Teraz jest 25 lis 2024, 17:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2007, 23:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
W PR jest mapka dziejąca się w nocy w której trzeba używać noktowizorów... i o ile mi wiadomo nie cieszy się dużą popularnością (chyba że to tylko moje subiektywne wrażenie). Pomysł z deszczem jest naprawdę dobry, w PR oprócz burzy piaskowej nie ma trudnych warunków atmosferycznych... Jako ciekawostkę dodam że w MODzie PoE2 są opady śniegu (niewielkie bo niewielkie ale są :) ).

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
dokładnie,jakby zwiekszyc nasycenie czy cos tam bylby wesolo,gorsza widocznosc bo deszcz pada? byloby super :) ogolnie chodzi mi po glowie cos takiego, zeby np dodac do PR (bo w bf jest to zwalone) np FN2000 albo SCALAR'a,takie naprawde wypasione giwerki i zrobili kilka mapek w tym modzie na zasadzie starć wypasionych marines czy cos w tym stylu,ogolnie jakies genialne jednostki w motoryce PR by sie genialnie sprawdzilo( ale tylko moje zdanie to jest)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 00:48 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
pan_michal napisał(a):
ogolnie chodzi mi po glowie cos takiego, zeby np dodac do PR (bo w bf jest to zwalone) np FN2000 albo SCALAR'a,takie naprawde wypasione giwerki i zrobili kilka mapek w tym modzie na zasadzie starć wypasionych marines czy cos w tym stylu,ogolnie jakies genialne jednostki w motoryce PR by sie genialnie sprawdzilo( ale tylko moje zdanie to jest)


Takie rzeczy to tylko w Erze 8) "Starcia wypasionych marines" w PR chyba nie przejdą... :)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 00:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ragni napisał(a):
pan_michal napisał(a):
ogolnie chodzi mi po glowie cos takiego, zeby np dodac do PR (bo w bf jest to zwalone) np FN2000 albo SCALAR'a,takie naprawde wypasione giwerki i zrobili kilka mapek w tym modzie na zasadzie starć wypasionych marines czy cos w tym stylu,ogolnie jakies genialne jednostki w motoryce PR by sie genialnie sprawdzilo( ale tylko moje zdanie to jest)


Takie rzeczy to tylko w Erze 8) "Starcia wypasionych marines" w PR chyba nie przejdą... :)


hmmm Project Reality Special Force ?? Czemu nie, przecież takie akcje dzieją się cały czas.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 03:35 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
$towarzysz$ napisał(a):
hmmm Project Reality Special Force ?? Czemu nie, przecież takie akcje dzieją się cały czas.


Skoro już popuszczamy wodze fantazji to podzielę się moją wizją nowego trybu do PR. Byłby to tryb głównie dla hardcorowych graczy.
Cechy charakterystyczne tego trybu (czyli czym się różni od trybów znanych z PR):
-> Brak respawnu graczy i pojazdów (a co za tym idzie także rally pointów i ticketów). Gracze pojawiają się tylko na początku mapy, w początkowym punkcie spawnu, jeśli zginą nie mogą się odrodzić aż do zakończenia rundy (każdy z graczy ma tylko jedno "życie"), ich ciało pozostaje na polu walki. Podobnie pojazdy pojawiają się tylko raz na początku rundy w początkowej "bazie" i po zniszczeniu zostają na mapie jako wraki.
-> Aby uniknąć sytuacji gdy dwóch graczy z przeciwnych drużyn kampuje i nie rusza sie z miejsca (przeciągając bezsensownie rozgrywkę), wprowadzony jest limit czasowy dla osiągnięcia celu misji (o celach misji poniżej). Czas pozostania przy życiu (od momentu spawnu do śmierci) byłby przeliczany i dodawany do końcowej tabeli wyników.
-> Na każdej mapie gracze musieliby osiągnąć określony cel misji w określonym czasie (przykładowe cele misji poniżej).
-> Brak defibrylatora. Tylko medikit i field dressingi do opatrywania ran i odzyskiwania HP. Raz zabity gracz nie może już w tej samej rundzie wrócić do rozgrywki (ani zmienić frakcji w której walczył).
-> Przykładowe cele misji (w dużym skrócie):
>> Dotarcie do strategicznego punktu mapy i obrona tego punktu przed drużyną przeciwną (np. miejsce awaryjnego lądowania śmigłowca, obszar upadku satelity wywiadowczego, itp). Obie drużyny startują ze swoich głównych baz i udają się w stronę punktu trzeciego.
>> Szturm na pozycję przeciwnika/obrona pozycji przed przeciwnikiem (odbijanie zakładników, atak na dobrze ufortyfikowaną bazę, itp). Jedna drużyna startuje w punkcie który musi bronić, druga drużyna startuje poza tym punktem i musi go zdobyć.
>> Przedostanie się z punktu A do punktu B (wyjście z zasadzki w kanionie, ucieczka konwojem z terenu wroga, itp). Coś w stylu trybu Extraction z tą różnicą że sami gracze byli by obiektami które muszą dostać się z punktu A do B (brak VIPa). Jedna drużyna startuje w punkcie A i co najmniej jeden gracz musi dostać się do punktu B, druga drużyna może pojawić się w kilku miejscach na terenie i jej zadaniem jest niedopuszczenie drużyny przeciwnej do zwycięstwa.

Tak w skrócie przedstawia się mój pomysł na nowy tryb do PR ...trochę się rozpisałem :)

PS. Fajnie jest czasami sobie pomarzyć 8)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
pomysl spoko za wyjatkiem spawnowania bo po takiej zmianie widzialbym PR'a jako 5 razy wolniejszego Counter Strike'a,ale zogrywka bardzo podobna. obstawiam ze cos takiego powstanie ze bedą walczyc wypasione oddzialy jakies bo te giwerki są naprawde ciekawe. 8) podobnie jak special forces do bf'a tylko w sposobie gry project reality byloby swietnie (+ jakis smiglowiec)

a teraz sluchajcie: może by tak jakąs propozycje zrobic odnosnie smiglowcow - i tu wyjasniam - liny ktore bylby spuszczane gdy ktos chce wysiąsc ze smiglowca wiec wciskacie wtedy np X jak chcecie zejsc, linka sie spuszcza i zsuwacie sie do dołu tak jak sie wchodzi po linach :D

a co do FN2000 i SCALARA - bylo cos o tym na forum realitymod.com ale sie nie doczytalem jakos (ach klopoty z tym angielskim) - :oops: http://www.realitymod.com/forum/already ... 18434.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Chciałem tylko przypomnieć iż tego typu sugestie i propozycje należy kierować do Devów PRa, my sami jako Polish Project Team mamy za zadanie stworzyć polska armię wraz z ekwipunkiem, pojazdami i mapami dla naszych wojaków, natomiast wszelakie zmiany w rozgrywce czy nowe tryby gry to już nie nasze zadanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 12:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Wyspa napisał(a):
Chciałem tylko przypomnieć iż tego typu sugestie i propozycje należy kierować do Devów PRa, my sami jako Polish Project Team mamy za zadanie stworzyć polska armię wraz z ekwipunkiem, pojazdami i mapami dla naszych wojaków, natomiast wszelakie zmiany w rozgrywce czy nowe tryby gry to już nie nasze zadanie...


Spokojnie. Jak napisałem powyżej to było tylko "fantazjowanie". Taki drobny offtop z mojej strony :) Hmm... rozmarzyłem się. :D

pan_michal napisał(a):
a teraz sluchajcie: może by tak jakąs propozycje zrobic odnosnie smiglowcow - i tu wyjasniam - liny ktore bylby spuszczane gdy ktos chce wysiąsc ze smiglowca wiec wciskacie wtedy np X jak chcecie zejsc, linka sie spuszcza i zsuwacie sie do dołu tak jak sie wchodzi po linach Very Happy


W Battlefield Vietnam śmigłowiec HUEY ma linkę którą można rozwijać i zwijać. Linka służy do transportowania pojazdów, w tym także łodzi... taka ciekawostka przyrodnicza :)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 wrz 2007, 16:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2007, 12:00
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
pan_michal napisał(a):
a teraz sluchajcie: może by tak jakąs propozycje zrobic odnosnie smiglowcow - i tu wyjasniam - liny ktore bylby spuszczane gdy ktos chce wysiąsc ze smiglowca wiec wciskacie wtedy np X jak chcecie zejsc, linka sie spuszcza i zsuwacie sie do dołu tak jak sie wchodzi po linach :D

Propozycja ta regularnie pojawia się na forum PR i regularnie jest taka sama odpowiedź - nie, nie da się tego zrobić. :P Możesz poszukać - słowo klucz: 'fastroping' tudzież 'fast roping'.

pan_michal napisał(a):
a co do FN2000 i SCALARA - bylo cos o tym na forum realitymod.com ale sie nie doczytalem jakos (ach klopoty z tym angielskim) - :oops: http://www.realitymod.com/forum/already ... 18434.html

Akurat temat z linka, to tylko lista propozycji :lol:, które już były sugerowane, z zaznaczeniem niemożliwych do zrealizowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, 17:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Iwangelion napisał(a):
Akurat temat z linka, to tylko lista propozycji Laughing, które już były sugerowane, z zaznaczeniem niemożliwych do zrealizowania

wlasnie nie rozumiem dlaczego nie mozna
:roll: przeciez chyba wszyscy sie ze mną zgodzą,ze takie COŚ to byloby cos w PR,a te linki? nie widzialem tego, moglem poszukac :wink: szkoda ze sie nie da. a tak wogole dojde do reszty publiki,ze takze czekam na jakies wiesci od PR - PL :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
panie michale to jest nie mozliwe ze wzledu na ograniczenia silnika gry a nie dlatego ze nikt nie chce teg ozrobic

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, 19:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ja uwazam ze sie da 8) ale to tylko moje zdanie. zniszczenia budykow tez ponoc na silniku bf nie bylo,a tu nagle sie zrobila euforia bo w pewnej wersji wprowadzili mozliwosc zniszczania budynków,malo tego - mozliwosc budowania 8) ale jak mowie,to tylko moje zdanie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, 20:24 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Niektórych rzeczy nigdy nie zrobią... Bo są zapisane w skompilowanych plikach...
Chyba że EA udostępni źródła/ zostaną wykradzione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, 21:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Kradziez nie wchodzi w gre, mod jest w 100% legalny ;)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2007, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
powinni udostępnić, przecież ostatnio tak ją promują ach i och :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 312 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL