ticket loss
until it is neutralized again.
In Insurgency the insurgent team has to prevent the allies from
destroying the ammo dumps until the time runs out or the allies run
out of tickets. The ammo dumps are initially marked by D-markers on
your map. Once the allied team gains intelligence on the whereabouts of
an ammo dump it will be flagged with the A-marker. The insurgents can
cause the allies to continually lose tickets by taking the vehicle
checkpoint.

tyle pisze w pdf na pulpicie.
Cytuj:
Panowie, każdy z was ma na pulpicie skrót do PDFa: "Project Reality Essentials". Przeczytajcie go najpierw to nie będziecie takich topików zakładali. Jeżeli nie znacie angielskiego to macie powód, żeby go poznać.

na szczescie may polskie forum battlefielda zeby np po polsku cos sobie poforumowac,rownie dobrze mozemy przeciez wejsc na realitymod.com i tam sobie podyskutowac,po co zakladac zbedne tematy... :roll:

Shifty jak sie dowiedziales o bonusach za zniszczenie amunicji ??? :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 17:59 
Offline

Dołączył(a): 5 lip 2007, 16:13
Posty: 27
Lokalizacja:
a..nieważne mały wypadek po podniesieniu kita brytyjskiego spec-opsa :mrgreen:

_________________
..Only death seen end of the war...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Michał poniżej tekstu wklejonego przez ciebie jest wytłumaczenie do czego służą IP, a dalej jest o byciu cywilem.

Jest tam też jedno BARDZO ważne zdanie tłumaczące kiedy można ZASTRZELIĆ cywila.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL