Teraz jest 27 lis 2024, 18:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2007, 01:31 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
rano będziesz włączał grę wsiadał do Hummera i koło obiadu dostaniesz z RPG :D i możesz od nowa jechać :lol:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2007, 04:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 22:32
Posty: 68
Nie wiem co wy tacy zaskoczeni rozmiarem wyspy :roll: Wyspa w Armed Assault 1 ma 400km2. Jeżeli nie wierzycie to sobie sami sprawdzcie. Na oficjalnej stronie jest napisane, że żeby ją w około obejść potrzeba 8h.

Jeżeli ktoś wcześniej nie miał okazji usłyszeć, zagrać, lub zobaczyć ArmA w akcji polecam sprawdzić niżej wymienione filmiki.
Pierwszy z nich to fanowski trailer, drugi to film reżyserowany o tematykę BlackHawkDown, trzeci to troszkę dłuższy film akcji, ale również emocjonujący, natomiast ostatni link to trailer do obecnie największej modyfikacji ArmA - Xtreme ArmA Mod (nie peszcie się, że po francusku, mod w oryginalne jest po angielsku).
Wbudowany edytor misji i zaawansowane możliwości skryptów umożliwiają w ArmA kontrolę nad grą w o wiele większy sposób niż inne wydane do tej pory produkcje.

http://pl.youtube.com/watch?v=QGuUbWspc7c
http://pl.youtube.com/watch?v=mnQDvlqlsjg
http://pl.youtube.com/watch?v=gwq5F5UbCk4
http://pl.youtube.com/watch?v=YJ4IU7H7eq4


Jeśli chodzi natomiast o OFP2 to uważam, że walka będzie tam na mniejszym obszarze, ale bardziej dynamiczniejsza i epicka. Oby.

_________________
Flash-Point
Jeśli widzisz błysk jest już za późno :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2007, 11:15 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
$towarzysz$ napisał(a):
Flashpoint napisał(a):
Wymagania, które podał Blizzard dotyczą Armed Assault 2.
OFP2 będzie na Neon Engine, tym samym co Colin Dirt, więc wymagania mogą być podobne.


acha czyli muszę zacząć odkładać na nowy sprzęt :) Symulator pola walki na silniku graficznym rajdówki, hmm...

Nie obawiaj sie - GTA4 bedzie chodzic na silniku gry o ping-pongu :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 00:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no ArmA to dla mnie jeden z najbardziej nie dopracowanych tytułów ostatnich lat, tak zbugowaniej gry jeszcze nie widziałem. Ma też jedno z najgorszych AI . Stojąc przed bootem ten potrafi cię nie zauważyć, ale jak czołgasz się w krzakach to zawsze kulkę oberwiesz, wolą też przekroczyć rzekę pod mostem. Gra jest także niesamowicie nie zoptymalizowana, w momencie ukazania się jej nie było komputera na którym wyciągnęła by więcej niż 20fps. Najgorszy model latania jaki widziałem też grze nie pomaga, dziwaczna fizyka również (odbijające się pojazdy od dna rzeki). Totalna klapa i rozczarowanie, tego syfu nie można nazwać kontynuacją OFP i symulatorem walki. Dobrze że ten OFP2 się ukaże, ArmA2 nie ruszę nawet.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 01:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Arma ma niesamowite wręcz możliwości rozwoju. Dziś graliśmy z kolegami koło 4 godzin z "misję" Evolution - RPG'a w świecie ArmA. Błędy ma, ale da się grać pomimo nich. Poza tym BiS, w przeciwieństwie do EA, wydaje patche, które rzeczywiście coś poprawiają. Następny - 1.09 już niedługo, we wrześniu. Poza tym, BiS nie jest to PROFESJONALNA firma. Jedyne co zrobili to właśnie OFP, ArmA i dwa VBSy - wszystko w zasadzie na tym samym silniku.

przypomnę też, że OFP doczekał się wersji 1.96 (sic!). I, że w dniu jego premiery też nie było ani jednego kompa, który by ją pociągnął na max detalach. Nie muszę chyba mówić, że OFP cały czas idzie jak ciepłe bułki i ciągle jest wiele pełnych serwerów...


Game 2 (ArmA 2), to będzie taki duuuuuży patch do Army. Ztuningowany silnik i tysiąc nowych bajerów i bug-fixów, ot co to będzie Game 2. Nie ma co się po nim spodziewać nowości.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 02:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Uncle Blues napisał(a):
I, że w dniu jego premiery też nie było ani jednego kompa, który by ją pociągnął na max detalach. Nie muszę chyba mówić, że OFP cały czas idzie jak ciepłe bułki i ciągle jest wiele pełnych serwerów...


nie chodzi o to że ma duże wymagania tylko o to że silnik jest nie zoptymalizowany, na dzisiejszych kompach z C2D i GF8800 gra nadal nie może być płynna. Owszem gra ma ogromny potencjał jeśli chodzi o mody, każdy może się za nie dosłownie zabrać, ale gra na tak zbugowanym i niedopracowanym silniku po prostu odstrasza :?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 09:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Nawet nie mody tylko pojedyncze addony. W tym OFP/ArmA przebija chyba wszystkie gry.

http://img489.imageshack.us/my.php?image=urbansd6.jpg

http://www.ofp.imro.pl/arma/week/screenweek.jpg

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 22:32
Posty: 68
Taaak...nie ma to jak polski GROM :D

W obecnej wersji ArmA [1.08] wydajność się poprawiła w stosunku do 1.0. Poprawiono też masę błędów z CTD i tym podobne. Myślę, że jeżeli teraz by przetestować grę na nowo jej wydajność znacznie by wzrosła.

Ponieważ wszyscy tutaj dają trochu screenów, ja też dam kilka cukierkowych :D

http://home.arcor.de/parvus/ArmA/pics_1/ArmA_347.JPG
http://i164.photobucket.com/albums/u37/ ... pl/fr2.jpg
http://home.arcor.de/parvus/ArmA/pics_1/ArmA_340.JPG
http://home.arcor.de/parvus/ArmA/pics_1/ArmA_339.JPG
http://i164.photobucket.com/albums/u37/ ... pl/ds1.jpg

_________________
Flash-Point
Jeśli widzisz błysk jest już za późno :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
nie pamiętam jak było w wersji 1.0, ale AKURAT mnie w stosunku do 1.05 wydajnośc spadła i to TRAGICZNIE! teraz jadę na zupełnym minimum a i tak mam czasem ostre przycinki. Na 1.05 grałem na wyższej rozdzielczości i na WSZYSTKICH ustawieniach przynajmniej o pułkę wyżej.

Co nie zmienia faktu, że gra jest świetna i dalej w nia gram. Mam nadzieję, że 1.09, który ma być już niedługo rozwiąże mój problem. :)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2007, 23:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no zauważyłem że większość ekipy z PRa przeniosła się na ArmA więc może go sobie odkurzę :wink: Mam nadzieję że nie odinstaluje go po dwóch dniach :P I jak się ma sprawa z patchami, widzę że szykuje się 1GB ściągania patchy :?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2007, 16:38 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
Filmy z Game2 (po cesku :) )

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=23775&r=top

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2007, 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Tylko pierwszy filmik warty zobaczenia. Na pozostałych dwóch, ci którzy znają Armę, nie zobaczą nic nowego.

Na pierwszym filmiku widać poprawione AI. AIki się chowają za słupami, wychylają się zza nich. Sprawdzają co jest za rogiem zanim zza niego bezmyślnie wybiegną. miodzio. Coopy będą jeszcze trudniejsze :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2008, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
wiem wiem kopu kopu ale po za mam zakładać trzeci taki sam temat :wink:

http://www.gaminator.pl/newsy/zapowiedz ... ising.html

Szykuje się pogram wszystkiego co było :P Ja tam się ciesze że w przyszłym roku, zdarzę kompa zmienić żeby tego kolosa udźwignąć :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OFP2
PostNapisane: 29 lut 2008, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 22:32
Posty: 68
post do usunięcia...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL