Teraz jest 24 lis 2024, 21:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 17:00 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2007, 16:08
Posty: 47
No niestety trzeba będzie troszkę poczekać. Nie wszystko jest gotowe w stopniu, który zadowalałby dev-ów i jak myślę także i każdego z nas, a to mogłoby zniechęcić część ludzi oczekujących naprawdę wiele od tego modu. A jak wiemy lepiej jest, gdy gra wpadnie w oko w pierwszym podejściu niż gdyby później trzeba było przekonywać graczy, którzy zostali zrażeni elementarnymi błędami czy niedociągnięciami.

Ktoś napisał ze zmieniali fizykę…. BZDURY. Fizyka gry jest trwała zakodowana przez programistów i ingerencja w nią byłaby naruszeniem praw autorskich a PB mógłby banować.

Kolejna sprawa nikt nigdzie nie napisał, że mod ma wyjść w wakacje czy też po wakacjach wiec nie rozumiem „zawodu” wielu forumowiczów nie tylko bf.pl i fh. Weźcie pod uwagę, że nikt z dev-ów nie dostaje pieniędzy za swoja prace wiec musza pracować, nie są utrzymankami rodziców wiec nie mogą poświcie aż tyle czasu.

_________________
VOTE for FH2
Team Exavs rekrutuje do FH2 -http://forum.exavs.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 18:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
morphi napisał(a):
Ktoś napisał ze zmieniali fizykę…. BZDURY. Fizyka gry jest trwała zakodowana przez programistów i ingerencja w nią byłaby naruszeniem praw autorskich a PB mógłby banować.


:shock: :shock: :lol: Chłopie, nie kompromoituj się... nikt nie mówi o enginie, tylko o fizyce - na przykład trajektoria lotu poscisków, siła splasha itd.

morphi napisał(a):
Kolejna sprawa nikt nigdzie nie napisał, że mod ma wyjść w wakacje czy też po wakacjach wiec nie rozumiem „zawodu” wielu forumowiczów nie tylko bf.pl i fh.
Radziłbym dokładnie czytać forum FH, gdzie jeden z developerów dokładnie takie stwierdzenie przedstawił.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
wracając do głównego tametu, wreszcie są w fh kamery w samolotach które chociaż przypominają te z simów...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 20:41 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2007, 16:08
Posty: 47
Widzę, że niewiedza niektórych użytkowników forum jest dużo większą niż ich wiedza, a próby wykazania się bez uprzedniej weryfikacji swoich przekonań prowadzą jedynie do ośmieszenia. Postaraj się może następnym razem zweryfikować to, co piszesz, bo to, że potrafisz zainstalować grę i ja odinstalować nie daje cie takiej wiedzy żeby cokolwiek kwestionować.

BY WIKI napisał(a):
„Silnik gry jest to główna część kodu gry komputerowej. Silnik gry zajmuje się interakcją elementów gry. Może mieć w sobie wbudowane moduły grafiki, wejścia, sieci czy też AI i wykrywania kolizji między obiektami gry itd. Może też korzystać z oddzielnych silników implementujących obsługę wymienionych modułów. Silnik gry jest często błędnie utożsamiany z silnikiem graficznym lub silnikiem 3D.”

„Symulacja fizyki odpowiada za to czy obiekty zderzają się ze sobą, odbijają się od siebie, rozpadają na mniejsze kawałki itd.”
“A physics engine is a computer program that simulates Newtonian physics models, using variables such as mass, velocity, friction and wind resistance. It can simulate and predict effects under different conditions that would approximate what happens in real life or in a fantasy world.”

„In most computer games, speed of simulation is more important than accuracy of simulation. Typically most 3D objects in a game are represented by two separate meshes or shapes. One of these meshes is a highly complex and detailed shape which the player sees in the game, for example a vase with elegant curved and looping handles. However, for purposes of speed, a second highly simplified invisible mesh is used to represent the object to the physics engine. To the physics engine, the object may be processed as nothing more than a simple tall cylinder. It is therefore impossible to insert a rod or fire a projectile through the handle holes on the vase, because the physics engine does not know the handles exist and only processes the rough cylindrical shape. The simplified mesh used for physics processing is often referred to as the bounding box. Engines that use bounding boxes or bounding spheres as the final shape for collision detection are considered extremely simple. Generally a bounding box is used for broad phase collision detection to narrow down the number of possible collisions before costly mesh on mesh collision detection is done in the narrow phase of collision detection.” By Wiki



Hynol napisał(a):
Chłopie, nie kompromoituj się... nikt nie mówi o enginie, tylko o fizyce - na przykład trajektoria lotu poscisków, siła splasha itd.


„Chłopie” i kto się tutaj kompromituje. Nawet nie będę tego komentował i opisywał zrywania boków przez moich kolegów programistów po przedstawieniu im twojej wersji na temat fizyki gry. I wydaje mi się, że sam nie wiesz, co to znaczy fizyka gry.

BY WIKI napisał(a):
Modyfikacja gry komputerowej (lub po prostu mod) jest to jej przeróbka wykonana przez społeczność graczy. Zmiany mogą polegać np. na dodaniu nowych rodzajów broni, przedmiotów, przeciwników, postaci, trybów gry, plansz czy fabuły. Jeżeli zmiany dodają jedynie nowe elementy do oryginalnej gry, mod nazywamy z angielskiego partial conversion (częściowa przeróbka). Jeśli natomiast stworzona zostanie nowa gra, jest to total conversion (całkowita przeróbka).

(W przypadku FH2 mamy do czynienia z total conversion gdyż na nowo dodane są prawie wszystkie główne elementy wykorzystujące silnik i fizykę BF2)
Efekty wybuchów, siła splasha, to efekty tak samo jak nowe bronie, postacie, pojazdy. Ale fizyka jest nadal wyliczana przez element silnika BF2 który odpowiada za fizykę.

Jeśli już tak pewny jesteś zmiany „fizyki/silnika” jak to sam ująłeś to może rzuć okiem na http://www.bfeditor.org/ i sprawdź, co można a czego nie przy tworzeniu moda, a dopiero później wmawiaj użytkownikom ciemne herezje.

Hynol napisał(a):
Radziłbym dokładnie czytać forum FH, gdzie jeden z developerów dokładnie takie stwierdzenie przedstawił.”


No świetne rady szkoda tylko, że sam się do nich nie stosujesz (no istnieje możliwość że źle zrozumiałeś to co było napisane ale to też powinieneś wziąć pod uwagę) wiec polecam:
http://forums.filefront.com/forgotten-hope-general-discussion/236047-forgotten-hope-2-release-date-updated-again.html
cała reszta to spekulacje fanów a nie dev-ów.

To co ty ująłeś (czas) jako tworzenie „silnika/fizyki” było tak naprawdę czasem testów i nauki dla devów bo wątpię żeby nagle oświecił ich duch dając im 100% wiedzy o silniku bf2 i metodach modowania e (to tak na marginesie)


Podsumowując
Jesteś prawie jak Polski polityk- ochoczo mówisz, piszesz nie mając pojęcia o danej kwestii.

A dla reszty zamiast tysiąca waszych „złotych myśli” na temat tego jakby to FH zrobić proponowałbym wziąść się do roboty i zobaczyć samemu jak devowie pracuja.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 22:24 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
No slicznie :). Od 8 lat pracuje w branży ale pewnie tylko gre potrafie zainstalować :).

Sam silnik fizyczny będący częścią enginu nie będzie podlegał przeróbkom co jest oczywiste. Jakbyś nie zauważył piszemy tutaj o fizyce gry, która tożsama jest z ustawieniami zmiennych z których jak sam juz cytowałeś korzysta SILNIK FIZYKI GRY. Fizyka gry to nie efekty, z czego bardzo uśmiali sie z kolei moi koledzy.

A teraz jeszcze raz powoli i wyraźnie powtórz za mną:

SILNIK FIZYCZNY GRY TO NIE FIZYKA GRY.

FIZYKA GRY TO DANE NA KTÓRYCH BAZUJE PRACA SILNIKA FIZYCZNEGO

Paniał?

Dalej - cytacik z forum FH2 ma się nijak do tego Co pisano w innych działach. Zresztą nie tylko ja czytałem posta, którego nie chce mi się szukać tylko po to żeby udowodnić Ci że wejście z dupy na pierwszy temat o dacie wydania ma sie nijak do tego co było pisane przez rok. Popatrz sobie na date posta. Potem sobie wesoło możesz pisać dalej.

I na koniec - daruj sobie odpisywanie, bo widze że nie masz zielonego pojęcia o co chodzi. Bardzo jestem ciekaw przy jakiej grze pracowali twoi koledzy programiści, bo jezeli to polacy, to pewnie będę ich znał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 23:33 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2007, 16:08
Posty: 47
Żeby nie było to precyzyjnie zacytuje twoją wypowiedź.
=LegiOn= napisał(a):
Oni nie tyle co sam teatr działań tworzyli tak długo,tyle całą fizykę/silnik MOD'a.Inne teatry działań(front Wschodni etc.) powinny wychodzić "nieco" szybciej myślę(oby).
Yanek napisał(a):
Tak się składa, że lubię grać w tego moda (gram około 2 lata)...

No to widzę"stary wyga" jesteś :wink: .
A wy,jeden Arjen z Hynolem nie mądrzyć się tak tutaj bo jesteście lamky i tyle :lol: .


Zwróć uwagę na słowa „fizykę/silnik” wiec WTF sam to napisałeś a ja to sprecyzowałem wiec nie wywijaj kota ogonem streszczając wszystko to, co ci wysłałem. Określenie fizyka/silnik jednoznacznie wskazuje na engine gry.
„Silnik gry jest często błędnie utożsamiany z silnikiem graficznym lub silnikiem 3D.” Widzę dalej brniesz w swoją ciemnotę. Efektem uderzenia kuli posiadającej collision o inny obiekt tez posiadający collision i obliczeniu skutku jest rysowany efekt a to chyba robi silnik 3D.
Może i jestem w błędzie, ale cytując jeszcze raz wcześniejszą wypowiedz to zmiana szybkości wystrzelonej kuli w np. far-cry będzie zmianą „fizyki/silnika” jak to sam napisałeś wcześniej a ja właśnie do tego zrobiłem sprostowanie??
Wiadomo, że MOD będzie różnił się systemem prowadzenia rozrywki, ale fizyka będzie ta sama pewne rzeczy będą zwolnione pewne przyspieszone, będą miały inne masy, ale relacja miedzy nimi pozostanie ta sama. A fizyka to właściwości i przemiany materii i energii oraz oddziaływanie między nimi.
Teraz wiem ze nie myślałeś o fizyce, jako enginie, ale pisząc „fizyka/silnik” sam popełniłeś błąd może nieświadomie tego nie wiem, ale jeśli faktycznie jesteś w takiej branży jak mówisz to wiesz, że to jest ogromna różnica.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 23:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Chłopie - czyś ty na głowę upadł ?- cytujesz legiona i jeszcze mi wmawiasz że ja to napisałem :stupid:. To że nie poprawiam każdego "błędu" semantycznego pojawiającego się w wypowiedziach innych, nie oznacza że ja to piszę. Nie wiem o co Ci chodzi z tą ciemnota, bo z tego co widze to już grubo pojechałeś....

morphi napisał(a):
Wiadomo, że MOD będzie różnił się systemem prowadzenia rozrywki, ale fizyka będzie ta sama


Przez słowo zmiana fizyki w modach rozumie się modyfikację zmiennych na których pracuje silnik fizyczny. Zresztą mozna sobie ściągnąć mody do nama i BFa które modyfikują fizykę i tak sa też opisane. Czy to jest w 100% poprawne znaczeniowo? Tak, skoro owo pojecie funkcjonuje w społecznosci i tak jest rozumiane.

A skoro tak sie lubisz czepiać, to informuje że system prowadzenia rozgrywki ma się nijak do fizyki/efektów czy jak to ty tam nazywasz. system rozgrywki to sposób punktacji, warunków startowych, spawnów i warunków zwycięstwa/przegranej. Mozna tu mówic o zasadach gry (żebybyło jasne - zasady gry w szachy mają sie nijak do tego z czego i jak sa wykonane figury, szachownica, oraz czy gramy na ziemi czy na księżycu).

Żegnam ozięble
Więcej nie będe klawiatury strzępił.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 wrz 2007, 00:04 przez Hynol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 00:02 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2007, 16:08
Posty: 47
A no widzisz ja cały czas tłumacze wypowiedz legiona i związaną z tym moja kompromitacje jak sam ująłeś tylko z racji pośpiechu pomieszałem użytkowników.
Wiec przepraszam.
Ale co do legiona silnik nie uległ zmianie a czas, który maiłby być na to spożytkowany wydaje mi się ze był czasem nauki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 01:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
Mea culpa.
Już więcej niebędę używał słóf których nie rozumiem-ja jezdem tylko prosty hłopak zewsi i na tyh informatykach znam siem tylko z gazet.
Wybaczcie,że nie potrafiem pszywołać dokładnego cytatu/postó z forum FH ...w kturym Modery tłumaczyły siem co im tak dóżo czasu zajmóje.

Tak wienc nie łamcie se kopji o to co jam z pamienci wygrzebał(bo jam głupi taki- i spamientać nie mogem tyh fszystkich postuf co pszeczytałem w swoim nic nie znaczoncym rzyciu.)

Pszepraszam za mojom ortografie...bo dyskobolem jezdem.

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 03:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Wiecie co, ja powiem tylko jedno:




LOL

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 14:02 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Greyman napisał(a):
LOL


Chyba po raz pierwszy muszę się się z Greymanem zgodzić :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
WuWu84 napisał(a):
Greyman napisał(a):
LOL


Chyba po raz pierwszy muszę się się z Greymanem zgodzić :lol:


To jeszcze nic, nawet ja sie zgadzam! [ no moze nie do końca, mój LOL był raczej koloru niebieskiego ale po za tym zgadzam się]
A tak na marginesie, całe to zamieszanie przez Legiona! Bana mu!!

:lol:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 wrz 2007, 15:10 przez Arjen7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 15:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2005, 20:28
Posty: 464
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
=LegiOn= napisał(a):
ea culpa.
Już więcej niebędę używał słóf których nie rozumiem-ja jezdem tylko prosty hłopak zewsi i na tyh informatykach znam siem tylko z gazet.
Wybaczcie,że nie potrafiem pszywołać dokładnego cytatu/postó z forum FH ...w kturym Modery tłumaczyły siem co im tak dóżo czasu zajmóje.

Tak wienc nie łamcie se kopji o to co jam z pamienci wygrzebał(bo jam głupi taki- i spamientać nie mogem tyh fszystkich postuf co pszeczytałem w swoim nic nie znaczoncym rzyciu.)

Pszepraszam za mojom ortografie...bo dyskobolem jezdem.


Blagam Cie Legion nie pal tego swinstwa wiecej :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2007, 08:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Zauważył ktoś update i x-pack do staruszka FH? Z armiami kolonialnymi, Holendrami i (niestety) z dużym nastawieniem na francuzów?

http://forgottenhope.filefront.com/main ... ng=english

:)

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2007, 11:26 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Jest to minmod do FH oparty o modzie do turnieju Forgotten Honor i zawierający jedne z najlepszych map użytych w jego dość długiej historii.

Oprócz nowych map i armii mod dodaje kilka nowych funkcji do rozgrywki, więc warto przeczytać załączoną instrukcje obsługi. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL