Teraz jest 22 lis 2024, 16:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 wrz 2007, 12:04 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Witam,

Nie chcę wiecznie narzekać, ale tak to jest - gdy jest dobrze, to się milczy, a gdy coś doskwiera - człowiek się żali.

Brakuje mi map. Włączam PR i ... często nie ma z czego wybrać. Odnoszę wrażenie, że mapy z wersji 0.6 są WYJĄTKOWO nieudane.

Kiedy można spodziewać się wersji 0.7? Czy są już jakieś przecieki na ten temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Jest jedna jedyna data premiery : When it's done.

Powie Ci to kazdy developer i nic tego nie zmieni.
Nikt nie wie kiedy bedzie nastepna wersja.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 15:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Nie da się ukryć że kilka mapek z v0.5 nie przeszło do v0.6. Czy ktoś wie dlaczego? Nie wiem co inni sądzą na ten temat ale ja nie widzę powodu dlaczego raz zrobiona mapka po jakimś czasie jest usuwana z PR (nawet jeśli jest mało popularna, ludzie na niej grają). Muttrah City i Al Bashra (w trybie AAS) były bardzo udanymi i popularnymi mapami. Wielu fanów miały także Mao Valley, Inishail Forest i Steel Thunder. Moim zdaniem im więcej mapek jest w MODzie tym lepiej, większa różnorodność sprawia że jest w czym wybierać.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
mutrah nawet bylo spoko jednak pewnie zrezygnowali z tego bo lądowanie bylo cholernie głupie. jakby to zmienić oraz powiekszyc miasto byloby rewelacyjnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 18:54 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Ragni napisał(a):
Nie da się ukryć że kilka mapek z v0.5 nie przeszło do v0.6. Czy ktoś wie dlaczego? Nie wiem co inni sądzą na ten temat ale ja nie widzę powodu dlaczego raz zrobiona mapka po jakimś czasie jest usuwana z PR (nawet jeśli jest mało popularna, ludzie na niej grają). Muttrah City i Al Bashra (w trybie AAS) były bardzo udanymi i popularnymi mapami. Wielu fanów miały także Mao Valley, Inishail Forest i Steel Thunder. Moim zdaniem im więcej mapek jest w MODzie tym lepiej, większa różnorodność sprawia że jest w czym wybierać.
, ale nie ma za duzo serwerow w PR wiec nie ma w czym wybierać ... a szkoda bo masz racje :)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
mutrah city był genialny, sprytnie przeprowadzony destan nie dawał szans arabom :wink: Ja na razie odstawiam PR, trochę mi się znudził :?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2007, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2006, 10:59
Posty: 40
Tak jest,Bioshock,MOH airborn,AAO ,PR zdycha powoli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2007, 19:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2007, 14:15
Posty: 205
piotr12 napisał(a):
Tak jest,Bioshock,MOH airborn,AAO ,PR zdycha powoli


bioshock ... zero gameplaya ;p zreszta ... kto gra w gry singleplayer :P airborne ? fajne ale na krotka chwile niewidze tej gry w multi no ale ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2007, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
WiC nadchodzi :P QW i CoD4 tez :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2007, 00:39 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
+ Crysis ... , a ja się nie mogę doczekać Spore'a to będzie HIT'cior :d rozbudowanie wszystkich kaleczonych Ogame Simsów i innych nie udolnych gierek... :) .

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2007, 03:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Blizzard_ napisał(a):
+ Crysis ... , a ja się nie mogę doczekać Spore'a to będzie HIT'cior :d rozbudowanie wszystkich kaleczonych Ogame Simsów i innych nie udolnych gierek... :) .


no z tym "eksperymentem" (bo tak można Spore nazwać) to wstrzymałbym się nico. Ostatnio nic o tej grze nie słychać, jakby projekt zawieszono.
Jeśli chodzi o Crysisa to wkurza mnie nieco podejście osób które uważają go za reklamówkę CryEngine2 tylko dla tego że przeczytał że grę można ukończyć w 10 godzin (na niskim poziomie trudności, trzymając się zadań głównych). Gra oprócz wspaniałego, "konsolopogromcowego" silnika przyciąga tym kostiumem, kurcze fajnie byłoby mieć coś takiego w szafie :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2007, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
QW to shit :PPP
Bioshock i Crysis zadza :D (oraz Halo 3 :PPP)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2007, 19:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Ostatnio zainstalowałem sobie wersję demonstracyjną ETQW i jakoś nie mogę się do tej gry przekonać. To nie jest zła gra, bardzo podoba mi się system podziału na klasy i duże zróżnicowanie pomiędzy nimi (system rozwoju postaci i zdobywania doświadczenia też jest niezły), ale odniosłem dziwne wrażenie że rozgrywka jest bardzo chaotyczna i zręcznościowa. Wynika to pewnie z faktu że większość graczy zbiera się w okolicy zadania jakie jest do wykonania w danej chwili na mapie. Nie mogę się też przyzwyczaić do takich mechaniki rozgrywki, np. zwykły karabin uszkadza czołg (:stupid:) ...
... Chyba za dużo czasu spędziłem grając w BF2/PR :mrgreen:
Pozdrawiam!

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2007, 21:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ragni napisał(a):
... Chyba za dużo czasu spędziłem grając w BF2/PR :mrgreen:
Pozdrawiam!


nie, po prostu to jest Quake połączony z ET, stąd ten dynamizm. Pojazdy może i wydają się być dodane na silę ale jak ktoś umie się z nimi obchodzić to może sporo zdziałać. To że można je uszkodzić z pomocą każdej broni (nawet noża :P ), odróżnia QW od BFa gdzie czołg niemalże królował i miotał wszystkim co popadnie. No ale to nie temat ani forum na rozmowy o QW :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2007, 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Poczekajmy do polish project :twisted: Już sie nie moge doczekać tych berli :twisted: Puki co to pozostaje vanilia,bo 0.6 faktycznie przynudnawe sie zrobilo.No i nie ta basra(wiem wiem truje :roll: ),brak mi hamerykańców :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL