Teraz jest 19 lis 2024, 01:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanka
PostNapisane: 26 paź 2003, 22:33 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
siemka , mam pare pytanek dotyczacych tego moda.
1) czy to prawda ze do sprawnego dzilania FH wymagany jest patch 1.45 ?
2)Gdzie jest mosin,garand,i dlaczego nie ma wiekszosci nowych pojazdow , ktore mialy byc ?Nawet jak sie jakas mapa laduje i jest obrazek np. jakiegos samolotu, to gdy sie juz zaladuje to nie ma takowego pojazdu,np. jak se zaladowalem Valrisk to nie bylo zadnych samolotow dopiero po dluzszym czasie sie pojawily, nawet nie zauwazylem kiedy.
3)Dajcie jakis dobry link do patcha do FH :wink:
4) czy kiedys poprawia bug dotyczacy karabinu inzyniera u aliantow - SMLE Lee-Enfield'a No Mk. 4 ?
PS: uzylem opcji szukaj ale nie znalazlem odpowidzi :P wiec prosze nie miejcie pretensji ze zakladam nowy temat

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2003, 23:59 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
1) FH wymaga BF1942 w wersji 1.45 (bo ktory najnowszy mod tego nie wymaga!?)
2) Mosina maja radzieccy assaulci np. na Zielonej Gorze, Garanda maja amerykanscy assaulci np. na Bocage. Dodatkowo amerykanscy inzynierowie maja Winchestery M1 Carabine. Loading-arty nie musza miec nic wspolnego z pojazdami wystepujacymi w grze - to nie jest zadne prawo ani obowiazek. Poprostu dali ladny obrazki aby na czym zawiesic oko podczas dlugiego (moim zdaniem) czasu ladowania map. A nowy sprzet? No to mamy: poprawiony T-34 model 1941/42 z prawidlowa wieza, Pz. IV Ausf. H, StuG III Ausf. G (choc chyba jest to model z RtR), StuG III B (czy raczej cos co jego udaje), Pz. II Ausf. c, Cruseder Mk. III, Matilda Mk. I, Matilda Mk. II, Sd.Kfz. 234/2 "Puma", jakis brytyjski samochod pancerny (Daimler czy cos), M4 Sherman z haubica 105mm, M36 Jackson (na podwoziu Shermana, fajnie byloby zobaczyc tego samego Jacksona na podwoziu M10), Jagdpanzer IV, zdaje sie 7,5cm KwK 42 L/70, choc jak dla mnie lufa przykrotka (cos powyzej KwK 40 L/48). To wszystko to chyba malo nie jest, bo dochodza jeszcze okrety (zupelnie nowe) i samoloty (np. MiG-3, chyba Lagg-3, Fw 190, He 111, B-25, Swordfish...). Poza tym poprawili parametry, tak jakie powinny byc, reszty sprzetu i gra sie nim zupelnie inaczej :twisted:
3) Informacje o Forgotten Hope zawsze mozna znalezc tutaj: http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
4) A co to za bug, bo chyba zyje w slodkiej nieswiadomosci?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2003, 00:09 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
Wozu napisał(a):
4) A co to za bug, bo chyba zyje w slodkiej nieswiadomosci?


Nio jak stzrelasz z No 4. to jest taki dziwny dzwiek jakby go w ogole nie bylo , i po strzale wyglada jakby ludzik chcial przeladowac karabin i jak naciskasz lewy przycisk myszy to przerywa mu to przeladowanie w polowie :(

PS: Dzieki za pomoc

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2003, 01:55 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Aaaaaa.... :) No to czas ladowania broni nie jest wspolmierny do animiacji :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2003, 15:10 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
znalazlem Garanda i karabinek M1 na bocage:)
Ale nie moglem znalezc tego mosna na zielonej gorze.
Gdy nacisnalem enter to po lewej stronie tam gdzie masz profesje, byla taka szara kratka , wiec kliknalem na nia , dalem znowu enter, patrze a tu jakas dziwna bron z kosmosu.Napewno nie byl to Mosin-Nagant.Nie wiecie gdzie jest ten prawdziwy mosin?
I czy autorzy FH zrobili jakas liste , ktora mowi o tym ktore bronie i pojazdy sa na konkretnych mapach ??

Aaaa i jeszce jedno, czy wy grajac japonskim zolnierzem wsparcia- "supprot" też widzicie przed soba smieszny, czarny type99 w kolorowe paski ??Czy tylko u mnie jest cos schrzanione ?

PS: nie wiecie jakim programem mozna otworzyc plik z rozszerzeniem ".mov" ??

PS2: czy eby moc grac francuzami i wlochami trzeba miec Road to Rome ??
Mam windows media player , ten oryginalny z win98 , nie aktualizowany , wersja bodajze 6.Ale za to inne pliki smigaja mi bez problemu, bo mam kodeki.Dodam ze ikonka tego pliku przedstawia zielona kamere na bialej kartce papieru.

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2003, 22:25 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Ściągnij sobie RAD Tools niestety nie mam linka wpisz RAD w szukaj. Co do francuzów i włochów to narazie nie ma ich w modzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 15:47 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
A jak odinstalowac Forgotten Hope ????????????
Z Eve of Destruction nie bylo zadnych klopotow, poniewaz w menu start/programy byl folder EoD a tam opcja "uninstall EoD", a FH takiej opcyi nie posiada.

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 17:11 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
w katalogu battlefield 1942 otwierasz katalog mods szukasz katalogu FH zaznaczasz go i trzymajac wcisniety klawisz shift naciskasz klawisz delete i potwierdzasz klikajac na Tak - wszystko... tylko po co go usuwasz... :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2003, 17:36 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
a moze jednka se go zostawie :wink:
ale mam nastepny problemik, moze nie dotyczy tematu, ale coosh.
Prawie zawsze, kiedy wychodze z jakijsc gry, to najpierw pojawia sie jakis czarny ekran, pozniej robi sie troche mniejszy, tak ze widac kawalki pulpitu, pozniej wychodzi zupelnie na pulpit , ale przy wskazniku jest ta ikonka klepsydry, i na obudowie przez dluzszy czas swieci sie czerwona dioda.
Nie wiecie dlaczego tak sie dzieje i jak ewentualnie temu zapobiec ?

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2003, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Okota napisał(a):
w katalogu battlefield 1942 otwierasz katalog mods szukasz katalogu FH zaznaczasz go i trzymajac wcisniety klawisz shift naciskasz klawisz delete i potwierdzasz klikajac na Tak - wszystko... tylko po co go usuwasz... :?


Nie Cię reka Boska broni :!: :roll:

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2003, 19:42 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Maciejak to poprostu proces wyczyszczania RAM'u z zasobów gry :) tutaj sie liczy szybkość transferu danych na 333 MHz nie ma takich problemów :)

A FH nie usuwaj! Tylko czekaj na 0.6!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2003, 23:55 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
heh pawel.. hehehehe... poprostu jak masz malo miejsca w ramie to leci wszystko do swamp file - czyli na HD a stamtad dosc dlugo sie usuwa... niestery plynnie bf dziala na min 768MB ramu... jakiegokolwiek... 133, 166, 200 MHz...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2003, 00:16 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
dzienki.
powrocmy do tematu FH.
Na mapie Kursk jest taki smieszny aeroplan po stronie ruskich.
Nio i caly szkopul tkwi w tym, ze oprocz zwyklej amunicji karabinowej jest jeszcze wyposazony w jakas alternatywna.Ale po nacisnieciu prawego przycisku myszy nic sie nie dzieje.I w dodatku za kazdym razem gdy sie wsiada do tego samolotu to ilosc tej alternatywnej amunicji zawsze jest inna. To bug, czy moze jakis bajer, ktorego ni umim wykorzystac :?: :?

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2003, 19:55 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Ale sens był podobny okota ;)

Maciejak hmm chodzi ci o dwu płatowiec? Jeśli tak to ten przycisk alternatywny wykorzystuje się jak samoloy jest na okręcie, a działa on tak że jakby cie wystrzeliwuje ze statku byś mógł latać.

Mam nadzieje że to to bo nei grałem tej mapy więc nie wiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2003, 20:01 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Raczej chodzi o to, ze niektore mysliwce nie przenosza bomb, a pod drugiem "fire'em" maja dzialka (pod pierwszym sa kaemy).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL